Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahallaan päin kävelevät ihmiset ja rikosilmoitus

Vierailija
10.07.2023 |

Voiko tuollaisista ihmisistä, jotka tulevat tahallaan päin, esim. porukassa rivissä kävellessään eivät väistä tai kävelevät väärää laitaa, ja törmäävät kipeästi, niin että esimerkiksi olkavarteen sattuu, tehdä rikosilmoituksen? Voiko silloin soittaa hätänumeroon ja pyytää poliisin paikalle, että saadaan päin kävelijän henkilöllisyys selville? Tai kauppakeskuksen vartijan? Vai onko sallittua pahoinpidellä muita törmäämällä tahallaan heihin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä sattuu ihan yhtä paljon.

Vierailija
2/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on tarkoitus viedä sun lompakko siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heidän pitäisi väistää, eikä sinun? Suosittelisin väistämään jos olet niin heikko,että törmätessä sattuu. Mikähän on tämä väärä laita mistä puhut? Sellaista ei ole kuin sinun mielessäsi.

Vierailija
4/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heidän pitäisi väistää, eikä sinun? Suosittelisin väistämään jos olet niin heikko,että törmätessä sattuu. Mikähän on tämä väärä laita mistä puhut? Sellaista ei ole kuin sinun mielessäsi.

Tieliikennelakia ei vissiin ole lapsille vielä opetettu?

Vierailija
5/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi tällaisessa tilanteessa minua päin on tultu, että on tultu porukassa rivissä kävellen vastaan jalankulkuväylällä siis, ja olettivat että minä väistäisin vieressä menevälle pyöräkaistalle, jota en siis todellakaan tee. Ap

Vierailija
6/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran minuakin päin on kävelty ja olkapäähän se sattuu. noilla ei ole mitään käytöstapoja tuskin kenelläkään on niin kiire että pitää päin toisia paiskoutua. tai sitten kävelevät kamoissaan tai kännissä. kukaan normaali kävele päin toisia. 

Vierailija
7/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että edes joissakin asioissa on edelleen luonnollinen vahvimman oikeus.

Vierailija
8/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päin kävelijä on joskus saanut sääreensä kipeästi iskun kantamastani ostoskassista, voi-voi. Myös perässäni vetämänä lentolaukku on joskus tullut törmäilijälle ikävänä yllätyksenä voi- voi taas.

Vierailija
9/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miesrukat, jos tuosta saa rikosilmoituksen tehdä. Jos lyhyenä naisena et aina väistä, niin aina mies kävelee päin ja muka-yllättyy että mites tässä näin anteeksi

Oli ihan meemi pari vuotta sitten, että naiset lopetti väistelyn ja kuvasi miesten reaktioita nettiin.

Meemiltä se tosiaan näyttikin, kun se muija keräili itseään roberts coffeen pöytien alta. Ja EN tönäissyt millään tavalla ja jopa ohjasin olkapäätä sivuun, ettei olisi törmätty. Hän vain käveli päin. Mutta satun olemaan tällainen kävelevä läskimaha, 179cm ja 130kg. Siinä jos päin tulee, niin helposti keräilee itseään sitten sieltä pöytien alta.

Hauskaa että saat edes jollain elämänalueella onnistumisen kokemuksia, vaikka se olisikin raskaana olevien naisten tuuppimista julkisilla paikoilla. Oletko jo kokeillut tuupata ketään metron alle?

Valita sitten vielä vauvalla ettet saa puolisoa ja naiset ei tee lapsia tarpeeksi?

Hauska stoori, paitsi ettei tämä nainen ollut raskaana. Raskas kylläkin. Mulla on vaimo ollut 13 vuoden ajan ja kolme lasta. Mutten heti keksi että miten se tähän liittyy.

Vierailija
10/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi väistää. Jos ei kummastakaan löydy fiksuutta, niin sitten tyhmät jääräpäät osuu yhteen. Se on yksi hyvä älykkyyden mittareista. Siinä näkee kumpi on fiksumpi.

Vierailija
11/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen töräytin. Tööttäät jos ei parin metrin päässä jo väistä. Voit myös soittaa kännykästä täysillä Tauskia, niin väylä varmasti avautuu.

Vierailija
12/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieliikennelakia ei vissiin ole lapsille vielä opetettu?

Jalankulkija saa kylläkin lain mukaan kävellä kumpaa laitaa haluaa.

Vierailija
13/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sellainen töräytin. Tööttäät jos ei parin metrin päässä jo väistä. Voit myös soittaa kännykästä täysillä Tauskia, niin väylä varmasti avautuu.

Ylvis train horn backpack. Paras sketsi.

Vierailija
14/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan se egon päälle, jos ei väistetä ja joutuu itse väistämään. Aivan kauhea asia.

Vierailija
15/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella joku itsepuolustustaito, kuten judo tai karate.

Jos jatkossa joku vielä törmää, niin törmää viimeisen kerran.

Vierailija
16/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksumpi väistää. Jos ei kummastakaan löydy fiksuutta, niin sitten tyhmät jääräpäät osuu yhteen. Se on yksi hyvä älykkyyden mittareista. Siinä näkee kumpi on fiksumpi.

Vaikka sinulla ei riitä älliä tiedostamaan, koska on asiasi itse väistää ja koska sen toisen, niin ei tarkoita etteikö minulla voisi olla ymmärrystä siihen. Joku hölmö voi olla niin alistuva, että väistää vaikka vaaralliseen ja ei jalankulkijalle tarkoitettuun alueeseen, kun hullu on jyräämässä päälle. Itse en alistu tuollaiseen, olkoon kuinka fiksua sinun mittapuullasi tahansa. Ap

Vierailija
17/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sen fiksummankin mitta tulee joskus täyteen sitä väistämistä.

Vierailija
18/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin näkymätön, että jatkuvasti joku kävelee päin, autot on peruuttaneet päälle ja melkein aina joudun kassajonossa kiilatuksi. Yritän väistellä, mutta aina se ei onnistu. Masentavaa.

Vierailija
19/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan jaksa enää väistellä, kun ihmiset tahallaan muuttavat kulkulinjan suoraan mun eteen. Tänäänkin Kouvolan veturiin menossa tuli minusta vasemmalla vastaan isä, äiti ja tyttö siinä keskellä ja jostain kumman syystä heidän piti siinä leveenä tullakin suoraan eteen, pitivät toisiaan kädestä kiinni. No joutuivat irrottamaan otteensa, koska en tosiaankaan ala väistelee noin ajattelemattomia ihmisiä.

Vierailija
20/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna kädessä kulmikasta attašeasalkkua. Loppuu törmäilyt välittömästi. Kukaan ei halua satuttaa polveaan sellaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän