Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (954)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko sitten viettää aikaa täällä mummujen kanssa, kun ylilaidalta löytyisi tyyppejä joilla on samat ajatusmaailma ja jotka olisivat hyvää seuraa. Mutta ei kun pitää väkisin täällä olla ja valittaa muiden viesteistä.
Mummot juuri ja juuri sietää, koska täällä on vireä ihana pappa, jonka viestejä haluan lukea. Se aamurakasteluista kertonut. Lupaava esimerkki muillekin miehille. Pitkää kiinni hänestä.
Papan juttujen vuoksi minäkin täällä olen. Miesnäkökulmaa kypsästi. Rakkauden ja seksin tärkeyttä ei koskaan korosteta liikaa.
Keskustelu on eri juttu kuin typerä tsemppiviesti tai toivotus. Tästähän eilen jo keskusteltiin, etkö muista! Jankkaaminen on kielletty, joten pinnistä muistiasi.
Pitäisi toimeutua kaupoille: lankoja, ruuveja ja seinäkalenteri. Eilen en jaksanut lähteä ja hyvä niin, nyt ei tarvitse harjata auton päältä lumia!
Unirytmini on ollut sekaisin, toissapäivänä menin nukkumaan liian aikaisin - ennen puoltayötä - ja heräsin eilen aamuyöllä puoli neljän maissa. Eilinen olikin sitten pitkä päivä, yli 20 tuntia, kun sinnittelin valveilla yli puolenyön. Nyt tuntuu taas normaalilta kun on nukkunut kahdesta yhdeksään.
Kerran viikossa vietän unettoman yön, kun uni ei vaan tule, on parempi ryhtyä touhuamaan kuin pyöriä pituusakselin ympäri. Mikä siinä on, että joskus aivot eivät hiljene, tulee vaan aina uusia ja uusia ajatuksia mieleen, eikä nukkumisesta tule mitään.
Lisäys kauppalistaan: melatoniinia!
Kyllä minä mummo 72 v haluan lukea pappojen viestejä täällä. Tämähän on kaikille avoin ketju. Miesnäkökulma raikastaa ummehtunutta samojen juttujen jankkausta. Ei enää enempää joulukortteja, kukkia tai tunnelmointia, vaan aitoa oikeaa elämää. Se virkistää meitä vanhoja enemmän. Saa uutta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muilta vaaditaan asiallista käytöstä jos täällä saa vastata toiselle miten sattuu ja sitten jos joku arvostelee näitä vastauksia niin se on kiellettyä. Se on väärin kirjoittaa kuinka täällä saa mukamas kirjoittaa vapaasti. Silti ette anna esim edellisen sivun ihmisenkään kirjoittaa vaan epäilette hänen taustaansa ja ilkeästi kirjoitatte hänestä. Näin miten tämä sitten mukamas on sananvapautta teille jos ette anna toisen rauhassa kirjoittaa kuulumisiaan. Jättäkää itse muut rauhaan jos vaaditte sitä muilta.
Olet oikeassa. Ei täällä saa kirjoittaa vapaasti.
Olkoon tämän ketjun tunnuslause lainaus Sartrelta.
"Ihminen on syntynyt vapaana, mutta kaikkialla hän on kahleissa".
Korjaan tähän oman virheeni. Lainaus ei ole alunperin Sartren, vaan Rousseaun.
Kävin sydänfilmissä ja varasin ajan Holter-tutkimukseen. Eipä sinne ihan heti päässytkään.
Onko tämä aitoa oikeaa elämää, saiko mummo uutta ajateltavaa?
En oikein jaksaisi enää. Annan koko ajan kaikille muille saamatta mitään takaisin. On ihan lohduttoman surullinen olo, että mulla ei ole ketään joka tasapuolisesti tukisi. On ihan kuolemanfiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papan juttujen vuoksi minäkin täällä olen. Miesnäkökulmaa kypsästi. Rakkauden ja seksin tärkeyttä ei koskaan korosteta liikaa.
Papallahan vois olla ihan oma ketju, niin teidän ei tarttis mummojen tylsiä juttuja lukea. En tykkää, että niitä täällä moititaan. Jalosti vaaditaan sananvapautta, ja sitten vedetään herneet nenään hyasinteista ja joulukorteista :(.
Tosin mun tuntemat papat tykkää näistä myös. Niin erilaisia ollaan. Mielipiteitä on paljon erilaisia.
Kauppateissu. Vien hyväntekeväisyysjoululahjan srk-talolle. Tulipa hyvä mieli itsellekin. Laitoin joulukortin pakettiin mukaan.
Ei kenenkään ole pakko mitään lukea, voi hyppiä yli. Tämä aamurakastelusta kirjoittanut Morning lover on kyllä ketjun suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papallahan vois olla ihan oma ketju, niin teidän ei tarttis mummojen tylsiä juttuja lukea. En tykkää, että niitä täällä moititaan. Jalosti vaaditaan sananvapautta, ja sitten vedetään herneet nenään hyasinteista ja joulukorteista :(.
Tosin mun tuntemat papat tykkää näistä myös. Niin erilaisia ollaan. Mielipiteitä on paljon erilaisia.
