Jo puolet suomalaisista miehistä vaatii naisille pakollista asepalvelusta
66% naisista vastustaa tätä. Naiset kyllä kiljuvat tasa-arvoa mutta eivät halua suorittaa asepalvelusta joka on miehille pakollinen.
Kommentit (153)
Ap: Feministinen Puolue on ainoa puolue joka ajaa tätä asiaa, kannattaa laittaa ääni sinne jos haluaa tasa-arvoa!
Miksi ei kuten Israelissa, miehillä 3 vuotta ja naisilla 21 kuukautta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset huuda joka tuutista tasa-arvon perään. Miksi ei armeija maistu.
Voisi maistua, jos naiset ja miehet olisivat eri yksiköissä. Miehet eivät osaa käyttäytyä asiallisesti.
Eihän he erikseen sodan aikanakaan olisi.
Sodan aikana nimenomaan kannattaisi olla eri yksiköt.
Tätä on jossain tutkittu, ja miehet ja naiset yhdessä ryhmässä saa miehet suoriutumaan heikommin: Osa miehistä keskittyy liikaa naisten puolustamiseen ja toiset keskittyvät heidän takapuolen tuijotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pakollinen" sivari-jussi, sebu.. Ja teemu hankki hullun paperit ettei vaan tarvi käydä armeijaa!! Patriootteja ? hah ha haa ha ha hah haaa...
Nämä miehet eivät ole Isänmaallisia.. luomuja ovat. 🤮🤮🤮🤮🤮
Pitääkö naisen tässä(kin) ottaa ohjat käsiin Suomessa?
Naiset hoitavat kohta kaiken tässä maassa. Lapset, miehet, vanhukset, palkkatyönsä, kotityöt ja sitten vielä maanpuolustuksen.
Ja mies vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat autoon ja voivottelee kun on kauheasti hommaa. Kohta naiset vaihtavat itse renkaatkin, ja moni varmaan jo niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat, mutta sitten kun sinne jokunen nainen eksyy, heitä kohdellaan ala-arvoisesti. Hienoa, miehet.
En aio puolustaa kehitysmaalaisia jotka naiset ovat tänne tilanneet. Naiset rintamalle jo ja äänestysoikeus vain puolustusvelvollisille. Muut eivät voi määrätä rintamalle toisia, jos eivät ole itse puolustusvelvollisia.
Missä lähde, ap?
Kukaan ei usko sun satuja ilma lähdettä.
Eikö voisi jättää miehille edes yhden jutun joka olisi vain miehille, miesten juttu... Naisilla on paljon omia juttujaan. Ei naisia armeijaan, pliis.
M35
Diskussionen är en provokation och siffrorna dragna ur Nikitan. I normala fall är det frågan om hushåll. Nu tappar ett hushållet redan maken till ingen nytta för närmare ett år. Vad blir bättre om även makan tappar ett år?
Äänestäkää Feministejä, he ovat ainoa puolue joka kannattaa tasa-arvoista armeijaa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pakollinen" sivari-jussi, sebu.. Ja teemu hankki hullun paperit ettei vaan tarvi käydä armeijaa!! Patriootteja ? hah ha haa ha ha hah haaa...
Nämä miehet eivät ole Isänmaallisia.. luomuja ovat. 🤮🤮🤮🤮🤮
Pitääkö naisen tässä(kin) ottaa ohjat käsiin Suomessa?
Naiset hoitavat kohta kaiken tässä maassa. Lapset, miehet, vanhukset, palkkatyönsä, kotityöt ja sitten vielä maanpuolustuksen.
Ja mies vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat autoon ja voivottelee kun on kauheasti hommaa. Kohta naiset vaihtavat itse renkaatkin, ja moni varmaan jo niin tekee.
Naiset ovat tämän maan pilanneet ja siinä samalla tuhonneet miesten puolutustahdon.
