Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (954)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papan juttujen vuoksi minäkin täällä olen. Miesnäkökulmaa kypsästi. Rakkauden ja seksin tärkeyttä ei koskaan korosteta liikaa.
Papallahan vois olla ihan oma ketju, niin teidän ei tarttis mummojen tylsiä juttuja lukea. En tykkää, että niitä täällä moititaan. Jalosti vaaditaan sananvapautta, ja sitten vedetään herneet nenään hyasinteista ja joulukorteista :(.
Tosin mun tuntemat papat tykkää näistä myös. Niin erilaisia ollaan. Mielipiteitä on paljon erilaisia.
Kauppateissu. Vien hyväntekeväisyysjoululahjan srk-talolle. Tulipa hyvä mieli itsellekin. Laitoin joulukortin pakettiin mukaan.
Tämä. Pappa vois avata, osaa varmaan. Tai sit joku vois jeesata. Win - Win
Alkaa hiljaa valjeta, miksi ketjussa on niin paljin yksinäisiä mummoja, joiden kuulumisia ei kukaan auemmin kysellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mummot juuri ja juuri sietää"
Olipa ikävästi kirjoitettu. Jos et osaa kohteliaammin kirjoittaa, jätä väliin. En tykkää tuollaisia lukea.
Muutenkin tuo niputus mummoihin kaikkien kirjoittajien kohdalla on tyhmää.
Nelikymppinen sukulaisnainen tykkää perinteisistä joulutavoista, kakskymppisen kanssa kirjoitellaan kirjeitä ja toki joulukortteja laitellaan kaikenikäisten kesken.
N60+, ei mummo
Ei mummous katso kronologista ikää. Se on mielentila. Jotkut syntyy vanhoina. Toiset ei kasva koskaan aikuisiksi. Meitä on moneksi. Se on elämän rikkautta.
No. En kutsuis parikymppistä kirjeen kirjoittajaa kyllä 'mummoksi' :(
Vierailija kirjoitti:
"Tekee gutaa vähän irrotella" ( D, N60+ , ei mummo)
Miksi sitä ei kuitenkaan sallita tässä ketjussa? Miksi pelätään pappoja ja seksiä ja muuta normaalia miesasiaa?
Ei kaikki kuitenkaan pelkää. Jos jollekin ihmiselle on sattunut elämässä jotain todella ikävää seksin saralla, voi olla vaikea neutraalisti suhtautua. Silloin viisainta on vaan hyppiä yli ja antaa muiden kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävästi kirjoitettu. Jos et osaa kohteliaammin kirjoittaa, jätä väliin. En tykkää tuollaisia lukea.
Nelikymppinen sukulaisnainen tykkää perinteisistä joulutavoista, kakskymppisen kanssa kirjoitellaan kirjeitä ja toki joulukortteja laitellaan kaikenikäisten kesken.
N60+, ei mummo
Ei mummous katso kronologista ikää. Se on mielentila. Jotkut syntyy vanhoina. Toiset ei kasva koskaan aikuisiksi. Meitä on moneksi. Se on elämän rikkautta.
Minä kutsun ja hän itsekin. Sukulaistyttöni sanoo olevansa mummo kun kerää astiastoa ja virkkaa pitsiä. Hän haluaa olla mummo, se on elämänkatsomus. Tuttua ja turvallista, vanhoja perinteitä, mikään ei saa järkyttää elämää. Uusia juttuja hän ei halua kokeilla eikä varsinkaan seurustella, ei ole lesbo vaan aseksuaali. Eli täysmummo omasta mielestään.
Miksi joku käskee lopettamaan kirjoittamisen, koska HÄN ei tykkää jostakin? Eihän kukaan voi muita määrätä täällä! Voi itse poistua, jollei tykkää lukea viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko sitten viettää aikaa täällä mummujen kanssa, kun ylilaidalta löytyisi tyyppejä joilla on samat ajatusmaailma ja jotka olisivat hyvää seuraa. Mutta ei kun pitää väkisin täällä olla ja valittaa muiden viesteistä.
Mummot juuri ja juuri sietää, koska täällä on vireä ihana pappa, jonka viestejä haluan lukea. Se aamurakasteluista kertonut. Lupaava esimerkki muillekin miehille. Pitkää kiinni hänestä.
Hänen jutuissaan on elämän maku. Aitoa tekstiä, ei mitään turhaa.
Kiitos. Olen haudannut lapseni ja lapsenlapseni, kokenut kovan lapsuuden, ollut yli 45 vuotta työelämässä ja rakastanut niin perku
Etkö avaisi oman ketjun, missä sinua arvostettaisi enemmän? Muiden samanhenkisten kanssa?
Ihan ystävällisesti kysyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60+, ei mummo
Ei sinun tarvikaan. Voit ajatella omalla tavallasi.
