Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä

Vierailija
05.12.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html

Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.

Kommentit (3028)

Vierailija
2481/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP:n Vertti Kiukas sanoo, että Lehtosen joutuminen sairaalaan on ollut tiedossa jo perjantaista 5.12 lähtien. Tilannetta ei kuitenkaan voitu kertoa julkisuuteen ilman omaisten suostumusta.

Niin, sitten valehdeltiin.

Niin koska terveystietoja ei saa jakaa ilman asianosaisen lupaa tollo.

Vierailija
2482/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kovasti kun lehtitietojen perusteella Lehtonen on keskiviikosta asti tehnyt lähtöä Suomeen, mutta vasta perjantaina päätynyt sairaalahoitoon Brysseliin. 

Lääkärinä hänen ajattelisi hakeutuvan heti hoitoon, jos havaitsee jotain poikkeavaa itsessään. 

Suutarin lapsella ei ole kenkiä, sanoo vanha kansa. Lääkärit kai lääkitsevät itseään, mutta kyllä nyt tätä miestä lyödään. Jotain inhimillisyyttä jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisen tästä tekee se, ettei Lehtonen itse ymmärrä että hän on sekaisin, hänellä on riippuvuus. Koettaa elää niin kuin on tottunut, mutta yölliset kirjoitukset somessa, käytös lentoasemalla hukkaamisineen ja kommenttinsa että etäilijöiden pitää palata toimistolle siitä syystä "jos kriisi tulee niin Kela jakaa rahaa", sekä se video missä pyytää anteeksi Kelan työntekijöiltä (jossa puhui monotonisella äänellä silmät puoliummessa ei se ollut tekoälyllä tehty) kertoo karua tarinaa missä jamassa on ja etenkin kun ei itse sitä ymmärrä. Sitten ilmoitetaan että hänellä on fyysinen terveysongelma - se ei ole totta kaiken edellä tapahtuneen valossa.

Yölliset kirjoitukset somessa - (liian) moni valvoo nykyään pikkutunneilla ja triggeröityy jostain ja julkaisee väsyneenä harkitsemattomasti. Ei siihen alkoholia tarvita. Kuten ei myöskään väsyneenä, mahdollisesti pa

Sitähän minä vain, että millä perusteella nuo saadaan vääntymään fyysisiksi terveysongelmiksi.

Vierailija
2484/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kovasti kun lehtitietojen perusteella Lehtonen on keskiviikosta asti tehnyt lähtöä Suomeen, mutta vasta perjantaina päätynyt sairaalahoitoon Brysseliin. 

Lääkärinä hänen ajattelisi hakeutuvan heti hoitoon, jos havaitsee jotain poikkeavaa itsessään. 

Suutarin lapsella ei ole kenkiä, sanoo vanha kansa. Lääkärit kai lääkitsevät itseään, mutta kyllä nyt tätä miestä lyödään. Jotain inhimillisyyttä jookos?

Niin korpi vastaa, kuin sinne huutaa.

Vierailija
2485/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä putki ja sitten katkolle sairaalaan.  Noin on käynyt monelle alkoholistille.

Totta. Katkolle.

Myös Kelan hallituksen pj Kiukaksen ilmoitukset ovat ristiriidassa nyt keskenään. Perjantaina ei tiennyt mitään, ei ole ollut yhteydessä ja tänään sunnuntaina kertoo että oli asiasta tietoinen jo perjantaina Ehkä hän on saanut käskyn valkopesuun. Varsinainen farssi, mutta osoittaa vain sen miten meille valehdellaan.

Kantelu. Suomen kansalaiset voivat tehdä kantelun, jos valtion virasto (tässä tapauksessa Kela) rekrytoi työkyvyttömiä setämiehiä huippuvirkoihin ja sitten vielä valehtee kansalle, että "äkillinen terveysongelma". 

Kela pyörii verorahoilla ja veronmaksajilla on oikeus vaatia Lehtoselle potkut. Rekrytointipäätös tehtiin väärin perustein. Lehtonen ei kelpaisi edes hakemuskäsittelijäksi Kelan syrjäisimpään sivukonttoriin. 

Vierailija
2486/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi vielä sääliä tyyppiä joka on työpaikkakiusaajaksi todettu jo entisissä työpaikoissaan. Ilman hyvävelisysteemiä tämäkin pelleily olisi jäänyt näkemättä.