Naiset eivät mieti puolustautumista, koska naisten turvallisuus on aina ollut miesten tehtävä. Aikaisemmin naiset eivät päässeet päättämään asioista. Nyt naiset pääsevät päättämään asioista, mutta he eivät vieläkään mieti edes omaa turvallisuuttaan. Tämä turvattomuus on seurausta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Feministejä, he ovat ainoa puolue joka kannattaa tasa-arvoista armeijaa kaikille!
Bara de själva får definiera jämställdhet. Hittills har det bölande väl närmast gått rakt åt fittan?
Feministinen puolue on ratkaisu tähän epäkohtaan.
Ääniä sinne jos tasa-arvo kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi maistua, jos naiset ja miehet olisivat eri yksiköissä. Miehet eivät osaa käyttäytyä asiallisesti.
Hyvä idea. Ja täysin samat vaatimukset myös kaikille. Eri yksiköt myös sitten tosipaikan tullen.
Totuushan on se, että varusmiehet raahaavat varusnaisia perässään, etteivät nyt vaikka huku rantaveteen taisteluvarusteissaan.
Näin tämä menee ja kaikki sen tietää.
Eli naisten biologinen ruumiinrakenne ja fyysiset ominaisuudet ei susta sovellu armeijaan? No, miksi sitten haluatte heidät sinne?
Toki pitää soveltaa vaatimukset sitten heille sopiviksi.
Susta? Minun mielestä siis? No henkilökohtaisesti en kannata yhtään kenenkään armeijaan menemistä, koskaan eikä missään.
Mutta minä en nyt liity tähänkään asiaan yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän voisi lisätä syntyvyyttä. Raskaana olevaa ja lasta imettävää äitiä tuskin pakotettaisi armeijaan. Pari-kolme mukulaa niin on jo ylitse sen ajan, jolloin armeija pitää suorittaa😊
Jo itsessään raskaus kestää sen, mitä armeija. Siihen päälle, että se on 18 vuoden paukku ja se fakta, että olet aina äiti, ei siitä vastuusta pääse irti ikinä.
Armeijan suorittaminen on äitiytyyteen verrattuna aika pientä. Sitä paitsi naiset menisi vaan sivareiksi tai armeijaan opiskellen/hankkien kaiken maailman ajo/työturvallisuus/hygienia/tulityökortteja samalla.
Naiset haluavat miehet rintamalle mutta itse tuhoavat yhteiskunnan sisältäpäin, tuomalla wolttikuskeja maahan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat miehet rintamalle mutta itse tuhoavat yhteiskunnan sisältäpäin, tuomalla wolttikuskeja maahan.
Miehet eivät pysty suojelemaan naisia heidän tyhmiltä lyhytnäköisiltä päätöksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä maistuisiko, koska tosipaikan tullen saa pelätä räiskääkö venäläiset vai "tiimikaverit". Vanhaan aikaan lottia ei räiskätty kunniakoodin takia, mutta nykyinen ilmapiiri on osoittanut, ettei sellaista ole ollut viimeiseen 70 vuoteen eikä miehet puutu vääryyksiin vaan liittyvät osaksi porukkaa tai hiljaa hyväksyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat, mutta sitten kun sinne jokunen nainen eksyy, heitä kohdellaan ala-arvoisesti. Hienoa, miehet.
En aio puolustaa kehitysmaalaisia jotka naiset ovat tänne tilanneet. Naiset rintamalle jo ja äänestysoikeus vain puolustusvelvollisille. Muut eivät voi määrätä rintamalle toisia, jos eivät ole itse puolustusvelvollisia.
Tämä on kyllä hyvin ja osuvasti todettu. Kantasuomalaiset miehet eivät ole missään nimessä ainokaista henkeään velkaa heille, jotka työntävät juuri he lihamyllyyn ja itse jäävät kutemaan tuontitavaran kanssa.
Ei muuten tule onnistumaan. Ja päätelkääpä tästä se syy, miksi Kreml on heitä tänne työntänyt jo vuodesta 1990. Juuri siksi.
Ap: Feministinen Puolue voisi sopia sinulle!
Missä on tämä tutkimus tai linkki uutiseen?