Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linnan juhlat ei kiinnosta. Muita?

Vierailija
06.12.2025 |

Ihan OK, että ne järjestetään. Mutta en ole juuri koskaan niitä katsonut enkä seuraa, keitä on kutsuttu tms. Eihän ne ole mun tai kenenkään läheiseni juhlat. Toivoisin, että mediassa olisi vähän vähemmän niistä.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä näiden juhlien budjettia olisi voitu mielummin käyttää johonkin tärkeään sotessa, että joltakin leikkaukselta olisi vältetty? Taitaa juhlien budjetti olla niin suuri, että tuollaisella lisärahoituksella johonkin olisi jo ollut merkitystä.

Vierailija
62/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tekohymy ja suihkurusketus on imelää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvokasta. Tuolla on suomalaisille vittuilevat poliitikot kilpaa kiittämässä sotaveteraaneja.ja kuinka tärkeää itsenäisyys on. Entä suomalaiset joilla ei ole rahaa ruokaan,menettäneet työpaikkansa ja kotinsa.

Vierailija
64/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaa ei sitten yhtään.

Vierailija
65/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pystyin katsomaan. Nyt on maku mennyt täysin noista kekkereistä.

Vierailija
66/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubb ei ole koko kansan presidentti. Onkohan kukaan köyhä työtön tai huonossa asemassa oleva tuota presidentiksi äänestänyt? Ainakaan itse en äänestänyt.

Vierailija
67/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan pitäisi järjestää samanlaiset juhlat köyhille, työttömille ja muuten huonossa asemassa oleville tai edes ihan tavallisille ihmisille.

Vierailija
68/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostoksilla isossa marketissa vähän ennen seitsemää. Havahduin kun oli niin vähän asiakkaita. 

No kaikki olivat katsomassa linnanjuhlia.  Kävin sen jälkeen hautausmaalla vähän seitsemän jälkeen.  En nähnyt kuin yhden ihmisen, aika iso kaupunki kuitenkin, jossa asun.

On kyllä tärkeä rituaali tämä kättelyjen katseleminen ja pukujen ym arvostelu.  Jonkinlainen kollektiivinen kokemus varmaan.

Vierailija
69/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota mitään kantaa koko asiaan!

Vierailija
70/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teitä kiinnosta mikään muukaan.

Työpaikka: ei kiinnosta, antakaa vain rahaa.

Yhteiskunta: ei kiinnosta, antakaa vain rahaa.

Okei.

Vierailija
71/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä naureskelen vaan palstan kommenteille Linnan juhlista, en jaksanut seurata itse ohjelmaa.

Vierailija
72/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yrittänyt katsoa, mutta pitkästyin ja kyllästyin. Niissä juhlissa ei tapahdu mitään. Pitäisi olla kunnon draaman kaari onnellisella lopulla. Siispä en katso, vaikka onhan se ymmärtääkseni tärkeä perinne ja suomalaisuutta?

Vierailija
73/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ihan ok juhlat, mutta ei kiinnosta katsoa.

Vierailija
74/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua. Laitoin jouluvaloja sisälle, niin sähköllä kuin pattereilla toimivia, ja sitten kävimme saunassa. Nyt mies katsoo snookeria Kutoselta ja minä näprään puhelinta vieressä. 

En katsonut enää viime vuonnakaan. Minulle sellaisten aika on jo ohi, en tiedä enää niitä julkkiksiakaan, jotka siellä pyörivät. Yhteiskunnan kaapin päällä olevat taas lähinnä yököttävät. Iltiksen mukaan tää vankeustuomion saanut Vornanenkin kuulemma on siellä ja naureskelee vaan. 🤮

Vierailija
75/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppui mielenkiinto siihen, kun veteraanit ja lotat eivät ole enää kutsuttuna tähän juhlaan. Joku naurettava kahvikestitys monta päivää ennen itsenäisyyspäivää. 

Hehän ovat itse sitä toivoneet. Korkeassa iässä juhlitaan eri tavalla, päivällä ja ilman tungosta.

No eivät todellakaan ole toivoneet. 

ei vanhukset jaksa siellä kuumudessa,hälinässä ja tungoksessa olla

Vierailija
76/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi!

Vierailija
77/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut enkä katso enää ikinä.

Vulva - asu oli liikaa. Vuosisadan pahin ylilyönti joka loukkasi kaikkein pyhimpiä arvojani.

En halua että kasvoihini hierotaan julkeasti myös itsenäisyyspäivänä ihmisten etu ja - peräreikää.

En ole ollut koskaan erityisen isänmaallinen ihminen.

Itsenäisyyspäivä oli ja on kuitenkin ollut ainoa päivä jolloin olen kokenut olevani suomalainen.

Mutta tänäänkin 6.12 huomasin, että kyllä sittenkin minussa on syvällä sydämessä oleva todellinen isänmaallisuus sekä entisiä sukupolvia oleva syvä kunnioitus.

T. Todella suuttunut

Vierailija
78/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä näiden juhlien budjettia olisi voitu mielummin käyttää johonkin tärkeään sotessa, että joltakin leikkaukselta olisi vältetty? Taitaa juhlien budjetti olla niin suuri, että tuollaisella lisärahoituksella johonkin olisi jo ollut merkitystä.

Meinaatko, että rahat olisi voitu käyttää Pirkanmaan Pirhan vasemmistojohtoisen Sote-alueen johdon suurempiin korotuksiin, kun nyt korotukset jäivät pieniksi?

Vierailija
79/98 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että.YleRadioYkkösen toimittajat eivät sanallakaan maininneet mitään vulva - asuisesta naisesta.

Eikä kirkon eliitistä. Pitääkö paikkansa?

Jos näin on, Ylen toimittajat tekivät siinä äärimmäisen sivistyneesti ja arvokkaasti.

Tosi huomaavaisesti ja tyylikkäästi.

80/98 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eiköhän ne oo vanhemman väen juttu 

Määrittele vanhempi väki? Ite oon 62-n. papparainen eikä vois vähempää kiinnosta linnanjuhlat? On se kumma kun olis Suomen valtion syytä säästää niin tuollaisiin hilupilttuisiin löytyy löytyy aina fyrkkaa että eliitti voi ryystää kerma kaffet ja syödä kystä kyllä. Samaan aikaan toisaalla Pirkot, Marjatat ja Penat ihmettelee mistä huominen ruoka. Jos kerran pitäisi menoissa säästää niin jättäisivät nuo väliin, edes kerran, katsottaisiin jotain muuta...

Mun vanhempien ikäiset, 70+