Ikä on mielenkiintoinen asia. Jotkut pienet lapsetkin on pikkuvanhoja, käyttäytyy ja puhuu hyvin aikuismaisesti. Samoinhan saatetaan jostain aikuisesta miehestä sanoa, että se on ihan nulikka. Siis hyväntahtoisesti.
Mummous on ominaisuus, josta voi myös olla ylpeä. Pahaksi juttu menee, jos oikeasti mummoikäisen sisällä asuu vain pieni haavoittunut lapsi ja käytös on sen mukaista. Tulee pahaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko sitten viettää aikaa täällä mummujen kanssa, kun ylilaidalta löytyisi tyyppejä joilla on samat ajatusmaailma ja jotka olisivat hyvää seuraa. Mutta ei kun pitää väkisin täällä olla ja valittaa muiden viesteistä.
Mummot juuri ja juuri sietää, koska täällä on vireä ihana pappa, jonka viestejä haluan lukea. Se aamurakasteluista kertonut. Lupaava esimerkki muillekin miehille. Pitkää kiinni hänestä.
Kiitos. Olen haudannut lapseni ja lapsenlapseni, kokenut kovan lapsuuden, ollut yl
En kaipaa ihmisten arvostusta! Se on turhaa. Tykkään ravistella luutuneita käsityksiä. Samanmielisten kanssa ei synny kunnon keskusteluja. Haluan olla nyt täällä. Huomenna ehkä jossain muualla.
Nyt ruvettiin sitä miestä ajamaan ketjusta pois. Hänen pitäisi muka perustaa oma ketju. Ei hän tarvi omaa ketjua, hän on todella suosittu täällä. Kyllähän jonkun suosio voi harmittaa, jos sitä toivoisi itselleen. Kateus ja kalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olen haudannut lapseni ja lapsenlapseni, kokenut kovan lapsuuden, ollut yli 45 vuotta työelämässä ja rakastanut niin perku
Oksettavaa tuollainen kiroilu.
Olen vetänyt hyasintin nenääni joulujutuista. Tarvii käydä poistattamassa se.
Vierailija kirjoitti:
Olen vetänyt hyasintin nenääni joulujutuista. Tarvii käydä poistattamassa se.
Nenä, hyasintti vai joulu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku käskee lopettamaan kirjoittamisen, koska HÄN ei tykkää jostakin? Eihän kukaan voi muita määrätä täällä! Voi itse poistua, jollei tykkää lukea viestejä.
Minäkin tahdon lukea hyasinteistä ja joulukorteista. Niitä koko ajan herjataan:(
Puolitoista vuotta sitten kesällä mut ajettiin pois ketjusta, tai en viitsinut kangotella enää, nyt en lähde. Vasta jos itse haluan. Olen se pappa, jonka vaimokin tykkää aamurakastelusta. Täytyyhän sitä jotakin aamulla keksiä, kun näin vanhana herätään aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahdon lukea hyasinteistä ja joulukorteista. Niitä koko ajan herjataan:(
Selaa ketjua taaksepäin, niiistä on kirjoitettu satoja kertoja jo. Eikö se ole jankkausta? Nyt uusia tuulia ja muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olen haudannut lapseni ja lapsenlapseni, kokenut kovan lapsuuden, ollut yl
Älä nyt taas Doris.
Perkule ei ole kirosana, se on vahvistussana. Ei siis kielletty Sanoman säännöisssä. Miesviha ja poisajaminen ja syrjintä on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä slangia D kun et osaa. Tsiisus paljasti sut taas. Kova homma kirjoittaa kaikki viestit yksin, että näyttäis olevan saman mielisiä. Väsyttävää, ei mene läpi.
Lopeta!
Eihän tänne kohta kukaan kirjoita, kun aina niputetaan samaan kimppuun.
Ärsyttävä tapa sulla, miettisit kahdesti, ennenkuin kirjoitat.
Ai niin, toiveesi taitaa ollakin kirjoittajien karkoitus, niinkö tosiaan?
Mestarillinen kirjoittajien karkoittaja kaikissa ketjuissa on ollut D. Muut on vaatimattomia harjoittelijoita.
Tulee niin sääli niitä, joiden ainoa ilo on joulukortti laatikossa! Voi elämän kapeutta. Totta kai siitä saa kirjoittaa ja iloita, jollei mitään muuta elämässä tapahdu. Säälittää vaan.
Kiitos. Olen haudannut lapseni ja lapsenlapseni, kokenut kovan lapsuuden, ollut yli 45 vuotta työelämässä ja rakastanut niin perkuleesti vaimoani jo 50 vuotta. Se kiteyttää tärkeimmät asiat, turha putoaa pois.