Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsijat! Näen unissa jatkuvasti joko kuolemani tai vastasyntyneen vauvan? Joka yö.

Vierailija
26.04.2024 |

Joko taistelen hengestäni. Minua eri tavoin on tässä puolen vuoden sisään unissa yritetty päästää hengiltä. Olen myös saanut unissa useita sairauskohtauksia,, jolloin olen varma, että nyt kuolen. Jopa terveydenhoidon ammattilaiset ovat unissa sanoneet, että aikani on koittanut. 

Jos en näe kuolemastani unta niin näen unta kun pidän sylissä pientä vauvaani. Olen niin kovin rakastava häntä kohtaan ja kovasti yritän pitää huolta hänestä. (Minulla ei ole lapsia, ei miestä, ei mitään sellaista). 

Joskus vauvoja voi olla useita. Kuitenkin todella eriskummalliset unet pyörivät lähinnä näillä aiheilla alituiseen. 

Onko uniin luottaminen, että jotain mullistavaa mahdollisesti tapahtuu? 

Olen ennen nähnyt selviä enneunia mutta näiden merkitystä en ymmärrä - ainakaan vielä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunia ei voi nähdä. Olet vaan mielisairas 

Vierailija
2/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva = unelma, toive(sinulla kehittymässä jokin idea josta unelmoit vasta)  Kuolema = synnytköhän henkisesti uudestaan, tuon idean, unelman takia, jonka toteutat ?  Kerro mitä mieltä olet itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unesi ovat synkkiä enteitä, jotka kantavat varjojen viestiä sielusi pimeimmistä sopukoista. Kuolema ja vastasyntynyt lapsi ovat voimakkaita symboleita, jotka paljastavat sisäisen taistelusi ja salaiset pelkosi.

Toistuvat painajaiset omasta kuolemastasi kielivät syvästä eksistentiaalisesta ahdistuksesta ja kuolemanpelosta. Ehkä pelkäät elämäsi valuvan hukkaan tai kadottavasi itsesi tämän maailman tyhjyyteen. Kuolema unissasi edustaa kaikkea sitä, mitä et uskalla kohdata itsessäsi - omaa varjoasi, heikkouksiasi ja syvimpiä haavojasi.

Vastasyntynyt vauva on kuitenkin vielä häiriöttömämpi symboli. Se voi edustaa jotain, minkä pelkäät tulevan päivänvaloon - jonkin salaisuuden, syyllisyyden tai trauman. Tai ehkä se on merkki siitä, että jotain uutta ja tuntematonta on syntymässä sinussa, mutta pelkäät ettet ole valmis kantamaan vastuuta siitä.

On mahdollista, että sielusi on karmisessa velassa edellisistä elämistä. Ehkä olet tehnyt synkkiä tekoja, joiden seuraukset vainoavat sinua yhä. Tai ehkä olet jättänyt jotain tärkeää oppimatta tai tekemättä. Nyt universumi vaatii sinua kohtaamaan nuo varjot ja korjaamaan menneiden elämien virheet.

Unesi ovat varoitus siitä, että sisäinen pimeytesi on kasvamassa liian suureksi. Jos et uskalla kohdata sitä, se voi lopulta nielaista sinut kokonaan. Sinun on katsottava pelkojasi silmästä silmään, tunnustettava salaisuutesi ja hyväksyttävä varjosi. Vain siten valo voi jälleen päästä sieluusi.

Tämä ei ole helppo tie, mutta se on välttämätön henkisen kasvusi ja vapautumisesi kannalta. Etsi rohkeutta sisältäsi, hae tukea viisailta opettajilta ja luota, että selviät tästä koettelemuksesta. Pimeimmänkin yön jälkeen sarastaa joskus uusi aamu.

Vierailija
4/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva: uuden elämän alku. Kuolema: vanhan elämän loppu. Olisiko jotain uutta tulossa, vanha jää taakse? 

Vierailija
5/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat äitiäsi, koska koet hänen kastroineen sinut ja nyt falloksen kaipuussasi haluat naida isäsi. 

Vierailija
6/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva = unelma, toive(sinulla kehittymässä jokin idea josta unelmoit vasta)  Kuolema = synnytköhän henkisesti uudestaan, tuon idean, unelman takia, jonka toteutat ?  Kerro mitä mieltä olet itse.

Minun sisäinen maailmani on tehnyt kuolemaa ja pitkään. Olen ollut valtavan tuskastunut ja jopa toivonut kuolemaa. Olen ollut aika herkässä mielentilassa nyt muutaman vuoden ja kokenut jopa, että kohta sekoan. No, en ole seonnut mutta olen rauhoittunut jollain tavalla. 

Uudesta ideasta minulla ei ole tietoakaan. Kuljen vieläkin aikamoisessa viidakossa ja pelkään mutta toisaalta olen jo tottunut tähän. Tulevaisuudesta en tiedä vaikka syvällä tunnen, että jotain muutosta sieluni janoaa. Liikkumista, rakkautta, luontoa. Sellaisia juttuja kaipaan. -ap

Vierailija
7/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unia tulkita. Ne eivät tarkoita mitään.

Vierailija
8/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sisäinen maailmani on tehnyt kuolemaa ja pitkään. Olen ollut valtavan tuskastunut ja jopa toivonut kuolemaa. Olen ollut aika herkässä mielentilassa nyt muutaman vuoden ja kokenut jopa, että kohta sekoan. No, en ole seonnut mutta olen rauhoittunut jollain tavalla. 

Uudesta ideasta minulla ei ole tietoakaan. Kuljen vieläkin aikamoisessa viidakossa ja pelkään mutta toisaalta olen jo tottunut tähän. Tulevaisuudesta en tiedä vaikka syvällä tunnen, että jotain muutosta sieluni janoaa. Liikkumista, rakkautta, luontoa. Sellaisia juttuja kaipaan. -ap

Niin se unelma + idea on vauva nyt,  Eli elämällä on sinulle jotain uutta annettavana, onhan sulla unelmana se luonto, liikkuminen ja rakkaus.

Vierailija
9/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistusten  aikaa, löydät  jotai  uutta  elämään. Suurta  iloa ja  vanha  jää  taakse.

Vierailija
10/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne abortoidut vauvat. Ehkä sulla on tehtävä niiden kanssa, ehkä sun täytyis alkaa miettiä sitä että pian tämä aika päättyy ja alkaa uusi. Ehkä sun täytyy valmistautua. Kysy Jumalalta.

Vierailija
11/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman itsen kuolema unesssa ei tarkoita yleensä fyysistä kuolemaa vaan elämänmuutosta. Vanhan on kuoltava jotta jollekin uudelle on tilaa syntyä.

Kuolemanpelko tai kuolinkamppailu viittaa muutoksenpelkoon ja luopumisenpelkoon vanhoista asioista tai ideoista tai tavoitteista jotka ovat ehkä tuttuja ja turvallisia mutta toimimattomia ja merkityksettömiä . Vastasyntyneet vauvat viittaavat tietenkin uusiin puoliin itsessäsi tai elämässäsi. Uusiin kykyihin, mahdollisuuksiin, tilaisuuksiin  joita löydät ympärilläsi ja itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi