Eheytyslaki tarkoittaisi, ettei tätä samettia saa eheyttää takaisin. Saa ohjata vaan yhteen suuntaan
Kuten koneisto on tehnytkin. Ja nyt niitä ei näy missään. Homoja ei saa eheytää vaikkei se sisällä mitään hormonihoitoja ja ruumiinosien poistoa ja vaikka aloite tulisi itseltä.
Sametti sanoo nyt, että hän muistaa aina halunneensa olla "miehen pituinen ja muotoinen" leveine hartioineen. Transhoidot tuntuivat oikealta ratkaisulta. Hän koki, ettei hän olisi pystynyt elämään ilman niitä. Nyttemmin Sametti on alkanut toivoa, että ennen hoitojen aloittamista olisi selvitetty perusteellisemmin, mistä kokemus väärästä kehosta johtui.
Minulla oli ihan ilmiselvästi diagnosoimattomia todellisuudentajun hämärtymiseen liittyviä psykiatrisia ongelmia, hän sanoo dokumentissa.
Olen ollut niin suuttunut koko transliikkeelle, että miten he haluavat helpottaa hoitojen saamista. Ei!
Liberals are more disgusted at hearing the truth, than they are at adults chopping off body parts of children.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kuten koneisto on tehnytkin. Ja nyt niitä ei näy missään. Homoja ei saa eheytää vaikkei se sisällä mitään hormonihoitoja ja ruumiinosien poistoa ja vaikka aloite tulisi itseltä.
No kun kaikkiin näihin pitäisi ihmisten saada ensin kattavaa psykologista apua. Ei ihminen itse itseään pysty diagnosoimaan ja päättelemään, että onko kyseessä joku dysmorfia tai minäkuvaan liittyvä ongelma. Ammattilaisten tulisi kattavasti ja pidemmän ajan kuluessa tehdä arvio mistä asiassa on kyse. Sama pätee eheytyshoitoihin, myös niillä voidaan helvetin hyvin traumatisoida ihmisiä ihan samalla tavalla kuin liian lepsusti tehdyillä sukupuolenvaihdosleikkauksilla.
No jos homoakin eheyttää niin se ei vaadi hormonihoitoja ja leikkauksia eikä muutakaan peruuttamatonta.
Seta on kyllä täysillä tukemassa, jos heteroseksuaali kipuilee suuntautumisensa kanssa ja haluaa olla homo.
Ei hän eheyttämistä halua vaan entisen kehonsa.
Olet nyt ymmärtänyt asiat aika lailla väärin.
Vierailija kirjoitti:
Seta on kyllä täysillä tukemassa, jos heteroseksuaali kipuilee suuntautumisensa kanssa ja haluaa olla homo.
Mitä ihmettä sä höpiset?
Samalla periaatteelle niiden pitäisi hyökätä transhoitoja vastaan. Ne vainoaa juuri kristinuskoa kouluissa ja kotona.
Sukupuoltaan korjannut Paju muutti mielensä 10 vuotta myöhemmin nyt hän kertoo transyhteisön tabusta
Joka ikinen päivä keho muistuttaa siitä, mitä olen tehnyt sille. Minun ei olisi koskaan tarvinnut käydä näissä hoidoissa, koska minussa ei ollut kehollisesti koskaan mitään vikaa, Paju sanoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/shh-tama-on-tabu-tasta-ei-saa-puhua…
Vierailija kirjoitti:
Ei hän eheyttämistä halua vaan entisen kehonsa.
Kehossa ei ollut mitään vikaa vaan mielessä ja siksi keho piti mutiloida.
Jotkut ei ole tyytyväisiä siihen mitä on.
Minäkin olen 50 v. ja haluan olla 20 v.
Vaadin yhteiskunnan tukea muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
No jos homoakin eheyttää niin se ei vaadi hormonihoitoja ja leikkauksia eikä muutakaan peruuttamatonta.
Se on kristillistä sielunhoitoterapiaa. Siinä ei ole vaatimusta muuttumiseen. Terapeutit ovat koulutettuja. Ihminen voi tutkia itseään ja prosessiaan. Hänen puolestaan voidaan rukoilla ryhmässä, jos hän pyytää.
