Duunarimiehet nyt akateemisten naisten suosiossa
Saavat samaa palkkaa kuin akateemisetkin miehet (usein enemmänkin) ja eivät ole kädettömiä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyviä apumiehiä ovatkin, kuten muutamat kommentit jo todistavat. Ei KTM osaa mitään rakennusta pykätä ja remontoida.
Heh, no ei ole vaikeaan todellakaan. Ihan varmasti akateemisen tutkinnon suorittanut perus rakennus ja remppahommatkin hanskaa. Oppinee paljon nopeammin keskimäärin kuin joku asfalttimies kun on aivojaan tottunut käyttämään tehokkaammin.
Yleisesti ottaen kirvesmies on parempi rakentaja.
Rakentaminen tiivistyys palkkiin ja kolmioon joka usein toteutuu vinotukena. Nämä kaksi ovat tärkeimpiä asioita ymmärtää oli di insinööri, mestari tai kirvesmies. Onkin hämmästyttävää miten moni akateeminen ei tajua vaikka kuinka selittäisi kolmion merkitystä rakenteiden jäykistäjänä. Vaikka kun katsot ympärillesi eri rakennuksissa näe
Rakentaminen tiivistyys palkkiin ja kolmioon joka usein toteutuu vinotukena. Nämä kaksi ovat tärkeimpiä asioita ymmärtää oli di insinööri, mestari tai kirvesmies. Onkin hämmästyttävää miten moni akateeminen ei tajua vaikka kuinka selittäisi kolmion merkitystä rakenteiden jäykistäjänä. Vaikka kun katsot ympärillesi eri rakennuksissa näet kolmioita eri muodoissa kaikkialla rakenteissa.
Joka ikinen lukion käynyt ymmärtää kolmion merkityksen rakenteissa. 😂
Oon 31-vuotias amiksen käynyt mies, 190cm/90kg ja vuosien ajan oon saanut lääkiksen opiskelijanaisilta! Me oikeat miehet ollaan kuuminta hottia heidän keskuudessa. Siinä ei ruipelot nörtit opiskelija"miehet" pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Oon 31-vuotias amiksen käynyt mies, 190cm/90kg ja vuosien ajan oon saanut lääkiksen opiskelijanaisilta! Me oikeat miehet ollaan kuuminta hottia heidän keskuudessa. Siinä ei ruipelot nörtit opiskelija"miehet" pärjää!
Hieno tarina hermanni. Käypä joskus Meilahden unisportilla katsomassa niitä "ruipeloita nörttejä".
Vierailija kirjoitti:
Siis onko lääkiksen opiskelija oikeasti joku miesten trophy? Duunarin haaveissa saavutuksista suurin on keskiluokkaisen kaavan mukaan elävä tylsimys? Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava keskustelu.
Molemmat poikani lukevat nyt lähemmä 30 veenä vasta korkeampia opintoja, insinöörikoulutuksia.
Molemilla vakituinen työ, josta toinen on virkavapaalla ja toinen opiskelee töittensä ohella.
Vanhimmalla on mukava tyttökaveri, selvästi akateemikko perheestä.
Olen lapsiani aina muistuttanut että juuriaan ei saa koskaan unohtaa eikä niitä ole syytä hävetä.
Olen syntynyt ruotsissa ja asunut suomessa vuodet 4-7. Olen ihan tavallinen työläistaustainen ruotsinsuomalainen.
Olen myös tyytynyt ihan tavalliseen työelämään, multa on puuttunut halut opiskella pidemmälle. Aina ollut vakituinen työ ja palkka luistanut. Sama lapsieni isällä.
Ihan kiva lukea sekapareista ja niitä vastaan, joiltakin unohtuu että vuosikin on jo 2025. Ja suomessa on harvassa aateliset perheet joitten 'tulee' naida muita siniverisiä.
Näm
Meillä luki aikoinaan äikän tunnin seinässä että
'Selvä hullunmerkkihän se on kun itseään viisaaksi luulee.'
Tämä kaikille ensimmäisen/toisen/kolmannen polven akateemikoille täällä, joilla on noussut k.si päähän.
En pidä itseäni erityisen viisaana, aika tavallisena viisauden suhteen. Tiedän tosin mistä pidän, ja mitä arvostan. Pidän koulutetuista ja arvostan koulutusta. Älykkyys on tärkein vaatimus heti rehellisyyden jälkeen. Sitten tulee huumori ja empaattisuus samalla viivalla.
En oikein ymmärrä miksi joku pahastuisi siitä etten kiinnostu jonkun tietynlaisista miehistä, en minäkään pahastu jos kaikki miehet eivät minusta kiinnostu. En sitä edes toivo tai halua.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Akateemisuudessa ei ole niinkään kyse palkasta, vaan arvoista ja keskustelunaiheista. Ja yleensäkin keskustelutaidosta, mihin tarvitaan laajat yleistiedot. Akateemisilla on parempi sanavarasto, väittelyitä ei nähdä riitoina jne.
Tämäkin on yksilöllistä kuka näkee riitana ja kuka väittelynä.
Vierailija kirjoitti:
...ja sitten heräsit... Tyttäreni on lääkiksessä eivätkä he edes koskaan tapaa amiksia missään. Aivan eri piirit.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava keskustelu.
Molemmat poikani lukevat nyt lähemmä 30 veenä vasta korkeampia opintoja, insinöörikoulutuksia.
Molemilla vakituinen työ, josta toinen on virkavapaalla ja toinen opiskelee töittensä ohella.
Vanhimmalla on mukava tyttökaveri, selvästi akateemikko perheestä.
Olen lapsiani aina muistuttanut että juuriaan ei saa koskaan unohtaa eikä niitä ole syytä hävetä.
Olen syntynyt ruotsissa ja asunut suomessa vuodet 4-7. Olen ihan tavallinen työläistaustainen ruotsinsuomalainen.
Olen myös tyytynyt ihan tavalliseen työelämään, multa on puuttunut halut opiskella pidemmälle. Aina ollut vakituinen työ ja palkka luistanut. Sama lapsieni isällä.
Ihan kiva lukea sekapareista ja niitä vastaan, joiltakin unohtuu että vuosikin on jo 2025. Ja suomessa on harvassa aateliset perheet joitten 'tulee' naida muita siniverisiä.
Nämäkin akateemiset täällä niin melkovarmasti ovat
Olen itse tavis työntekijä ja olin kerran treffeillä samanlaisen naisen kanssa. Naisella oli vähän kulahtanut t-paita, lukemattomissa pesuissa haalistuneet ja kuluneet farkut sekä parhaat päivänsä nähneet lenkkarit. Silloin tajusin näkeväni tuossa naisessa itseni. Ei omatkaan vaatteeni nyt ihan tuoreet olleet. Tosiasia on että elintaso erot ovat nykyään isommat kuin moni ihan ymmärtääkään. Ylempikeskiluokka rakentaa isoja omakotitaloja ja työväenluokan ne osat joiden palkat ovat polkeneet melkein paikallaan 30v asuvat paskalle haisevissa kunnan 70-luvulla rakennetuissa rapistuneissa vuokra-taloissa vaikka tekisivät täyttä työpäivää.
Meillä luki aikoinaan äikän tunnin seinässä että
'Selvä hullunmerkkihän se on kun itseään viisaaksi luulee.'
Tämä kaikille ensimmäisen/toisen/kolmannen polven akateemikoille täällä, joilla on noussut k.si päähän.