Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tabletteihin uusia latureita?

Vierailija
05.08.2024 |

Meinaan vaan, että on tabletti, jolla kyllä on jo muutama vuosi ikää, ja nyt vaikuttaa siltä ettei laturi oikein toimi. Tabletti oli pari tuntia laitettuna lataamaan, mut akkuun ei ollut tullut yhtään lisää virtaa. Eikä siinä tabletissa kyllä se virran ottoa ilmaiseva valokaan palanut. Joten...

Vähän toi tabletti kyllä jo vanhuuttaan on alkanut nettiä käyttäessä tökkiäkin. Nettiä mä sillä enimmäkseen käytänkin. Lähinnä Areenaa kattelen.

No, kai se sitten olis uuden hankinta eessä, nimittäin tabletin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin normaali USB piuha.  Varmaan viinakapasta ei saa, mutta lähes kaikista muista.

Vierailija
2/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen USB-laturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tahansa usb-c laturihan käy, että toki saa.

Useimmiten kun lataamisessa on häikkää on ongelmana kuitenkin se puhelimen tai tabletin latausportti, joka on joko täynnä likaa tai sitten hajoamassa. Toinen yleinen syy on murtunut latausjohdo. Liittimen juuresta usei nurtuu.

Vierailija
4/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latureita? Ootko tosissasi? 

Laturit on samoja eri vehkeissä, jos vaan saman mallinen piuha. 

Oletan, että laitteesi akku vaatisi vaihtoa. Katso asetuksista akun kunto.

Vierailija
5/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että tabletin akku on tullut tiensä päähän.

Vierailija
6/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kun lataamisessa on häikkää on ongelmana kuitenkin se puhelimen tai tabletin latausportti, joka on joko täynnä likaa tai sitten hajoamassa. Toinen yleinen syy on murtunut latausjohdo. Liittimen juuresta usei nurtuu.

Tai siis ihan mikä tahansa sellainen usb-laturi käy, mikä on ap:n tabletissa latausliittimenä. Voi olla myös vanhempikin kuin USB-C, varsinkin jos on useamman vuoden vanhan tabletti.

Vierailija
7/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku paskana, ei muuta.

Vierailija
8/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaisen latausreiän kököt voi putsata esim hammasväliharjalla. 

Vierailija
9/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mä vaan aattelin, kun varottavat olemaan käyttämästä muita kuin laitteen omia latureita.

Mut ehkä mä sitten kokeilen jotain muuta himassa olevaa laturia, jos tuo nyt vielä brakaa.

Vierailija
10/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviihan niitä latureita ja johtoja uusia muutenkin, mutta jos akkua ei voi vaihtaa, laite sitten vaihdettava.

Vierailija
11/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johto viallinen lähes 100% varmuudella ja kaikki uudetkaan johdot ei lataa kaikkia vehkeitä.  Viimeksi nyt viikonloppuna tuli todettua.

Vierailija
12/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein huoltoon kun ei latautunut ,oli vika siinä mihin laturinjohdon  pää laitetaan, näppärästi korjasi nuorimies ja  mulla oli laturikin mukana, sanoi että johto hyvä uusia joten ostin, ei ollut edes kallis kokonaishinta . Toimii kuin uusi tässä näpytellen juuri tätä viestiä.  📱

Vierailija
13/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vein huoltoon kun ei latautunut ,oli vika siinä mihin laturinjohdon  pää laitetaan, näppärästi korjasi nuorimies ja  mulla oli laturikin mukana, sanoi että johto hyvä uusia joten ostin, ei ollut edes kallis kokonaishinta . Toimii kuin uusi tässä näpytellen juuri tätä viestiä.  📱

Hyvä, että tuli kuntoon, mutta näpyttele nyt lisäksi hinta mitä se korjaus ja johto maksoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi