Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (1278)

Vierailija
1161/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äkäinen täti otetaan mukaan juhannusbileisiin, jos osaa olla kiltisti ja hiljaa. Voidaan käyttää tikkatauluna  tai variksenpelättinä.  Riippuu tietysti käytöksestä. Nyt näyttäis tuolta. 

Äkäinen tätikin voi muuttua, kunhan tanaseiväs ilmestyy näkyviin. Jospa se sitä kaipaakin ja äkäilee siksi.

Vierailija
1162/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jauhaja itse edes tykkää noista pikkutuhmistä jutuistaan, arvelen, ettei muut kenties jaksa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jauhaja itse edes tykkää noista pikkutuhmistä jutuistaan, arvelen, ettei muut kenties jaksa lukea.

Kyllä jaksetaan, nyt on iloista ja elämää täälläkin. En tykkää  korttijankkauksesta ja samojen juttujen toistosta. 

Vierailija
1164/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on vaan pilalla nyt. Viime vuonna tähän aikaan oli vielä eri kuulumiset toisessa, ketjussa. Itselläkin oli vaikeaa aikaa tuolloin ja silloin voi vielä kirjoittaa sinne ilman, että sai jotain ilkeilyä niskaansa. Nyt ei enää voi kirjoittaa kai mitään tänne enää. Täällä on joku show pystyssä nyt ja joku sitä pyörittää mielensä mukaan. 

Vierailija
1165/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jaksetaan, nyt on iloista ja elämää täälläkin. En tykkää  korttijankkauksesta ja samojen juttujen toistosta. 

Sori. Ei täällä sinua miellyttämässä ollakaan :(

Voisit myös lopettaa tuon itsesi kanssa keskustelun. Kas kun minä en tykkää siitä.

Vierailija
1166/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän. Sadekelissä liikenteessä, motarilla 95% ohittajista tulee heti eteen ja syytää rapaa tuulilasille.

Sitä tyhjää ohituskaistaa olisi edessä kilometritolkulla mutta ei...se on ihan pakko, ihan kertakaikkisen pakko tulla siihen eteen ja saada ravat ohitettavan tuulilasille. Lasinpesunestettä kuluu ohitettavilta järkyttävät määrät, kun on pakko päästä ylinopeutta ohi eikä aivot toimi edes hivenen vertaa jotta voisi ajatella muita liikenteessä olijoita.

Vierailija
1167/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on vaan pilalla nyt. Viime vuonna tähän aikaan oli vielä eri kuulumiset toisessa, ketjussa. Itselläkin oli vaikeaa aikaa tuolloin ja silloin voi vielä kirjoittaa sinne ilman, että sai jotain ilkeilyä niskaansa. Nyt ei enää voi kirjoittaa kai mitään tänne enää. Täällä on joku show pystyssä nyt ja joku sitä pyörittää mielensä mukaan. 

Niinpä. MIksi ihmeessä D pilasi ketjun ilkeilemällä ja haastamalla riitaa, tottakai siihen vastataan. Hän aloitti ja pilasi ketjut. Nyt saa kaikki kärsiä. Olis antanut kaikkien kirjoittaa eikä olis haukkunut ja ajanut pois. Tämä siitä seurasi.

Vierailija
1168/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit myös lopettaa tuon itsesi kanssa keskustelun. Kas kun minä en tykkää siitä.

Minäpä tykkään myös!

Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja poistuu ennenkuin ehtii kissaa sanoa. Mutta sinulle, joka kirjoitit, että voihan nenäkin olla vaaleanpunainen ja tuskin on ainakaan sininen, niin tässä kyllä nyt voi miettiä nykypäivääkin. Kun jokaisella on oikeus identifioitua ihan miksi vaan haluaa, niin mikäli identifioituu esimerkiksi marsilaiseksi, sitten se nenä on vihreä. Koskaan ei voi tietää toisen nenän väristä :)

Vierailija
1170/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän. Sadekelissä liikenteessä, motarilla 95% ohittajista tulee heti eteen ja syytää rapaa tuulilasille.

Sitä tyhjää ohituskaistaa olisi edessä kilometritolkulla mutta ei...se on ihan pakko, ihan kertakaikkisen pakko tulla siihen eteen ja saada ravat ohitettavan tuulilasille. Lasinpesunestettä kuluu ohitettavilta järkyttävät määrät, kun on pakko päästä ylinopeutta ohi eikä aivot toimi edes hivenen vertaa jotta voisi ajatella muita liikenteessä olijoita.

