Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (1128)

Vierailija
1121/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt asiallista keskustelua? Ei D pysty nytkään siihen, haukkuu toisia ja jankkaa samaa. Todistettu. Huomenna komeroon!

Mitä on todistettu? Useampi on huolen ilmaissut tuohon pakkomielteeseen. Yhteys ylläpitoon.

Tai pitäiskö souttaa paaville?

Vierailija
1122/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää te, jotka edellisen ketjun Ap:ta täällä arvostelette, että miltä tuntuisi jos joku muu kirjoittaisi täällä teistä niin päivästä toiseen. Ette kai osaa edes miettiä sitä asiaa. Minusta ei kyllä olisi siihen. Sen voin luvata, koska en edes pahimmasta ihmisestä elämästäni kirjoittaisi tänne viestejä. En saisi siitä mitään itselleni. Pelkää pahaa vaan ja ikävän olon. 

Samoin jaksaisitteko te lukea jos minä kirjoittaisin esim naapurin "Matista ja Maijasta" tänne sivutolkulla kuinka ikäviä ihmistä ovat ja jauhaisin sitä samaa joka päivä. Näin ei kai tuotakaan olisi kiva muiden lukea. Nyt meidän pitää lukea ne kymmenet viestit missä kirjoitatte Doriksesta. Joka päivä ja sama levy pyörii. Näin minulle on periaatteessa sama pilkataanko täällä Dorista, Stuppia tai vaikka Halosta, mutta ei ole kiva lukea arvostelua kenestäkään  ja eihän se ole edes ketjun aiheena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Kävin kaupassa ja ostin HYASINTIN. Sori siitä!

Nyt nukkumaan. Hyvää yötä <3

Loistavaa. Voin huomenna vetää sen nenääni.

Vierailija
1124/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää te, jotka edellisen ketjun Ap:ta täällä arvostelette, että miltä tuntuisi jos joku muu kirjoittaisi täällä teistä niin päivästä toiseen. Ette kai osaa edes miettiä sitä asiaa. Minusta ei kyllä olisi siihen. Sen voin luvata, koska en edes pahimmasta ihmisestä elämästäni kirjoittaisi tänne viestejä. En saisi siitä mitään itselleni. Pelkää pahaa vaan ja ikävän olon. 

Samoin jaksaisitteko te lukea jos minä kirjoittaisin esim naapurin "Matista ja Maijasta" tänne sivutolkulla kuinka ikäviä ihmistä ovat ja jauhaisin sitä samaa joka päivä. Näin ei kai tuotakaan olisi kiva muiden lukea. Nyt meidän pitää lukea ne kymmenet viestit missä kirjoitatte Doriksesta. Joka päivä ja sama levy pyörii. Näin minulle on periaatteessa sama pilkataanko täällä Dorista, Stuppia tai vaikka Halosta, mutta ei ole kiva lukea arvostelua kenestäkään  ja eihän se ole edes ketjun aiheena. 

Noihan olisi ihan random ihmisiä eikä liity tähän ketjuun mitenkään.  Mutta jos nyt vaikka Halonen olisi ketjun aloittanut ja jankkaisi täällä joka päivä että eipä ole Tarjaa näkynyt (ja nimittelisi kirjottajia tolloiksi ja törpöiksi) niin aivan varmasti kirjottaisin että älä valehtele ettet ole täällä. 

Vierailija
1125/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noihan olisi ihan random ihmisiä eikä liity tähän ketjuun mitenkään.  Mutta jos nyt vaikka Halonen olisi ketjun aloittanut ja jankkaisi täällä joka päivä että eipä ole Tarjaa näkynyt (ja nimittelisi kirjottajia tolloiksi ja törpöiksi) niin aivan varmasti kirjottaisin että älä valehtele ettet ole täällä. "

Missasit itse pointin eli miksi meidän täytyy jaksaa lukea toisten arvostelua ja pilkkaamista täällä. Edelleenkin minulle on sama, vaikka pilkkaisit ja arvostelusit naapurisi, sukulaisesi tai vaikka ystäväsi täällä, mutta mitä me muut olemme lukemaan sitä arvostelua päivästä toiseen. Näin minulle on sama ketä arvostellaan, mutta ei se että se tapahtuu päivittäin ja aihe on sama joka viestissä. 