Vasemmisto löi leiman "eheytys". Oli ideologinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kaikkiin näihin pitäisi ihmisten saada ensin kattavaa psykologista apua. Ei ihminen itse itseään pysty diagnosoimaan ja päättelemään, että onko kyseessä joku dysmorfia tai minäkuvaan liittyvä ongelma. Ammattilaisten tulisi kattavasti ja pidemmän ajan kuluessa tehdä arvio mistä asiassa on kyse. Sama pätee eheytyshoitoihin, myös niillä voidaan helvetin hyvin traumatisoida ihmisiä ihan samalla tavalla kuin liian lepsusti tehdyillä sukupuolenvaihdosleikkauksilla.
Ja onhan sulle selvää että mitään kirurgiaa tai edes hormonihoitoa ei tipu kunnalta eikä yksityiseltä ennenkuin sitä psykologista apua on tullut ja kauan? Pitää sekä todeta selvä ja haittaava dysfasia ETTÄ poissuljettava tai hoidettava muut ongelmat alta pois. Silti - aina joskus - joku näkee kaikki ongelmansa vain ja ainoastaan dysforiana ja vaatii niihin korjausta. Katujen määrä on hyvin pieni mutta he saavat luonnollisesti paljon julkisuutta
Vierailija kirjoitti:
Samalla periaatteelle niiden pitäisi hyökätä transhoitoja vastaan. Ne vainoaa juuri kristinuskoa kouluissa ja kotona.
Sukupuoltaan korjannut Paju muutti mielensä 10 vuotta myöhemmin nyt hän kertoo transyhteisön tabusta
Joka ikinen päivä keho muistuttaa siitä, mitä olen tehnyt sille. Minun ei olisi koskaan tarvinnut käydä näissä hoidoissa, koska minussa ei ollut kehollisesti koskaan mitään vikaa, Paju sanoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/shh-tama-on-tabu-tasta-ei-saa-puhua…
On rikollista tarjota valhetta eksyksissä olevalle! Tätä Seta tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia olen näitä lukenut ja mä en vieläkään tajua miten joku voi katua olevansa jotain mitä hän on.
No, se on vähän kuin unelma-ammatti. Pienestä pitäen toivot olevasi ammatiltasi jotain tiettyä ja sitten kun saavutat sen niin sitten tulee joko pettymys, lässähdys, tyhjyys ja ihmettelet, että tässäkö tämä nyt oikeasti olikin tai sitten toteatat, että ei tämä ollutkaan sitä mitä oletin ja tämä onkin ihan väärä ala.
Sama laihduttamisessa. Jos on reilusti ylipainoa niin sitä kuvittelee, että laihuus jotenkin tuo sen kaiken onnen ja autuuden ja sitten kun oletkin laihduttanut laihaksi niin toteat, että höh, ei tämä laihana oleminen tehnytkään minua yhtään onnelliseksi. Jotenkin kaikki odotukset on pakattu siihen laihuuteen ja sen saavuttamiseen ja itseasiassaa ne onnen tuovat asiat ovatkin oikeasti ihan jotain muita asioita kuin laihuus.
Setalta tuet pois ja ne kouluvierailut pitää kieltää.
Wokettajat on ihan sokeita omalle toiminnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Setalta tuet pois ja ne kouluvierailut pitää kieltää.
Wokettajat on ihan sokeita omalle toiminnalleen.
Onneksi woke kuolee pian Suomessakin. Bye bye.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei ole tyytyväisiä siihen mitä on.
Minäkin olen 50 v. ja haluan olla 20 v.
Vaadin yhteiskunnan tukea muutokseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0f09616-2850-476d-abdd-b50619d7f…
Siitä vaan ilmoittamaan olevansa transparikymppinen ja hirveät raivokohtaukset heti jos joku kyseenalaistaa
Vuosia olen näitä lukenut ja mä en vieläkään tajua miten joku voi katua olevansa jotain mitä hän on.