Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (536)

Vierailija
521/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annan niin samalla takaisin todellaki ikuisesti pellet. Mulla onneks fiksu nainen vaikka oon veloissa. On mulka silti työ. Velat on poissa 10 v päästä

Fiksu nainen ja sinun kanssa olo sulkee toisensa pois. Ei sulla ketään edelleenkään ole.

Soita sit mun naiselle niin uskot?

Vierailija
522/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen tykkää musta tälläsenä ku oon. Iso velka ei haittaa. Koska mulla on vakityö. Mun yksinkertainen mieslapsi luonne persoona ei haittaa ja juon alkoholia eikä myöskää kaljamaha. Jättäkää luuserit mut rauhaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle riitti tää sivusto. Hyvää loppuelämää!!!!!!!

Vierailija
524/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet voisi edes yrittää pitää ulkonäöstänsä huolta , aloittaen vaikka "kaljamahan" pienentämisellä.

Vierailija
525/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulla delirium? No, ei mitään uutta. 

Vierailija
526/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa tappelee luuserit vantaalle??

Kerro osoite. 

Vierailija
527/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kalju, vähän tukeva,oli jo tavatessa ja oli vieläpä työtön kun tavattiin. ihana ja ihan paras mies. rakastan edelleen valtavasti ja yhdessä oltu yli 30 vuotta. ihan tavallinen suomalainen mies,

Vierailija
528/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen tykkää musta tälläsenä ku oon. Iso velka ei haittaa. Koska mulla on vakityö. Mun yksinkertainen mieslapsi luonne persoona ei haittaa ja juon alkoholia eikä myöskää kaljamaha. Jättäkää luuserit mut rauhaan

Jos naiselle tuollainen kelpaa niin se nainen ei ole fiksu. 

Vierailija
529/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla huumorintajulla varustettu mies jää aina yksin.

Vierailija
530/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolla huumorintajulla varustettu mies jää aina yksin.

Tämä, ja hyvä huumorintaju vaatii älykkyyttä. Sitä Allulla ei ole. 

Vierailija
531/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tavallinen mies ja olen kelvannut monellekin naiselle. Ei tietenkään tarkoita, että voisin valita kenet tahansa, mutta pari kertaa olen saanut haaveideni naisen. Ensimmäinen jätti kymmenen vuoden jälkeen, toinen ei ole vielä jättänyt.

Vierailija
532/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annan niin samalla takaisin todellaki ikuisesti pellet. Mulla onneks fiksu nainen vaikka oon veloissa. On mulka silti työ. Velat on poissa 10 v päästä

Fiksu nainen ja sinun kanssa olo sulkee toisensa pois. Ei sulla ketään edelleenkään ole.

Soita sit mun naiselle niin uskot?

No pistä nimi ja puhelinnumero näkyviin. 

Vierailija
533/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet voisi edes yrittää pitää ulkonäöstänsä

Naiset vois opetella meikkaa rumat plösöt ei kiinnosta.

Vierailija
534/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselle tuollainen kelpaa niin se nainen ei ole fiksu. 

On fiksu rahaa ja koulutettu

Vierailija
535/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Millaista kumppania etsit? Mitä ominaisuuksia arvostat kumppanissa?

Vierailija
536/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet voisi edes yrittää pitää ulkonäöstänsä

Naiset vois opetella meikkaa rumat plösöt ei kiinnosta.

Kun näitä keskusteluja lukee, voisi tehdä johtopäätöksen, että vika ei ole yleisesti siitä, kelpaavatko naiset, vaan se, että kuka/mikä tahansa nainen ei kelpaa, vaan etsitään kuitenkin tietynlaista naista: usein sellaista, joka on hyvin lähellä jotakin kauneusihannetta. Vaikkapa sellaista, joka muistuttaa urheilijaa, näyttelijää, laulajaa/artistia tai jotakin muuta kauneusihannetta.

Tämä tosin toimii myös toisinkin päin, eli yleistäen voisi sanoa, että tavalliset ihmiset eivät enää kelpaa toisilleen. Ihmiset ovat muuttuneet pinnallisemmiksi ja ulkonäkökeskeisemmiksi samaan aikaan, kun kansa on koko ajan muuttunut alati lihavammaksi ja huonokuntoisemmaksi. Pinnallisuus lisäksi näkyy myös syvällisyyden tarpeen vähenemisenä: Ne ihmiset, jotka onnistuvat solmimaan suhteita, elävät lyhyissä suhteissa ja vaihtavat puolisoa alkuihastuksen laantumisen jälkeen herkästi sen sijaan, että opettelisivat oikeasti tuntemaan toisensa. Vanha totuus siitä, että puoliso houkutellaan ulkonäöllä, mutta pidetään luonteella ei pääse enää toteutumaan monissa niistäkään suhteista, jotka onnistuvat pääsemään alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän