Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Kukaan muu ei ole niin typerä kun työtön luuseri joka haukkuu tuntemattomia
Tavallinen mies kelpaa. Vinkupiippimies ei.
Ah, alluketju niinkuin vauvalla pitääkin runkkaa
Menkää ulisevat pellet siitä hakemaan töitä
Armottomia työttömiä luusereita täälä vinkumassa ja haukkumassa, en sori välitä, miks välittäisin ei kiinnosta.
No tottakai sinua kiinnostaa kun roikut palstalla VIELAKIN. Pelle
Tottakai minua kiinnostaa kireepeppuiset naiset joilla on tiukat farkut jalassa aah.
Allu.
Minä tarjouduin treffeille kanssasi. Muistatko? En kelvannut sinulle! Nyt edelleen jankkaat täällä kaksi vuotta myöhemmin sitä, ettei sulla ole naista?
Vierailija kirjoitti:
Allu.
Minä tarjouduin treffeille kanssasi. Muistatko? En kelvannut sinulle! Nyt edelleen jankkaat täällä kaksi vuotta myöhemmin sitä, ettei sulla ole naista?
En tiedä nyt mistä sä puhut?
Tänään katselin junassa niin aika tasokkaita naisia olivat hoikkia ja hyvässä kunnossa varmaa urheilevat, heidän vaatimuslista on niin pitkä että antaa olla.
Kun viitsii hiukan huolehtia itsestään ja ottaa asioista selvää miten toimia naisten kanssa niin vientiä on kuin sammakolla äkeiden alla 😁
Älä käytä tuota sanaa tavallinen, voisit olla kiinnostavampi.
Ei ole yhtään vientiä en tiedä mistä johtuu ehkä vain olen mennyt alaspäin tai tasoni on laskenut.
Voi niitä aikoja kun vielä kelpasi naisille.
Aina haukut rumasti työttömiä, vaikka olit itsekin pitkäaikaistyötön ennen nykyistä työtäsi.
Se on tosi outoa kyllä että ajat on niin muuttunut et on naisille näkymätön esimerkiksi mitä oli vielä monta vuotta sitten baariin käveli niin naisetki halusi jutella
Naiset sitten haistaa epävarmuuden ja epätoivon todella nopeasti. Voisi olla yksi syy sinun tilanteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitten haistaa epävarmuuden ja epätoivon todella nopeasti. Voisi olla yksi syy sinun tilanteeseesi.
Toki voi olla mut naiset eivät halua jutella ja tutustua ihanko mua ei ole olemassa
Miten et ajatellut asioita, että tulee päivä, kun et enää kelpaa? Siksi me naiset perustetaan perhe viimeistään yli 30v, kun tajutaan että aika menee eteenpäin. En minäkään enää näin yli 50v naisena kenellekään kelpaisi, jos en olisi aikanaan mennyt naimisiin.
Kukaan muu ei ole yhtä tyhmä kuin Allu, samaan aikaan kun kehuu, miten upea nainen hänellä on, ulisee, miten ei saa matchejä deittisovelluksissa. Huuuups 😂