Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (588)

Vierailija
541/588 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Ei tässä ole lähinnä järkeä. Samaa haukkumista aina.

Silti jatkat ulinaa vuodesta toiseen. Kerro nyt meille vähän lisää siitä tyttöystävästäsi: minkä ikäinen, minkä näköinen? Mitä tekee työkseen, mitä hän harrastaa? Mitä teette yhdessä? 

Vai eikö aivosi kertakaikkiaan pysty ymmärtämään noin yksinkertaisia kysymyksiä?

No ei tarvi siinä jauhaa paskaa, vissii sulla ei kovin hyvin mene kun tuntematonta ihmistä haukut, kato vähä peiliin tarvitko lääkityksen? No en todellakaa kerro hänestä mitää mulla silti menee ihan hyvin.

Vierailija
542/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Ei tässä ole lähinnä järkeä. Samaa haukkumista aina.

Silti jatkat ulinaa vuodesta toiseen. Kerro nyt meille vähän lisää siitä tyttöystävästäsi: minkä ikäinen, minkä näköinen? Mitä tekee työkseen, mitä hän harrastaa? Mitä teette yhdessä? 
Vai eikö aivosi kertakaikkiaan pysty ymmärtämään noin yksinkertaisia kysymyksiä?

No ei tarvi siinä jauhaa paskaa, vissii sulla ei kovin hyvin mene kun tuntematonta ihmistä haukut, kato vähä peiliin tarvitko lääkityksen? No en todellakaa kerro hänestä mitää mulla silti menee ihan hyvin.

Eli sulla ei ole naista. Naurettava pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole naista. Naurettava pelle.

Niinhän sä luulet, taidat olla itse se naurettava pelle!! Kyllä todella!

Vierailija
544/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei nyt jaksa enää tänne kirjottamista oikeesti tässä ei ole yhtää mitää mitää mitää järkeä pahottaa mielen päivän ja ihmiset on ilkeitä ja pilaavat vaan päivän.

Vierailija
545/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa mä välitän siis mitä hittoa sekopäistä tuntemattomista ihmistä jotka jauhaa paskaa, ei mua tippaakaan kiinnosta :DDDD

Vierailija
546/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa mä välitän siis mitä hittoa sekopäistä tuntemattomista ihmistä jotka jauhaa paskaa, ei mua tippaakaan kiinnosta :DDDD

Jaksat kuitenkin päivystää täällä, vaikka sulla on nainen ja kaikkee. Eli kyllä sua kiinnostaa.

Vierailija
547/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei nyt jaksa enää tänne kirjottamista oikeesti tässä ei ole yhtää mitää mitää mitää järkeä pahottaa mielen päivän ja ihmiset on ilkeitä ja pilaavat vaan päivän.

Koeta hankkia elämääsi jotain muuta sisältöä, ok? Enkä tarkoita baariin menemistä. Sieltä et saa sitä mitä tarvitset.

Vierailija
548/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta hankkia elämääsi jotain muuta sisältöä, ok? Enkä tarkoita baariin menemistä. Sieltä et saa sitä mitä tarvitset.

Tiedän olen sitä miettinyt ja mulla on tyttöystävä kyllä. Ei näitä idiootteja typeriä sekopäitä haukkujia.

Vierailija
549/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt en jaksa enää vastailla ja kirjottaa ku ei tässä oikein ole yhtään mitään järkeä pahottaa mielensä vaan

Vierailija
550/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin ihan hitosti stressiä elämässä päihde ongelmia ihmiset ei jaksa, sitten velkaa ihan hitosti ihan hitosti mikä ei lyhene ja mikään ei etene.

Vierailija
551/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Ei kelpaa ei. Tinderissäkään en saanut kuin 186 tykkäystä kahdessa kuukaudessa, eikä tullut kuin 138 mätsiä kun olen pohjois-pohjanmaan peräkyliltä ja oon vain 168cm ja tyhmä amis. Kolme lastakin vielä roikkuu mukana nii ketä tällainen mätäpaise kiinnostaa. 

Vierailija
552/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset oikein ota yhteyttä. Ei heitä kiinnosta.

Vierailija
553/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse facebook dating yrittäny tutustua mut eivät oikein suostu vastaan annan olla

Vierailija
554/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset oikein ota yhteyttä. Ei heitä kiinnosta.

Eli tarvitset siis useamman naisen? Se olemassa oleva naises ei riitä ilmeisesti??

Vierailija
555/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun elämässä jotakin muutakin sisältöä AP, kuin tämä naisen etsintä? Kyllä elämässä olisi hyvä olla muutakin. Mikään yksittäinen asia taikka ihminen ei yksistään tee onnelliseksi. Kokonaisuus ratkaisee. Myös elämänasenne ratkaisee.

Vierailija
556/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään nykyään normaali. Vai puhuuko Ap nyt siitä mikä oli normaalia silloin kun hän oli nuori ja vireä nuori poikanen. Varmaan aikaa ennen sotia.

Vierailija
557/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu. LUPASIT lopettaa jankutuksen. 

Ihme vemputtaja.

Vierailija
558/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse facebook dating yrittäny tutustua mut eivät oikein suostu vastaan annan olla

...mutta miksi? Kun sullahan on nainen? Se koulutettu, rikas, kaunis? 

ANNA MUN NAURAA

Vierailija
559/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa tavallinen ukko (180cm inssi) mikäli kustantaa kivan talon, auton, matkoja...

Vierailija
560/588 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei ole yhtä tyhmä kuin Allu, samaan aikaan kun kehuu, miten upea nainen hänellä on, ulisee, miten ei saa matchejä deittisovelluksissa. Huuuups 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan