Linnan juhlat ei kiinnosta. Muita?
Ihan OK, että ne järjestetään. Mutta en ole juuri koskaan niitä katsonut enkä seuraa, keitä on kutsuttu tms. Eihän ne ole mun tai kenenkään läheiseni juhlat. Toivoisin, että mediassa olisi vähän vähemmän niistä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta rikkaiden homoilu
Rikkaita on vain pieni osa vieraista. Isoin ryhmä taitaa olla kaikenlaiset mukatärkeät pintahomoliitäjät.
Irstaat karkelot pillupukuineen. Suomi on pilattu.
Minua ärsyttää erityisesti YLE:n linnanjuhla hypetys. On jos mitä otsikkoa, selostajaa monella kanavalla. Pukujen arviointeja ja niin tylsiä haastatteluja .
Ja rahaa kuluu varmaan tähänkin. Kai se on YLE:ltä yleisön kosiskelua, pitää antaa vastinetta yli 600 miljoonalle ja kansa katsoo.
Itse olen väsynyt tällaiseen "aivopesuun".
Stubbin perhe on niin vastenmielinen että taidan jättää väliin.
Minua ällöttää kaikki laahuspuvut ja ihmettelen joka vuosi miksi pitää olla laahus tungoksessa? Älytöntä. Ei oikein terve järki pelaa heillä jotka haluuvat laahuksen.
Saako jokainen osallistuja Oscarin, niinkuin väitetään ?
Pönseät pönötysjuhlat, missä "eliitti" juhlii ja kansa seuraa töllöstä. Maailman pisin kättelyjono kertoo kaiken. Muualla maailmassa ihmiset itse juhlivat juhlansa eikä heitä pakoteta makaamaan sohvillaan. Missä on ilo, missä on karnevalismi, missä on osallistuminen?
Joskus nuorena olen yrittänyt hetken katsoa muodon vuoksi muiden seurassa, mutta ei kyllä kiinnosta pätkääkään, enkä ole koskaan sen jälkeen kuluttanut aikaani moiseen.
Odotan, millä sanoilla selostetaan p1mppipuku. Ehkä tyyliin: Etukäteen jo paljon mediahuomiota saanut, melko rohkeakin asu. Mainitaanko voimaantuminen asuun liittyen jossain kohtaa iltaa, sitä odottaessa.
Lotille ja Veteraaneille tuo on. Turhaa rahan tuhlaamista kun muita kutsutsan.
Odotan innolla Vornasen kättelyvuoroa. Onkohan tehty turvatarkastus, ettei ole pistoolia mukana?
Sama kuin yksinäisesnä katsella ulkopuolelta toisten joulun viettoa. En viitsi. Teen jotain kehittävämpää.
En ole ollut koskaan kovinkaan kiinnostunut Linnan juhlista, mutta itsenäisyyspäivä on merkinnyt minulle tosi paljon. Ainoa päivä vuodessa jolloin olen kokenut isänmaallisia tunteita.
En vietä enää itsenäisyyspäivää.
Linnaan tuleva naisihminen vulva - puvussa sai minussa kuolemaan loputkin isänmaalliset tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Pönseät pönötysjuhlat, missä "eliitti" juhlii ja kansa seuraa töllöstä. Maailman pisin kättelyjono kertoo kaiken. Muualla maailmassa ihmiset itse juhlivat juhlansa eikä heitä pakoteta makaamaan sohvillaan. Missä on ilo, missä on karnevalismi, missä on osallistuminen?
No mutta suomalaisethan rakastavat jonottamista, myös sen katselua
Tosi tylsää junnaamista vuodesta toiseen. 11. päivä on The Game Awards suorana lähetyksenä Los Angelesista, sitä tulee aina seurattua.
Jos kukaan ei katsoisi, saisivat juhlia keskenään.
Voitte katsoa sieltä, ketkä ovat todella tärkeitä ihmisiä Suomessa. Ne harvat ja valitut. Jotkut joka vuosi mukana.
Onhan se vähän puuduttavaa kun kiinnostaa vaan ne asut ja mekot. Voisi katsoa ne läpi pikakelauksena ilman mitään lätinöitä. Että joo ihan kiva, kamala, menettelee, tylsä.
Ei kuulu minulle millään tavalla heidän pirskeet.
Olisikin homoilua, niin ehkä voisin katsoa.