Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (1004)
Lähdemme hiihtään kohta puolin hieno ilma. Ihana talvi,lomaa vuoden loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN EI VOI MÄÄRÄTÄ MISTÄ TÄÄLLÄ KIRJOITETAAN. EI KUKAAN. KIRJOITTAKAA VAPAASTI; EMME OLE P-KOREASSA!
Ylläpito voi: Muista aihe ja asia.
Et ehkä ole lukenut keskustelun sääntöjä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että pelättäisiin jotain vpn-yhteyttä kuin mörköä, pitää keskittyä asian ytimeen. Mikä tämän sodan tänne ja sinne toiseen ketjuun on alunperin synnyttänyt? Se asia pitää muuttaa.
Ketju on sairas ja paras tapa hoitaa sairautta on puuttua sen syyhyn. Ei kritiikkiä tyhjästä tule.
Paras tapa hoitaa ketjua on pysyä asiassa ja kohtelias käytös. Trollaus on kiellettyä.
Pysytään tässä ketjussa, pliis.
Tietämättäsi kerroit käänteisellä tavalla syyn ketjun ongelmiin.
Juuri nuo puuttui yhdeltä kirjoittajalta jo siellä aiemmassa ketjussa. Käytös muita kirjoittajia kohtaan oli törkeää. Nyt jatkuu ilmeisesti kaunisteluna, valehteluna ja mielikuvitusolentojen ("häirikkö") syyttelynä syntipukkina. Voisiko hän myöntää itselleen mokansa ja korjata käytöstään. Muille ei tarvi myöntää, tiedetään jo. Päästäisiin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN EI VOI MÄÄRÄTÄ MISTÄ TÄÄLLÄ KIRJOITETAAN. EI KUKAAN. KIRJOITTAKAA VAPAASTI; EMME OLE P-KOREASSA!
Säännöt on luettu. Määrittele aihe. Kuulumiset on laaja ja monisyinen aihe.Lista kielletyistä asioista olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että pelättäisiin jotain vpn-yhteyttä kuin mörköä, pitää keskittyä asian ytimeen. Mikä tämän sodan tänne ja sinne toiseen ketjuun on alunperin synnyttänyt? Se asia pitää muuttaa.
Ketju on sairas ja paras tapa hoitaa sairautta on puuttua sen syyhyn. Ei kritiikkiä tyhjästä tule.
Paras tapa hoitaa ketjua on pysyä asiassa ja kohtelias käytös. Trollaus on kiellettyä.
Pysytään tässä ketjussa, pliis.
Tietämättäsi kerroit käänteisellä tavalla syyn ketjun ongelmiin.
Juuri nuo puuttui yhdeltä kirjoittajalta jo siellä aiemmassa ketjussa. Käytös muita kirjoittajia kohtaan oli törkeää. Nyt jatkuu ilmeisesti kaunisteluna, valehteluna ja mielikuvitusolentojen ("häirikkö") syyttelynä syntipukkina. Voisiko hän myöntää itselleen mokansa ja korjata k
Totta. Me tiedetään jo kaikki.
Minulla on puhdas omatunto ainakin ja vaikka moden hommat nyt alkoivat niin en ole yhtäkään viestiä poistattanut missä kirjoitetaan kuulumisia tai jotain muuta asiaa esim päivien tekemisistään. Poistan muut viestit. Joku muu sitten käyn niiden tavallisten viestien kimppuun, joita moni kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt on luettu. Määrittele aihe. Kuulumiset on laaja ja monisyinen aihe.Lista kielletyistä asioista olisi hyvä olla.
Mun kuulumisiani on aamuseksi. Tärkeä ja ihana kuuluminen. Hyvänmielen ketjuun sopiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki faktoihin perustuva asiallinen kritiikki ja muutosehdotukset näyttää poistuvan. Joku pelkää, että yhä useampi alkaa ajatella omilla aivoillaan ja tajuaa, mitä oikeasti tapahtuu.
Juuri näin. Pelkoa silmien avautumisesta. Pelkoa oman aseman heilumisesta.
Häirikköä arvioivat viestit poistuu tosiaan pian.
Sananvapaus !
Luulenpa, että ylläpito valvoo ketjua. Kivat tosin poistattaa ihan joku muu :(
Kuka? Useimmat käyttää IPtä, vpn:llä spämmätään poistot?
Joululahjojen pakkailua matkalaukkuun. Huomenna lentoasemalle.
Ei ole jaksanut juuri mitään tehdä vaan masentuneena lähinnä istunut koneella eikä edes sitä jaksaisi. Ajattelee lähinnä, no sitä mitä ei voi sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee nyt tämän ketjun mode joka poistaa jokaisen viestin jossa ei kerrota kuulumisia vaan kirjoitetaan asian sivusta jotain mikä ei liity ketjun aiheeseen eli kuulumisiin.