Ei ole pyydetty säälimään, ainoastaan pysymään totuudessa ja olla maalittamatta valheilla 

Yhtä reiluja ollaan Lasselle, kuin mitä Lasse itsekin on.

Vierailija
2487/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisen tästä tekee se, ettei Lehtonen itse ymmärrä että hän on sekaisin, hänellä on riippuvuus. Koettaa elää niin kuin on tottunut, mutta yölliset kirjoitukset somessa, käytös lentoasemalla hukkaamisineen ja kommenttinsa että etäilijöiden pitää palata toimistolle siitä syystä "jos kriisi tulee niin Kela jakaa rahaa", sekä se video missä pyytää anteeksi Kelan työntekijöiltä (jossa puhui monotonisella äänellä silmät puoliummessa ei se ollut tekoälyllä tehty) kertoo karua tarinaa missä jamassa on ja etenkin kun ei itse sitä ymmärrä. Sitten ilmoitetaan että hänellä on fyysinen terveysongelma - se ei ole totta kaiken edellä tapahtuneen valossa.

Yölliset kirjoitukset somessa - (liian) moni valvoo nykyään pikkutunneilla ja triggeröityy jostain ja julkaisee väsyneenä harkitsemattomasti. Ei siihen alkoholia tarvita. Kuten ei myöskään väsyneenä, mahdollisesti pa

Tyypin tyyli ei satu miellyttämään...?😂 

Vierailija
2488/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP:n Vertti Kiukas sanoo, että Lehtosen joutuminen sairaalaan on ollut tiedossa jo perjantaista 5.12 lähtien. Tilannetta ei kuitenkaan voitu kertoa julkisuuteen ilman omaisten suostumusta.

Niin, sitten valehdeltiin.

Niin koska terveystietoja ei saa jakaa ilman asianosaisen lupaa tollo.

Ei saa myöskään kertoa virheellistä tietoa, isotollo.

Olisi voinut vain todeta, ettei ole mahdollista kertoa. Niin yksinkertaista olisi ollut tuo ilmoittaa eikä olisi tarvinnut valehdella!

Vierailija
2489/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtonen on mulkku. Ollut jo monta vuosikymmentä. Nyt tuli seinä vastaan ja johtamistyyliä arvostellaan rajusti. Lehtonen uhriutuu ja väittää, että kusipäinen käytös johtuikin "terveysongelmasta", joka on vakavasti rajoittanut hänen työkykyään jo monta vuosikymmentä.   

Vierailija
2490/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yölliset kirjoitukset somessa - (liian) moni valvoo nykyään pikkutunneilla ja triggeröityy jostain ja julkaisee väsyneenä harkitsemattomasti. Ei siihen alkoholia tarvita

Koronan aikaan taisi olla vastarannan kiiski tämä mies? Tässä maassa pitää nyt veisata samaa virttä!

Vierailija
2491/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KELAN pääjohtaja Lasse Lehtonen osallistui 4.12 Care Summit Brussels 2025 -terveystapahtumaan paikan päällä.

Paneelikeskustelun aiheena oli lääkkeiden saatavuus ja niiden kohtuuhintaisuus Euroopassa.

Care Summit Brussels 2025 -terveystapahtuman järjestäjä vahvistaa Ilta-Sanomille Lehtosen osallistumisen. Lehtosen osallistumista mainostettiin näkyvästi tapahtuman verkkosivuilla.

ILTA-SANOMAT tavoitti myös terveystapahtumaan osallistuneen suomalaisvieraan. Hän havaitsi Lehtosen tapahtumassa. Hänen mukaansa Lehtonen oli kunnossa.

Viron edustajan mukaan vastaukset olivat lyhyitä, viron edustaja oletti sellaisen kuuluvan hänen tyyliinsä. Että se "osallistumisesta". 

Vierailija
2492/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassen kaverit ovat taas linjoilla. Tietävät jo, että Lasse saa potkut Kelasta. Nyt ei enää voi muuta kuin yrittää kiillottaa vanhan setämiehen kulissia. 

Tai kiristää Lassea ja ottaa viimeinenkin hyöty, eiköhän Lasse saa jatkaa työssään.

Vierailija
2493/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää uhriutuu aina. Ja toiset kusipäät yrittävät leimata Lehtosen arvostelijat ja Lehtosen uhrit "hulluiksi" tai "empatiakyvyttömäksi".

