Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (978)
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Villahousuhan oli ensin luokanopettaja, nyt on konttoripäivä! Opettajilla on nyt kiireisimmät kouluviikot, ei mitään konttoripäiviä koskaan. Eli valepersoona taas! Paljastui kyllä jo heti ensimmäisessä viestissä.
Sananlasku: Valehtelija tarvii hyvän muistin.
Miksi muilta vaaditaan asiallista käytöstä jos täällä saa vastata toiselle miten sattuu ja sitten jos joku arvostelee näitä vastauksia niin se on kiellettyä. Se on väärin kirjoittaa kuinka täällä saa mukamas kirjoittaa vapaasti. Silti ette anna esim edellisen sivun ihmisenkään kirjoittaa vaan epäilette hänen taustaansa ja ilkeästi kirjoitatte hänestä. Näin miten tämä sitten mukamas on sananvapautta teille jos ette anna toisen rauhassa kirjoittaa kuulumisiaan. Jättäkää itse muut rauhaan jos vaaditte sitä muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tosi huonoa. Puoliso ilmoitti eilen että haluaa erota. En saanut viimeyönä oikein nukuttua ja tänään olen vuoroin kieltänyt koko asian ja vuoroin romahtanut totaalisesti. En käsitä koko asiaa. Ja tässä sitten pitäisi yrittää joulu esittää reipasta sekä lapsille että sukulaisille.
Se aamuseksi olisi pelastanut! Suosittelen muille.
Ja minä suosittelen sinulla jotain tosi kamalaa tapahtuvaksi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Villahousuhan oli ensin luokanopettaja, nyt on konttoripäivä! Opettajilla on nyt kiireisimmät kouluviikot, ei mitään konttoripäiviä koskaan. Eli valepersoona taas! Paljastui kyllä jo heti ensimmäisessä viestissä.
Hyvämuistinen ihminen on jokaisen valehtelijan vihollinen nro 1.
Joku aiemmin toivoi, että saisi joulukortteja.
Kävin postilaatikolla, lehden lisäksi oli seinäkalenteri ja 10 joulukorttia. Itsekin laitoin kortteja maailmalle. Tapa, mistä en ihan helpolla luovu.
Olimme tavaratalossa, etsin PEKKA pelikortteja, ei löytynyt, siis niitä vanhan ajan. Mistähän niitä saisi >>uusina
Haluatte olla parempia kuin se hokemanne D. Sitten teette itse samoin ja puututte toisten viesteihin kuten edellisen sivun erään ihmisen kirjoittamaan viestiin johon liittyen pilkkaatte häntä. Näin teette itse samaa mistä mukamas D:tä kritisoitte. Tehkää näin itse paremmin ja miettikää sanojanne. Jos tekee lupauksen, että tänne saa kaikki kirjoittaa ja täällä ei rajoiteta niin sitten ei saisi itsekään rajoittaa muiden kirjoittamista.
Jos toivoo rauhaa niin antaa muille rauhan kirjoittaa ja jos on kiusaamista vastaan niin ei ilkeästi täällä kommentoi muille. Minäkin voisin tästä lähin olla vaikka nimimerkki Talvi eli kai olisin Doris teidän mielestänne taas, kun sopivasti ketjuun päätyisi "uusi" nimimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Joku aiemmin toivoi, että saisi joulukortteja.
Kävin postilaatikolla, lehden lisäksi oli seinäkalenteri ja 10 joulukorttia. Itsekin laitoin kortteja maailmalle. Tapa, mistä en ihan helpolla luovu.
Vaude. Ihanaa. Minäkin toivon kymmentä:)
Tälläisestä ketjusta minä tykkään, on niin viihdyttävää lukea monenlaisia asioita, mitä kukakin kokee.
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Olimme tavaratalossa, etsin PEKKA pelikortteja, ei löytynyt, siis niitä vanhan ajan. Mistähän niitä saisi >>uusina
Voiskohan nämä kortit löytyä Peliko-sarjan nimen alta. Mä ostin Hevosia eri maista -kortit, Aasi -kortit ja Liikenne -pelikortit Prisman lelu ja peliosastolta. Muistaisin, että Pekkakortit olisivat olleet saman valmistajan, kuin nuo edellä mainitsemat toisinnot vanhoista korttipeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Mustapekka? Kirjakaupassa on iso valikoima pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan ole väittänyt olevani luokanopettaja, vaan alusta asti kertonut, että sovelluskehitystöissä. Mutta ehkä täällä on ollut joku toinen samalla nimimerkillä.
Älä suotta vänkää, joku luuloharhainen täällä yhdistelee nimimerkit ja merkittömät, monien kommentit yhteen nippuun.
'Kuluuhan se nuoruus noinki ', niinkuin joku aiemmin kirjoitti:)
Verratkaapa näitä kahta vastausta. Ensimmäinen, jota asia koski, ei suutu, vaan vastaa neutraalisti, korjaa mielestään väärän tiedon. Jäkimmäinen menee nimittelyn ja syyttelyn puolelle, provosoi ylimielisyydessään riitaa. Ei ihme, että sitä on tullut. Nyt ollaan ongelmien ytimessä. Vähän vielä lisää, niin meno on samaa kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, poista paljon! Ketju lukitaan sitten, hyvä! Yritä jaksaa, nopeammin lukittuu. Lopullisestikin.
Täällä on Karman laki astunut voimaan. Kun tarpeeksi poistaa muiden viestejä ja rajoittaa kirjottamista, alkaa omatkin poistua. Aika yksinkertaista.