Todella. Kävin äsken pätkän nelostiellä. Vilkas liikenne ja ajetaan prsiissä kiinni. Monet ilman valoja, vaikka sataa rankasti ja tiestä nousee vesi. Ja sit nuo ohittajat.

Onneksi selvisin hengissä kotiin :)

Vierailija
1171/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei! Mulla alkoi viikon loma jee!

Huomenna siivotaan ja tuodaan kuusi sisälle ja koristellaan se. Muutkin jouluvermeet laitetaan esille. Jokohan kinkkukin pitäisi ottaa sulamaan. Pitääpä selvittää asia.

Nyt ruuan laittoon ja sauna lämpiämään.  

Vierailija
1172/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pilalla on. Jos kirjoittaa otsikon mukaisia kuulumisia, niitä herjataan tai spämmätään poistoon.

Sit täällä toi yks voi keskittyä haluamaansa 'aiheeseen' itsensä kanssa. Lapsellinen polo.

Oon pitkään ihmetellyt, miksi joku puhuu aina,  että on vaan yksi kirjoittaja. Hän ei osaa ehkä laskea. Matikan tunnit jääneet väliin. Ainoa numero, minkä tuntee on 1.

Vierailija
1173/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. MIksi ihmeessä D pilasi ketjun ilkeilemällä ja haastamalla riitaa, tottakai siihen vastataan. Hän aloitti ja pilasi ketjut. Nyt saa kaikki kärsiä. Olis antanut kaikkien kirjoittaa eikä olis haukkunut ja ajanut pois. Tämä siitä seurasi.

Jotkut vielä salli D:n tehdä niin ja kiitteli. Ei mitään oikeudentuntoa. Omaa roolia eivät uskalla tarkastella. 

Vierailija
1174/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä tykkään myös!

Minäkin tykkään.

Vierailija
1175/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellurei! Mulla alkoi viikon loma jee!

Huomenna siivotaan ja tuodaan kuusi sisälle ja koristellaan se. Muutkin jouluvermeet laitetaan esille. Jokohan kinkkukin pitäisi ottaa sulamaan. Pitääpä selvittää asia.

Nyt ruuan laittoon ja sauna lämpiämään.  

Jee. Sulla on hyvässä mallissa asiat. Minä löhöän sohvalla. Valoja syttyy ajastimella pikkuhiljaa. On kyllä vuoden pimein päivä, paksut pilvet ja rankka vesisade.

Vierailija
1176/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pilalla on. Jos kirjoittaa otsikon mukaisia kuulumisia, niitä herjataan tai spämmätään poistoon.

Sit täällä toi yks voi keskittyä haluamaansa 'aiheeseen' itsensä kanssa. Lapsellinen polo.

Oon pitkään ihmetellyt, miksi joku puhuu aina,  että on vaan yksi kirjoittaja. Hän ei osaa ehkä laskea. Matikan tunnit jääneet väliin. Ainoa numero, minkä tuntee on 1.

Hän ei päässyt eteenpäin  enää 3.luokalta, oikeinkirjoitus ja matematiikka ei suju. Riitely kyllä. Kiroilu myös.

Vierailija
1177/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä ihmettelen missä postinjakaja viipyy. 

Onkohan meille tulossa niin paljon joulupostia, että auto on jäänyt jumiin, kun tuo tie on niin pehmeää ja pehmenee entisestään, kun vettä sataa ?! Pitäisköhän mennä vastaan ... :)

Vierailija
1178/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äkäinen täti otetaan mukaan juhannusbileisiin, jos osaa olla kiltisti ja hiljaa. Voidaan käyttää tikkatauluna  tai variksenpelättinä.  Riippuu tietysti käytöksestä. Nyt näyttäis tuolta. 

Tämä oli rumasti sanottu. Etkö ilkimys ymmärrä, että paha puute ja kurjuus katkeroittaa naisen. Kiltit ymmärtää.

Vierailija
1179/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa itse muistelen vuosien taa, siellä oli tosi rohkaisevia viestejä. Antoisia keskusteluja. Oi niitä aikoja.

Vierailija
1180/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä tykkään myös!

Minäkin tykkään.

1 + 0 + 0 = 1

Matikan taidoissa ei ole vikaa. Se on hahmotus kun ei onnistu.