Minulle sopii oikein hyvin se, että toksinen setämies Lehtonen ja hänen fanikerhonsa leimaavat minun toksiseksi. Kunnianloukkaus on rikos. Minä voisin tehdä rikosilmoituksen henkilöistä, jotka haukkuvat minua somessa. 

Vierailija
2494/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä putki ja sitten katkolle sairaalaan.  Noin on käynyt monelle alkoholistille.

Totta. Katkolle.

Myös Kelan hallituksen pj Kiukaksen ilmoitukset ovat ristiriidassa nyt keskenään. Perjantaina ei tiennyt mitään, ei ole ollut yhteydessä ja tänään sunnuntaina kertoo että oli asiasta tietoinen jo perjantaina Ehkä hän on saanut käskyn valkopesuun. Varsinainen farssi, mutta osoittaa vain sen miten meille valehdellaan.

Kantelu. Suomen kansalaiset voivat tehdä kantelun, jos valtion virasto (tässä tapauksessa Kela) rekrytoi työkyvyttömiä setämiehiä huippuvirkoihin ja sitten vielä valehtee kansalle, että "äkillinen terveysongelma". 

Kela pyörii verorahoilla ja veronmaksajilla on oikeus vaatia Lehtoselle potkut. Rekrytointipäätös tehtiin väärin peru

Se oli vain ja ainoastaan poliittinen valinta. Kun Satosen valinta näytti todelta siitä nousi paskamyrsky niin kokoomus toi estradille Lehtosen. Koska kokoomuslainen piti saada istutettua tuolle pallille. Loppu onkin historiaa.

Vierailija
2495/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiasta päättävillä on nyt munaa purkaa työsuhde. Varmasti tässä käytetään kaikki mahdolliset keinot ettei tarvitsisi itse erota.

Vierailija
2496/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:n ja IltaSanomien ajojahti, maalittaminen vaan jatkuu ja jatkuu

Vierailija
2497/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasse lähti itse matkaan,ei perunut tai lähettänyt toista ihmistä tilalle, edustaan kelaa.

käsittääkseni kela salakuvaa ja vahtii sairaita suomessa, että sairaspäiväraha jne menee oikein.vaaditaan kela etsiviä oikein eduskunnan tasolla.

miksi lasse itse voi sairaana matkustaa maailman ympäri kelan rahoilla,on se mitä en käsitä.nyt kun lassea salakuvataan ympäri maailmaa ja näemme sekoilua sairaslomalla, se onkin nyt julkisuus ongelma.eikö lasse saa nyt itse kokea kelan käytännön toimintaa.

tätä suomen sairaast kokee,viittaan siihen sofia tuomi ?tms,oikeutapaukseen jossa vakavasti sairasta kuvattiin salaa,oli kuvissa sairaana ja selvänä.lähi tapiolan,salakuvaus ja seuranta keissi.

Vierailija
2498/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti asiasta päättävillä on nyt munaa purkaa työsuhde. Varmasti tässä käytetään kaikki mahdolliset keinot ettei tarvitsisi itse erota.

Vain jos toteavat ettei holisti enää nauti luottamusta. Kun väännettiin tapahtunut fyysiseksi sairaudeksi niin tuskin menettää luottamustaan/virkaansa sen vuoksi. Näin ne asiat hoidellaan..

Vierailija
2499/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin korpi vastaa, kuin sinne huutaa.

Kaikennäköisiä ötököitä sieltä korvesta on tämänkin jutun myötä mönkinyt esiin. Ei sillä, varmaan olisi kaikille muille ihan hyvä vaan että pysyisitte siellä korvessa etätöissä, kaukana ihmisten ilmoilta, ihan joka päivä.

Vierailija
2500/3028 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertti Kiukas;

Se, että Lehtonen oli lähdössä sairauslomalla Brysseliin, oli Kiukkaalla etukäteen tiedossa.

Kyllä oli tiedossa. Samalla kun hän informoi, että on sairauslomalla, hän informoi, että tämä matka on sellainen, johon hän osallistuu.

Hallituksella ei Kiukkaan mukaan ollut tällaisesta päätöksestä mitään huomautettavaa.

Lähdemme siitä, että pääjohtajan asemassa oleva ihminen osaa itse arvioida, millaisia töitä hän mahdollisesti sairausloman aikana tekee. Tästä lähdettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan