Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Muttakun ei ne lihavemmatkaan kiinnostu en tiedä oikein mikä ihme mussa mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitten haistaa epävarmuuden ja epätoivon todella nopeasti. Voisi olla yksi syy sinun tilanteeseesi.
Toki voi olla mut naiset eivät halua jutella ja tutustua ihanko mua ei ole olemassa
Eiköhän ne naiset jo tunne sinut ja sun tapasi siellä paikallisessa raflassa. Sana leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitten haistaa epävarmuuden ja epätoivon todella nopeasti. Voisi olla yksi syy sinun tilanteeseesi.
Toki voi olla mut naiset eivät halua jutella ja tutustua ihanko mua ei ole olemassa
Eiköhän ne naiset jo tunne sinut ja sun tapasi siellä paikallisessa raflassa. Sana leviää.
niin se voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ihmettelemme Allu nyt kuitenkin sitä, mihin tarvitset naisten kiinnostusta?? Sinullahan on jo nainen hyvä ääliö!!
Ei niin, vihataan teitä kaikkia
En ymmärrä miks naiset nirsoilee komea ja pitkä mies, naiset ont odella todella sekaisin
Itsevarmuudella, välinpitämättömyydellä ja hyvällä huumorilla pääsee todella pitkälle.
Näköjään pitäisi muuttua ja laihduttaa 7 kg ainaski mahaa pienemmäksi ja muutenkin muuttua.
Että kelpaisi naisille jos kaljamaha on niinku niin este enkä sitä ymmärrä mitä naiset nirsoilee kun ovat itsekki lihavia.
No parempi luovuttaa tää palsta ei jaksa enään.
Mene jo sinne roskiin, Allu. Olet inhottava, naurettava mieslapsi
Tänäänki katoin yhtä tavispullukkaa oli ihan kiva pylly vähän tukeva, mut olis mulle kelvannu