Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät taida kaivata menneitä seksikumppaneitaan niin kuin miehet

Vierailija
07.12.2025 |

Olen keski-ikäistyvä mies. Olen viime aikoina huomannut, että vaikka olen naimisissa, ajattelen paljon entisiä seksikumppaneitani. Orastava keski-iän kriisi varmaankin.

Harmittelen, että nuorempana hyviä pilluja ei osannut niin paljon arvostaa. Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään. Se oli silloin sellaista mekaanista suorittamista. Mietin, että olisi kivaa päästä nyt sänkyyn niiden menneisyyden heilojen kanssa. Lisäksi harmittelen panoja, jotka menivät sivu suun. Siis niitä naisia, joihin olisi ehkä ollut mahdollisuus, mutta en kuitenkaan päätynyt sänkyyn heidän kanssaan.

Luulen, että naiset eivät kaipaile menneisyyden seksikumppaneitaan, jos ovat naimisissa. Naiset eivät myöskään taida harmitella ohimenneitä tilaisuuksiaan seksiin jälkeenpäin. Mikähän meitä keski-ikäistyviä miehiä vaivaa?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä?  🤣

Vierailija
2/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on keski-ikäistyvä? Älä vaan sano että 36-40..tms.

Ensinnäkin 36 ikäiset ovat olleet puolet elämästään alaikäisiä ja vasta puolet aikusia 18+18.

Itse olen 49 ja niukin naukin keski-iän kynnyksellä.

aina kun media kertoo jonkun olleen keski-ikäinen , ikä on alkanut vitosella. Esim, 56. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin 36 ikäiset ovat olleet puolet elämästään alaikäisiä ja vasta puolet aikusia 18+18.

aina kun media kertoo jonkun olleen keski-ikäinen , ikä on alkanut vitosella. Esim, 56. 

Keski-ikäinen ukkeli yrittää hokea kuinka ei ole yhtään keski-ikäinen vaan nuorekas.

Vierailija
4/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustä keski-ikäisyys on noin 40-60 vuotiaat.

Mitä pahaa siinä on, että on keski-ikäinen?

Ja Suomessa miehen keskimääräinen elinikä on 79 vuotta. Niin kyllä nelikymppinen siten on jo keski-ikäinen

Vierailija
5/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me naisetkin haikaillaan...

Nyt 49vuotiaana mietin kaiholla edellisiä miehiäni, siis niitä silloin 20-30 veenä, mitä oli.

Nykyisen kanssa oltu 15 vuotta ja  kyllä on puisevaa. Jos mitään

Vierailija
6/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään.

Vierailija
7/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karskastaa korvaan kun puhut naisista pilluina. 

Ja ei ole normaalia että on naimisissa ja haikailee nuoruuden seksikumppaneita. Voivat he mielessä käydä mutta harvoin ja neutraalisti. Muuten tuskin olet rakastunut nykyiseen puolisoosi.

Itse lähinnä huvitun kun mietin millaisia miehiä sitä on tullut pantua. 

Vierailija
8/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 49vuotiaana mietin kaiholla edellisiä miehiäni, siis niitä silloin 20-30 veenä, mitä oli.

Ai niinkö? Olen vähän yllättynyt. Hanki joku jännittävä sivusuhde!

Vierailija
9/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan puistattaa kun mietin eksien kanssa peuhaamista, silloin heidän kanssaan oli tosi kivaa, mitä en nykyään enää ymmärrä. Ehkä kiinnostus seksiin alkaa vähentyä samalla, kun muut maailman ilmiöt alkaa kiinnostaa enemmän. N38

Vierailija
10/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ajattele. Ne on menneitå. Onko nykyinen kumppani nii huono ja sen takia kaipaat näitä fantasioita.?

Vierailija
11/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karskastaa korvaan kun puhut naisista pilluina. 

Ja ei ole normaalia että on naimisissa ja haikailee nuoruuden seksikumppaneita. Voivat he mielessä käydä mutta harvoin ja neutraalisti. Muuten tuskin olet rakastunut nykyiseen puolisoosi.

Itse lähinnä huvitun kun mietin millaisia miehiä sitä on tullut pantua. 

"Karskastaa korvaan kun puhut naisista pilluina."

En puhunutkaan naisista, vaan pilluista. Mieleeni on jäänyt muutama nainen, joilla oli poikkeuksellisen hyväntuntuinen pillu.

Vierailija
12/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaipaan mun ekaa rakkautta. Kunpa olisin silloin osannut olle se ihminen kun olen tänään. 

N49

Vierailija
13/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin miettii ihan samoin kuten sinä Keski-ikäinen mies. Nuoruuden panoja sekä missattuja panoja turhan siveellisyyden ja säädyllisyyden vuoksi. Nyt nelikymppisenä vituttaa, kun on naimissa suomen ruotsalaisen kaappihomo kanssa, jonka kanssa seksi tai ylipäätään minkäänlainen läheisyys on mahdotonta. Tästä oppineena, jos eläisin nuoruuteni uudelleen, heittäisin säädyllisyyden romukoppaan, ja pysyisin kaukana suomenruotsalaisista miehistä. 

Vierailija
14/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kaipaisin niitä tökeröitä ja huonoja sänkykumppaneita.

Nainen vm 75

Vierailija
15/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei keski-ikäisyys tarkoita että on elämän keskikohdassa. Ei kamerakaan tarkoita normaalissa puheessa huonetta vaikka se siitä on lähtenytkin.

Vierailija
16/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä siveellisyyden takia panematta jättänyt. Surkeita panoja kyllä ollut paljon, muutamia hyviä. 

Nykyinen kihlattuni on paras pano mitä ollut. Lienenkö onnekas, kyllä. 

En olisi enää suhteessa jossa en saa hyvää seksiä. 

Vierailija
17/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö? Olen vähän yllättynyt. Hanki joku jännittävä sivusuhde!

Eikö sulla ole yhtään moraalia? Typerä ukko, en yhtään ihmettele miksi olet jumissa seksiasioissa, henkinen kehitys lienee saavuttanut huippunsa ja jämähti jonnekin 14-16 vuotiaan tasolle

Vierailija
18/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä ne ovat entisiä seksikumppaneita, mitäpä niitä muistelemaan. 

Vierailija
19/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun vaimo lihoo kaikki läheisyys hukkuu pikkuvauvan huudon alle alkaa miettiä vaikka mitä pakokeinoja todellisuudesta, joka ei ole miehelle millään tavalla suotuisa.

Vierailija
20/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin miettii ihan samoin kuten sinä Keski-ikäinen mies. Nuoruuden panoja sekä missattuja panoja turhan siveellisyyden ja säädyllisyyden vuoksi. Nyt nelikymppisenä vituttaa, kun on naimissa suomen ruotsalaisen kaappihomo kanssa, jonka kanssa seksi tai ylipäätään minkäänlainen läheisyys on mahdotonta. Tästä oppineena, jos eläisin nuoruuteni uudelleen, heittäisin säädyllisyyden romukoppaan, ja pysyisin kaukana suomenruotsalaisista miehistä. 

Itket kuitenkin onnesta, joka panon jälkeen sen hinttarin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi