Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (535)

Vierailija
481/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Eikö pitkötukkainen sossu lähiöstä kelpaa!

Vierailija
482/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa h iljaa kehitysvammaiset incelit sielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta.

Vierailija
484/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en huoli naista joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä. 

Naisena en huoli tuollaista miestä, tietenkään. 

Eiköhän nuo ole aivan jokaisella ihmisellä minimivaatimuksia, siihen päälle sitten tietysti paljon muutakin mieltymyksiä.

Itselle esim korkea älykkyys on huomattavan tärkeää, pelkkä ei-tyhmyys ei riitä. Huumorintaju, elämänhallinta, empasttisuus jne myös. 

EI kiinnostais tippaakaa nainen joka on korkeasti koulutetu ja liian älykäs, ei kiitos.

Hieno juttu, emme kumpikaan ole toisistamme kiinnostuneita. 😄

Mä olen itse tavallinen duunari ammattikoulun käynyt, en todellakaa koskaa ottaisi ura naista 4000 e kk palkalla ei koskaan ei ikinä

Vierailija
485/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo ole aivan jokaisella ihmisellä minimivaatimuksia, siihen päälle sitten tietysti paljon muutakin mieltymyksiä.

Itselle esim korkea älykkyys on huomattavan tärkeää, pelkkä ei-tyhmyys ei riitä. Huumorintaju, elämänhallinta, empasttisuus jne myös. 

EI kiinnostais tippaakaa nainen joka on korkeasti koulutetu ja liian älykäs, ei kiitos.

Mä olen itse tavallinen duunari ammattikoulun käynyt, en todellak

Minä olen velkaantunu amis duunari 2000 € palkalla, käy nbaareissa juon alkoholia ja iso valtava kaljamaha mitä sitte s eon mun elämä ja mä oon tälläinen, ei kiinnosta inceleitten ihmisten ja nirppanokkien valitus että status mies chad on paras

Vierailija
486/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se komea menestynyt chad hyvällä kropalla on niin ihana ja täydellinen mies, pumppaa rautaa 3 kertaa viikos salilla kyllä kaunis hyvä perseinen nainen on kiimassa

Vierailija
487/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse tavallinen duunari ammattikoulun käynyt, en todellakaa koskaa ottaisi ura naista 4000 e kk palkalla ei koskaan ei ikinä

Uranaisilla on paljon suurempi palkka kuin 4000€/kk. 8000€/kk lähempänä.

4000€/kk on taviksen palkka. 

Vierailija
488/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minäkin olen kaljamahainen duunari velkaantunut, mitä sitten, ei kiinnosta rumat lihavat pullukka naiset verkkareissa.

Vierailija
489/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ei kukaa tommosia summia tienaa, olen aina tavis duunarina tienannut 2000 € sä puhut aivan typeriä hyvää jatkoa sulle.

Vierailija
490/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri saa 4000 ja se on kova palkka, ei kukaa tienaa 8000 € ellei ole super rikas yrittäjä

Vierailija
491/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä sekopäitä jaksa, hyvää jatkoa, lähdenpä töihin.

Vierailija
492/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minäkin olen kaljamahainen duunari velkaantunut, mitä sitten, ei kiinnosta rumat lihavat pullukka naiset verkkareissa.

Hyvä juttu. Mullakin on jo työssäkäyvä aviomies.

Vierailija
493/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Mullakin on jo työssäkäyvä aviomies.

Mullaki on nainen joka tienaa paljo enempi kun minä ja koulutettu ja fiksu, vaikka olen itse tavis duunari velkaantunut

Vierailija
494/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut töissä  pärjään hyvin mutta en ole kelvannut naisille. Velaton talo on ja pelit ja vehkeet. Nuorempana ne naiset josta olin kiinnostunut, ne alkoi seurustella alkoholistien kanssa. Kävin töissä ja tienasin rahaa.

Vierailija
495/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle se on se ja sama. Itse en kelpuuta ketään naista. Haluan nauttia elämästä yksin 👍

Eli missä se sinun koulutettu, fiksu, työssä käyvä naisesi nyt olikaan?? Eikö sitä ollutkaan??

Vierailija
496/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Etenkään et sinä.

Vierailija
497/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ei kukaa tommosia summia tienaa, olen aina tavis duunarina tienannut 2000 € sä puhut aivan typeriä hyvää jatkoa sulle.

Kyllä tienaa, eikä edes ole harvinaista. Mediaanipalkka Suomessa on 3300-3400€/kk.

2000€/kk saa matalapalkka-aloilla, ja on lähellä köyhyysrajaa. 

Joka kymmenes tienaa yli 5 752 €, ja joka kahdeskymmenes yli 7500€/kk. Nuokaan luvut eivät siis kovin harvinaisia ole. 

Vierailija
498/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri saa 4000 ja se on kova palkka, ei kukaa tienaa 8000 € ellei ole super rikas yrittäjä

Lääkärin mediaanipalkka Suomessa vaihtelee sektorin ja erikoistumisen mukaan, mutta yleisesti se on noin 7 0009 600 €/kk riippuen lähteestä; esimerkiksi Lääkäriliitto ilmoitti kaikkien lääkärien mediaaniksi 9 550 €/kk (2023), kun taas Duunitori näytti keskiarvoa 6 490 €/kk ja korosti yksityisen sektorin korkeampia palkkoja (n. 8 577 €).

Erikoislääkärin ja yleislääkärin palkat eroavat merkittävästi, ja mediaani nousee korkeammalle vaativammissa tehtävissä, kuten Valmennuskeskus ja Lääkärilehti.  

Vierailija
499/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Ei sellaista kumppania kuin NAISET tai MIEHET ole.

On yksilöitä.

Se yksi sopiva riittää.

Kun yleistät tuolla lailla naiset, mutta olet itse yksilö, niin eihän se ole ollenkaan realistista.

Etsi yksilöä. Ole auki.

Älä sulje kaikilta silmiäsi ja sieluasi.

Vierailija
500/535 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on aivan tavallisia miehiä. 

Aivan. Tavallisia. Miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi