Linnan juhlat ei kiinnosta. Muita?
Ihan OK, että ne järjestetään. Mutta en ole juuri koskaan niitä katsonut enkä seuraa, keitä on kutsuttu tms. Eihän ne ole mun tai kenenkään läheiseni juhlat. Toivoisin, että mediassa olisi vähän vähemmän niistä.
Kommentit (98)
Ei kiinnosta, en kato. Jos joku tykkää niin katsokoon.
Mites se voitonpäiväparaati venäjällä, kiinnosteleeko se? Tai Kimin synttärijuhlat P-koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Irvokasta. Tuolla on suomalaisille vittuilevat poliitikot kilpaa kiittämässä sotaveteraaneja.ja kuinka tärkeää itsenäisyys on. Entä suomalaiset joilla ei ole rahaa ruokaan,menettäneet työpaikkansa ja kotinsa.
Taitaa olla jotkut muut kuin poliitikot. Mutta sorto on aina sortajien häpeä. Sorretuilla ei ole mitään hävettävää.
Somalien kansan juhla, kaks oli siel..
Joo, Taru sormusten herrasta kiinnosti enemmän, vaikka senkin olen nähnyt melkein yhtä usein linnanjuhlat. 😆 Mainoskatkolla vaihdoin kättelyyn ja mietin, että kai tuolla seassa on joku taviskin maakunnista? Muuten samat julkkikset vuodesta toiseen. Muusikot, urheilijat, politikot... Kaikki sellaiset, jotka ovat jo arjessaan jatkuvasti esillä. Tylsää ja kulunutta.
Irvokasta lähinnä että jotain itsenäistä Suomea juhlitaan vertailemalla naisten mekkoja. Varsinkin kun tänä päivänä se on pelkkää huomion hakua.
Linnan juhlat on jäänne jostain menneiltä vuosikymmeniltä. Että katsotaan kun "herraskansa" tulee kättelemään arvovaltaista resirenttiä oikein linnan juhlille. Sitten mietitään minkä värinen leninki kenelläkin on. Aivas vitullisen typerä ja leimi tapa viettää jotain juhlapäivän iltaa. Ehkä jos olis 86v, niin toi vois olla sopivaa tekemistä iltateen lomassa.
Paras juhla oli sinä vuonna kun linna oli remontissa. Oli esityksiä, teatteria, musiikkia. Silloin koin sen koko kansan esityksenä.
Vierailija kirjoitti:
Irvokasta lähinnä että jotain itsenäistä Suomea juhlitaan vertailemalla naisten mekkoja. Varsinkin kun tänä päivänä se on pelkkää huomion hakua.
Mekkojen vertailu vie kätevästi huomiota todellisista epäkohdista.
Hienoa päästä edes television kautta näkemään kuinka ne rikkaat ja arvovaltaiset juhlivat. Hienoja pukuja ja hyvää musiikkia on mukava nähdä ja kuunnella. Itse otan nyt lasillisen maitoa ja näkkileipää ilman leikettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, en kato. Jos joku tykkää niin katsokoon.
Sama juttu. Ja ensi viikolla ei sitten muusta puhutakaan kuin eliitin iltapuvuista ja miltä joku julkku näytti tms.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa päästä edes television kautta näkemään kuinka ne rikkaat ja arvovaltaiset juhlivat. Hienoja pukuja ja hyvää musiikkia on mukava nähdä ja kuunnella. Itse otan nyt lasillisen maitoa ja näkkileipää ilman leikettä.
Onpa hienoa, että osaat olla iloinen muiden puolesta. Onkin tärkeää ymmärtää, että jokaisella on elämässään omat haasteensa. Kannattaa keskittyä niihin asioihin, joihin voi itse vaikuttaa ja yrittää olla huolehtimatta niistä, joihin ei voi.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eiköhän ne oo vanhemman väen juttu
Eipä kannattaisi niputtaa ihmisiä vaikkapa iän perusteella. Olen seniorikansalainen, enkä ole koskaan katsonut linnan juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos saa kutsun, mutta ei ole varaa juhlavaatteisiin ja muuhun?
Nythän on muotia vintagepuvut. Kirpparilta vaan.
Ei ole koskaan kiinnostanut. Kuten ei kiinnosta myöskään euroviisut, missikisat ynnä muut vastaavat.
Vulva-asuko sinusta oli loukkaavinta?