Kauppateissu. Vien hyväntekeväisyysjoululahjan srk-talolle. Tulipa hyvä mieli itsellekin. Laitoin joulukortin pakettiin mukaan.
Tämä. Pappa vois avata, osaa varmaan. Tai sit joku vois jeesata. Win - Win
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on eri juttu kuin typerä tsemppiviesti tai toivotus. Tästähän eilen jo keskusteltiin, etkö muista! Jankkaaminen on kielletty, joten pinnistä muistiasi.
Keskusteltiin kyllä, mutta minun viestini poistettiin!
Ses siitä 'keskustelusta' :(
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksaisi enää. Annan koko ajan kaikille muille saamatta mitään takaisin. On ihan lohduttoman surullinen olo, että mulla ei ole ketään joka tasapuolisesti tukisi. On ihan kuolemanfiilikset.
Tuttu kuvio monille naisille. Vaatii rohkeutta sanoa ei, mutta se kannattaa. Ei muiden taakkoja kannata rajattomasti ottaa itselleen.
Älä yritä slangia D kun et osaa. Tsiisus paljasti sut taas. Kova homma kirjoittaa kaikki viestit yksin, että näyttäis olevan saman mielisiä. Väsyttävää, ei mene läpi.
Ei kurjuutta kummempaa. En maksimoi hyvää fiilistä sillä itku seuraa pitkästä ilosta. Hyvä elää rappiolla kuin rakentaa pilvilinnoja. Pessimisti ei pety. Elämästä tulee ottaa kaikki ilo irti vaikka kontaten.
Elämä on laiffii
Vierailija kirjoitti:
"Mummot juuri ja juuri sietää"
Olipa ikävästi kirjoitettu. Jos et osaa kohteliaammin kirjoittaa, jätä väliin. En tykkää tuollaisia lukea.
Muutenkin tuo niputus mummoihin kaikkien kirjoittajien kohdalla on tyhmää.
Nelikymppinen sukulaisnainen tykkää perinteisistä joulutavoista, kakskymppisen kanssa kirjoitellaan kirjeitä ja toki joulukortteja laitellaan kaikenikäisten kesken.
N60+, ei mummo
Ei mummous katso kronologista ikää. Se on mielentila. Jotkut syntyy vanhoina. Toiset ei kasva koskaan aikuisiksi. Meitä on moneksi. Se on elämän rikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko sitten viettää aikaa täällä mummujen kanssa, kun ylilaidalta löytyisi tyyppejä joilla on samat ajatusmaailma ja jotka olisivat hyvää seuraa. Mutta ei kun pitää väkisin täällä olla ja valittaa muiden viesteistä.
Mummot juuri ja juuri sietää, koska täällä on vireä ihana pappa, jonka viestejä haluan lukea. Se aamurakasteluista kertonut. Lupaava esimerkki muillekin miehille. Pitkää kiinni hänestä.
Hänen jutuissaan on elämän maku. Aitoa tekstiä, ei mitään turhaa.
"Tekee gutaa vähän irrotella" ( D, N60+ , ei mummo)
Miksi sitä ei kuitenkaan sallita tässä ketjussa? Miksi pelätään pappoja ja seksiä ja muuta normaalia miesasiaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mummo 72 v haluan lukea pappojen viestejä täällä. Tämähän on kaikille avoin ketju. Miesnäkökulma raikastaa ummehtunutta samojen juttujen jankkausta. Ei enää enempää joulukortteja, kukkia tai tunnelmointia, vaan aitoa oikeaa elämää. Se virkistää meitä vanhoja enemmän. Saa uutta ajateltavaa.
Virkistää se nuorempiakin ja varsinkin ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa joka viestiin. En minä halua vastausta. Kirjoitan muuten vaan. Miksi puutut mun viesteihin? En kaipaa tsemppiviestejä enkä mitään toivotuksia!
Kenelle kirjoitat? Jotkut tykkäävät kommentoinneista
Kirjoitan kaikille, mutta ertyisesti joku täällä kommentoi teennäisesti lähes joka viestiä. Pakonomaisesti ja typerästi. Lopettakaa kommentointi, jollei viestissä pyydetä sitä. Hyvät tavat kieltävät myös tunkeilun.
Minä kommentoin joskus, jos viesti osuu mielen päälle. Sitä ei ole missään kielletty.
Moni muukin tekee samoin, jopa tuo joka puuttuu melkein joka kommenttiin ikävästi. Joulujutut nyt vaan on ajankohtaisia, siitäkin vinoiltiin, että kirjoitetaan 'juhannuksesta' asti. No oli kai huumoria, olihan?
Samoin ruokajuttuja moititaan. Minä tykkään lukea niitä, joskus saa ideaa omaan arkeen. Leipomisista ja resepteistä vaihdellaan mielipiteitä.
Ei niitä kirjoituksia tarvitse moittia, mistä ei itse tykkää, ohittaa vaan.
Mikään ei täällä ole totta! Kaikki valehtelee niin paljon kuin ehtii. Älä usko mitään.