Tietysti nämä moden hommat ovat kuin takoisi päätään seinään. Näin tauon paikka, mutta kyllä minulla aikaa on. Aina sopivassa välissä siivous täällä. Viimeinen silaus sitten illalla, kun palsta menee kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on puhdas omatunto ainakin ja vaikka moden hommat nyt alkoivat niin en ole yhtäkään viestiä poistattanut missä kirjoitetaan kuulumisia tai jotain muuta asiaa esim päivien tekemisistään. Poistan muut viestit. Joku muu sitten käyn niiden tavallisten viestien kimppuun, joita moni kirjoittaa.
Ootko mode tänään vai saadaanko sut pitää pitempääkin?
Poistathan myös nuo jankkaukset, jotka ei ole kuulumisia nähneetkään?
Monta ilmiantoa/viesti tarvitaan poistoon?
IP/VPN?
Kirjoitin jo kuulumisia, tarvitaanko lisää ettei tämä poistu?
Uunilohi ja laskut oli mun.
Lisään varmuuden vuoksi, että kuuntelen radiota. Kohta sytytän kynttilät ulkolyhtyihin, kun alkaa hämärtyä.
Vierailija kirjoitti:
Joululahjojen pakkailua matkalaukkuun. Huomenna lentoasemalle.
No nyt on kuulumisia, kehtaatko kertoa minnepäin on matka?
Hyvää matkaa joka tapauksessa.
Omat paketit on kääritty jo. Löysin kaupasta punaista voimapaperia, siihen sisalnaru. Tuli nätit :)
Vierailija kirjoitti:
No voihan.. Aamuinen pitkä viestini on poistettu. Selittäkää joku, että miten ne siis poistuu? Joku ilmiantaa ja ne poistetaan? Eikö kukaan ylläpitäjä edes tarkista, että onko oikeasti asiaton viesti, vai miksi täysin asialliset viestit poistuu?
Turhauttaa edes kirjoittaa kuulumisia, kun poistuu.
Aamulla oli kiva yllätys kun maassa oli lunta. Nyt tosin plussalla ja sataa, joten pianhan ne katoavat. 10pv ennustekkin näyttää vaan plussaa ja suurimmaksi osaksi sadetta :/
Saimme puolison kanssa raivattua meidän kodinhoitohuoneen, se on ollut kesästä lähtien aivan järkyttävä näky, nyt on hyvä mieli kun muukin talo on siistitty ja nyt tuo ongelmahuonekkin. Joulua ennen riittää siis vaan perus ylläpitosiivous.
Aamuisesta kokkailumotivaatioavautumisestani voimaantuneena kirjoitin ylös muutamat ihan perusarkiruuat tulevalle viikolle, niin ei tarvitse miettiä. Riittää kun ostaa ainekset ja tekee vaan :D
Minä olen laittanut jo monia kertoja kysymyksiä ylläpidolle, että miksi valehtelevat, koska antavat ymmärtää siinä palautelomakesivullakin, että vaikka joku ilmiantaisi kommentin niin sitä ei silti ilman syytä poisteta. En ole mitään vastausta saanut eli loppupäätelmänä itselläni se, että modet ovat niin laiskoja etteivät viitsi lukea yhtään viestejä mitä poistavat eli laiskuuttaan menee sitten kaikki. Näin siellä ei sitten hoideta hommia kunnolla. Tai olla koskaan hoidettu. En tiedä. Huonompaan suuntaan mennään ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee nyt tämän ketjun mode joka poistaa jokaisen viestin jossa ei kerrota kuulumisia vaan kirjoitetaan asian sivusta jotain mikä ei liity ketjun aiheeseen eli kuulumisiin.
Tietysti nämä moden hommat ovat kuin takoisi päätään seinään. Näin tauon paikka, mutta kyllä minulla aikaa on. Aina sopivassa välissä siivous täällä. Viimeinen silaus sitten illalla, kun palsta menee kiinni.
Montako oot ilmiantanut?
Teen kohta lohisalaatin, käyn postilaatikolla. Toivon 4 korttia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IP/VPN?
Lisään varmuuden vuoksi, että kuuntelen radiota. Kohta sytytän kynttilät ulkolyhtyihin, kun alkaa hämärtyä.
Voin olla mode aina, kun jaksan. Tämä vaatii kyllä pitkää pinnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaathan keskustelun säännöt ulkoa kuin vettä vaan?
Mulla on kohta synttärit, veli varmaan tullee kaffelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako oot ilmiantanut?
Teen kohta lohisalaatin, käyn postilaatikolla. Toivon 4 korttia:)
Tänään varmaan 20 jo. Tämän päiväisiä ja vanhempia aiemmilta sivuilta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IP/VPN?
Voin olla mode aina, kun jaksan. Tämä vaatii kyllä pitkää pinnaa.
Tsemppiä :)
Ok. Sopii mulle.
Maksoin äsken laskuja ja samalla vilkaisin tänne. Sama vanhan jauhaminen näemmä jatkuu. Kohta syödään uunilohta, pottuja ja porkkanatikkuja. Olemme saaneet jo 3 joulukorttia, lähetettiin yli 20. Tämän päivän posti ei ole vielä tullut.
Mukavaa päivää kaikille