Vai alammeko muutkin täällä arvotelemaan ihmisiä. Muutetaan ketjun nimeksi sitten arvostellaan tuntemamme ihmiset ja jokainen arvostelee toisia aamusta iltaan. Sehän olisikin mukava ketju varmaan. Itse tosin on jaksaisi lukea kuin muutaman sivun. 

Vierailija
1126/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin äitini kanssa metsätiellä ja kuului rasahdus. Iso hirvi ylitti tien ja oltiin sopivasti mäen päällä ja näkyi, kun se juoksi tien yli. Muutenkin kiva kävellä, kun ei satanut ja sulat tiet. Innostuin leipomaan pipareita vuosien tauon jälkeen ja taikina on jääkaapissa valmiina. Löytyi ainekset onneksi, kun mietin ettei varmasti ole jotain  

Muuten siivoaminen hieman kesken. Joulukoristeita laitoin muutaman sekä vein kortin laatikkoon niille, joilta sain kortin. Alkuviikosta vielä kauppaan ja jotain laatikoita sekä lohta ostan. Suklaata ehkä vähän, mutta kalliita ovat. 

Isäni sai joskus töistään ihmisten tuomia suklaita sekä glögiä yms, mutta eipä monikaan enää muista. Se on ymmärrettävää. Kallista on ja nuorilla ei ole ehkä tapaa muistaa työntekijöitä. Duunarihommat kyseessä, mutta en tarkemmin mainitse. Jos hän saa jotain niin lahjoittaa minulle, kun ei itse voi niitä syödä, eikä muutenkaan pidä makeasta. Äitini ei lahjoja anna, kun budjetti ei kovin anna myöten ja minun lahjani hänelle on kai ruoat sekä leipomiset. Kai se riittää. Hyvä päivä ollut tänään. 

Vierailija
1127/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Noihan olisi ihan random ihmisiä eikä liity tähän ketjuun mitenkään.  Mutta jos nyt vaikka Halonen olisi ketjun aloittanut ja jankkaisi täällä joka päivä että eipä ole Tarjaa näkynyt (ja nimittelisi kirjottajia tolloiksi ja törpöiksi) niin aivan varmasti kirjottaisin että älä valehtele ettet ole täällä. "

Missasit itse pointin eli miksi meidän täytyy jaksaa lukea toisten arvostelua ja pilkkaamista täällä. Edelleenkin minulle on sama, vaikka pilkkaisit ja arvostelusit naapurisi, sukulaisesi tai vaikka ystäväsi täällä, mutta mitä me muut olemme lukemaan sitä arvostelua päivästä toiseen. Näin minulle on sama ketä arvostellaan, mutta ei se että se tapahtuu päivittäin ja aihe on sama joka viestissä. 

Vai alammeko muutkin täällä arvotelemaan ihmisiä. Muutetaan ketjun nimeksi sitten arvostellaan tuntemamme ihmiset ja jokainen arvostelee toisia aamusta iltaan. Sehän olisikin mukava ketju varmaan

En missanut pointtia vaan sanoin että eihän se ole yhtään sama asia. Pakkohan täällä ei ole lukea mitään ja kyllä voit alkaa arvostelemaan ihmisiä (niinkuin välillä teetkin mutta se on ihan ok). Voit kirjoittaa ihan mitä haluat ja joku muu päättää lukeeko sen vai ei ja kirjoitaa itse mitä kirjoittaa.

Vierailija
1128/1128 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai alammeko muutkin täällä arvotelemaan ihmisiä. Muutetaan ketjun nimeksi sitten arvostellaan tuntemamme ihmiset ja jokainen arvostelee toisia aamusta iltaan. Sehän olisikin mukava ketju varmaan

Muuthan (D)  nimenomaan ensin arvosteli toisia kirjoittajia ja siitä lähti tämä kritiikki liikkelle. Ei varmaan arvannut, että jotkut nousisi puolustautumaan, niin monet sai ajettua pois ja hiljennettyä. 

Asia järjestyy hetkessä, jos ihan kaikki lopettavat ala-arvoisen käytöksen.