Lopulta poistuu kirjoittajat. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Haluatte olla parempia kuin se hokemanne D. Sitten teette itse samoin ja puututte toisten viesteihin kuten edellisen sivun erään ihmisen kirjoittamaan viestiin johon liittyen pilkkaatte häntä. Näin teette itse samaa mistä mukamas D:tä kritisoitte. Tehkää näin itse paremmin ja miettikää sanojanne. Jos tekee lupauksen, että tänne saa kaikki kirjoittaa ja täällä ei rajoiteta niin sitten ei saisi itsekään rajoittaa muiden kirjoittamista.
Jos toivoo rauhaa niin antaa muille rauhan kirjoittaa ja jos on kiusaamista vastaan niin ei ilkeästi täällä kommentoi muille. Minäkin voisin tästä lähin olla vaikka nimimerkki Talvi eli kai olisin Doris teidän mielestänne taas, kun sopivasti ketjuun päätyisi "uusi" nimimerkki.
Täältä poistuu niin paljon viestejä, että "edellisen sivun eräs ihminen" ei hahmotu. Ei pysty tietämään, kehen viittaat. Minun puolesta saa jokainen kirjoittaa vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tosi huonoa. Puoliso ilmoitti eilen että haluaa erota. En saanut viimeyönä oikein nukuttua ja tänään olen vuoroin kieltänyt koko asian ja vuoroin romahtanut totaalisesti. En käsitä koko asiaa. Ja tässä sitten pitäisi yrittää joulu esittää reipasta sekä lapsille että sukulaisille.
Se aamuseksi olisi pelastanut! Suosittelen muille.
Ja minä suosittelen sinulla jotain tosi kamalaa tapahtuvaksi. Sivusta.
Miksi? Olen eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan ole väittänyt olevani luokanopettaja, vaan alusta asti kertonut, että sovelluskehitystöissä. Mutta ehkä täällä on ollut joku toinen samalla nimimerkillä.
Älä suotta vänkää, joku luuloharhainen täällä yhdistelee nimimerkit ja merkittömät, monien kommentit yhteen nippuun.
'Kuluuhan se nuoruus noinki ', niinkuin joku aiemmin kirjoitti:)
Verratkaapa näitä kahta vastausta. Ensimmäinen, jota asia koski, ei suutu, vaan vastaa neutraalisti, korjaa mielestään väärän tiedon. Jäkimmä
Oliskohan ihan vaan niin, että eka on uusi ketjussa, toka pitemmän aikaa seurannut tätä vilpillistä toimintaa?
Mietin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Mustapekka? Kirjakaupassa on iso valikoima pelejä.
Tuo M-Pekka on tietyistä syistä kielletty. Uusi on pelkkä Pekka. Ihan kun oisin nähnyt Cittarissa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että pelättäisiin jotain vpn-yhteyttä kuin mörköä, pitää keskittyä asian ytimeen. Mikä tämän sodan tänne ja sinne toiseen ketjuun on alunperin synnyttänyt? Se asia pitää muuttaa.
Ketju on sairas ja paras tapa hoitaa sairautta on puuttua sen syyhyn. Ei kritiikkiä tyhjästä tule.
Paras tapa hoitaa ketjua on pysyä asiassa ja kohtelias käytös. Trollaus on kiellettyä.
Pysytään tässä ketjussa, pliis.
Tietämättäsi kerroit käänteisellä tavalla syyn ketjun ongelmiin.
Juuri nuo puuttui yhdeltä kirjoittajalta jo siellä aiemmassa ketjussa. Käytös muita kirjoittajia kohtaan oli törkeää. Nyt jatkuu ilmeisesti kaunisteluna, valehteluna ja mielikuvitusolentojen ("häirikkö") syyttelynä syntipukkina. Voisiko hän myöntää itselleen mokansa ja korjata k
En kyllä huomannut mitään tuollaista. Yhtäkkiä ketju vaan katosi ja tämä uusi avattiin. Ihan kivaahan täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muilta vaaditaan asiallista käytöstä jos täällä saa vastata toiselle miten sattuu ja sitten jos joku arvostelee näitä vastauksia niin se on kiellettyä. Se on väärin kirjoittaa kuinka täällä saa mukamas kirjoittaa vapaasti. Silti ette anna esim edellisen sivun ihmisenkään kirjoittaa vaan epäilette hänen taustaansa ja ilkeästi kirjoitatte hänestä. Näin miten tämä sitten mukamas on sananvapautta teille jos ette anna toisen rauhassa kirjoittaa kuulumisiaan. Jättäkää itse muut rauhaan jos vaaditte sitä muilta.
Olet oikeassa. Ei täällä saa kirjoittaa vapaasti.
Olkoon tämän ketjun tunnuslause lainaus Sartrelta.
"Ihminen on syntynyt vapaana, mutta kaikkialla hän on kahleissa".
Tuo avioeroviesti oli feikki. Ettekö huomanneet? Voi teitä hyväuskoiset!
Totta tuo! Huomaan että tämä flegmaattinen luonteeni korostuu näin vanhemmiten enkä tule mitenkään erottaneeksi pyhää arjesta. Mies vähän samanlainen. Ulkoilemme kyllä paljonkin mutta lähinnä kauppaan kävelyn/ pyöräilyn yhteydessä.
Kun olimme työelämässä niin lomilla matkailimme kyllä sekä ulkomailla että kotimaassa.
Kahviloita on useitakin tässä lähistöllä mutta eipä tule käytyä. Pitäis ottaa ryhtiliike tässä asiassa.