Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (1520)
Pn kyllä ikävä tapaus kaikille. Mutta moni kommentoija on itse kelan elättiloinen tuensaaja vaikka pitäisi mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Hesari on Seiska ja Me Naiset. No, vassarit juhlii. Hyvä teitä. Lehtonen olis vaan halunnut säästää veronmaksajien rahoja, mutta Minja Koskela keksi miljonääriveron ja nyt teidän maailma on taas pelastettu.
PeräkammarinPersulla taas väkevät kiljut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa dementialta tiedän tapauksia. Edim. Naapuri meni ulos talvella paidassa ja jäi ulos ei osannut mennä kotiinsa enää. Sitten seikkaillut rapussa ei osannut mennä viereisestä ovesta enää.
Kyllä se vaan niin on, että hetkittäinen sekavuus ja eksyminen voi olla ekoja merkkejä jotka sairastunut itsekin huomaa.
Miksi Kelan johtoon valittiin dementikko joka eksyy Tax-freehin heti kun silmä välttää?
😂😂😂😂😂😂 mutku Petteri halus
Petteri halusi Satosen. Lehtonen oli persuliinien vaatimus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa dementialta tiedän tapauksia. Edim. Naapuri meni ulos talvella paidassa ja jäi ulos ei osannut mennä kotiinsa enää. Sitten seikkaillut rapussa ei osannut mennä viereisestä ovesta enää.
Kyllä se vaan niin on, että hetkittäinen sekavuus ja eksyminen voi olla ekoja merkkejä jotka sairastunut itsekin huomaa.
Miksi Kelan johtoon valittiin dementikko joka eksyy Tax-freehin heti kun silmä välttää?
Monesko Petterin ja Temu-Thatcherin epäonnistunut päätös tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Ei keneltäkään löydy myötätuntoa miestä kohtaan, joka on: Lehdistön silmissä, aivan ilmiselvästi (meille kaikille!) keskellä jotain henkilökohtaista kriisiä (terveydellinen, itse aiheutettu tai joku muu, sitä emme tiedä), varmasti aivan hirveän henkisen paineen ja itse syytöksen alla. Löytyykö mitään toverit??
Kyllä, vähäinen määrä, mutta ei ihan viimeisen päälle. Hän ei itse ole ollut kovinkaan empaattinen omien alaistensa henkilökohtaisen elämän haasteiden suhteen. Nauttii niin sanotusti omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko saanut vatsataudin, tyrmäystippoja, burn outin?
Lentokentän baarin Happy Hour iski päin näköä. Lassea vietiin kuin 4cl mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kokoomuslainen kuin Stubb. Varmaan pätevä. Samaa sakkia.
Ei ole tiettävästi puolueen jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Lasse, menisin huomenna aivan pokkana tasavallan presidentin itsenäisyypäivän kutsuille ja kääntyessäni kättelemästä Suzannea, iskisin silmää televisiokameroille.
Ja pitämään Vornaselle seuraa.
Miksi vertaat näitä? Lasse ei tietääkseni käy missään yöelämässä, eikä alkoholiakaan juuri nauti.
Lehtonen ja Vornanen ovat Linnassa niitä, joista media on kiinnostunut.
Vornasta ei ole syytä päästää sisään kuin metallinilmaisimen kautta.
Simula yllyttää asehulluja linnan juhliin laittamallaan rynkkykorullaan.
Illalla sitten Pekan kans B-rappuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pn kyllä ikävä tapaus kaikille. Mutta moni kommentoija on itse kelan elättiloinen tuensaaja vaikka pitäisi mennä töihin.
Kuten myös Lassekin eikä haahuilla Brysselin lentoasemalla ties mitä ottaneena
Veikkaan diabetesta. Jos laukku oli hävinnyt ja laukussa insuliinit? Tai muuten vaan verensokerit alhaalla.
Tai univaje? Tiedän muutaman ihmisen, jotka ovat unettomuuden takia menneet psykoosiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Hesari on Seiska ja Me Naiset. No, vassarit juhlii. Hyvä teitä. Lehtonen olis vaan halunnut säästää veronmaksajien rahoja, mutta Minja Koskela keksi miljonääriveron ja nyt teidän maailma on taas pelastettu.
Mä en ole vassari, mutta olen sen verran läheltä kuullut miehen käytöksestä, että voin hyvällä omallatunnolla kutsua Lehtosta itsekeskeiseksi ku*ipääksi. Kaikesta ei tarvitse tehdä oikeistovasemmisto-asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keneltäkään löydy myötätuntoa miestä kohtaan, joka on: Lehdistön silmissä, aivan ilmiselvästi (meille kaikille!) keskellä jotain henkilökohtaista kriisiä (terveydellinen, itse aiheutettu tai joku muu, sitä emme tiedä), varmasti aivan hirveän henkisen paineen ja itse syytöksen alla. Löytyykö mitään toverit??
Kyllä, vähäinen määrä, mutta ei ihan viimeisen päälle. Hän ei itse ole ollut kovinkaan empaattinen omien alaistensa henkilökohtaisen elämän haasteiden suhteen. Nauttii niin sanotusti omaa lääkettään.
Eikä se oma lääke tee maailmasta yhtään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Lasse, menisin huomenna aivan pokkana tasavallan presidentin itsenäisyypäivän kutsuille ja kääntyessäni kättelemästä Suzannea, iskisin silmää televisiokameroille.
Ja pitämään Vornaselle seuraa.
Miksi vertaat näitä? Lasse ei tietääkseni käy missään yöelämässä, eikä alkoholiakaan juuri nauti.
Lehtonen ja Vornanen ovat Linnassa niitä, joista media on kiinnostunut.
Vornasta ei ole syytä päästää sisään kuin metallinilmaisimen kautta.
Simula yllyttää asehulluja linnan juhliin laittamallaan rynkkykorullaan.
Ainakin minut saisi houkuteltua vaikkei ole edes kutsua. Rynkyn piippu osoittaa söpösti rintavakoon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Gin Tonic helpottaa jos Lassella on siipi maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko Petterin ja Temu-Thatcherin epäonnistunut päätös tämä on?
Kun noi kaksi tekee jotain niin se on tuhoon tuomittu heti alkumetreillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tiettävästi puolueen jäsen.
Käyttäytyminen tuntuu kuitenkin olevan perus kokoomuslaista.
Miksi hän on lähtenyt sairaslomalla Brysseliin European Health Management Associationin (EHMA) konferenssiin jos on ollut oikeasti sairas? Kyllä Keynote-puhujatkin joutuvat joskus perumaan, ei konferenssit siihen kaadu.
Konferenssissa on puhuttu mm. ensi vuonna käyttöön otettavasta European Health Data Spacesta, jonka tavoitteena on mm. että vuonna 2034 myös EU:n ulkopuoliset toimijat voivat hakea pääsyä EU-infrastruktuuriin terveystietojen toissijaista käyttöä varten. Väkisinkin tulee mieleen, että mies on ollut uusien töiden perässä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan diabetesta. Jos laukku oli hävinnyt ja laukussa insuliinit? Tai muuten vaan verensokerit alhaalla.
Tai univaje? Tiedän muutaman ihmisen, jotka ovat unettomuuden takia menneet psykoosiin asti.
Kovasti yrität.
Hän on lääkäri, joten saa insuliinia. Saa myös nukahtamislääkkeitä. Voi myös soittaa kotiin mammalle ja pyytää hakemaan.