Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (859)

Vierailija
301/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nää radiojuonnot alkoi. Miksi?

Vierailija
302/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin onko ok arvostella jonkun harrastusta. Kyllä minäkin myönnän, että epäkohtia on kaikissa asioissa mitä eri ihmiset tekevät. Oli se sitten mikä vaan harrastus tai joku muu asia, mutta eikö täällä voisi ihmiset kirjoittaa silti ilman tuomitsemista. Jos jossain on huonoa kohtelua niin sitä ei ole kaikkialla kuitenkaan. Samoin tuskin hevosia ei edes olisi jos ihmiset eivät niitä käyttäisi. Niin se vaan menee ikävä kyllä. 

Kannattaa katsoa youtubesta esim horse plus human sosietyn videoita siitä mitä tapahtuu hevosille joilla ei ole enää väliä. Ei ole häävi loppuelämä niillä, eikä häävi loppu jos elossa yleensäkään  sinne lopulliseen pisteeseen päätyvät. Näin tavallisen hevosen elämä on monesti ihan hyvää kuitenkin jos on hyvä koti ja välitetään hevosesta. Silti tämä ei poista sitä asiaa, että on huonoja paikkoja. 

Tännehän toivottiin asiallista ketjua :) mitä vielä, kaukana siitä tuli :(. Onneksi mukaviakin on välissä, ennenkuin ketju tukehtuu pakkomielteisiin ja vainoharhaan.

Kuulumiseni jo kerroin. Palaan illalla, jospa olis mukavia tapahtunut. Torstaihan on toivoa täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoc igitur per gallinas tantae civitati signum dabat. Si non edunt, bibunt.

Je ne peut-etre comprend pas, mais je ne regrette rien.

" En ehkä ymmärrä, mutta en kadu mitään."  Sopii ketjun motoksi tämäkin tuon Helekatti-moton lisäksi. 

Vierailija
304/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Doriksen  jankkaus  "Torstai on toivoa täynnä"  tarkoittaa sitä, että "Pillua on tiedossa parin päivän päästä." Kohta on jo viikonloppu.  Poikien mielilause. Ihme, että Doris sitä viljelee aina. Salapervo?  

Vierailija
305/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä?

Vierailija
306/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Doriksen  jankkaus  "Torstai on toivoa täynnä"  tarkoittaa sitä, että "Pillua on tiedossa parin päivän päästä." Kohta on jo viikonloppu.  Poikien mielilause. Ihme, että Doris sitä viljelee aina. Salapervo?  

Näin on. Pikkukeskiviikon jälkeen lohdutettiin poikia:  "Torstai on toivoa täynnä."  Malta vielä päivä.  Eikö Doris tunne tämän virkkeen etymologiaa? 

Vierailija
307/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, Doris on keksinyt uuden, hän on   -villahousu! (Kas kun ei kusihousu). Sama kaava kuin Puutarhurina, muka töissä palstailee tauolla. Puutarhuri kirjoitti kahvitauolla. 😂   Niin läpinäkyvää taas, Doris!

Mä ihmettelin miten työssäkäyvällä monen lapsen äidillä on aikaa aamuisin kirjoitella pitkästi. No feikkiähän se on tietysti!

En kyllä ole kukaan Doris, en tiedä edes kuka hän on. Olen kyllä lukenut kymmeniä viestejä hänestä täällä, mutta niin pitkään en näemmä ole ketjua seurannut, että olisin häneen kerinnyt "tutustua". 

Kusihousukaan en ole, aika rumasti sanottu. Ihan vilpittömästi olen KAHDEN lapsen, en omasta mielestäni MONEN lapsen äiti, joka tänne välillä kirjottelee/käy lukemassa työpäivänsä tauoksi, etätöitä teen. Mutta ajatelkaa minun olevan kuka tahansa Doris tai vaikka Domino-keksi. 

-villahousu

Vierailija
308/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Pikkukeskiviikon jälkeen lohdutettiin poikia:  "Torstai on toivoa täynnä."  Malta vielä päivä.  Eikö Doris tunne tämän virkkeen etymologiaa? 

Ei näköjään tunne. Hävetti niin, että poisti ensimmäisen viestini. 

Vierailija
309/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä?

Doris leikkii olevansa radiojuontaja ja spämmää aina biisien nimiä viestinsä lopuksi.

Vierailija
310/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, Doris on keksinyt uuden, hän on   -villahousu! (Kas kun ei kusihousu). Sama kaava kuin Puutarhurina, muka töissä palstailee tauolla. Puutarhuri kirjoitti kahvitauolla. 😂   Niin läpinäkyvää taas, Doris!

Mä ihmettelin miten työssäkäyvällä monen lapsen äidillä on aikaa aamuisin kirjoitella pitkästi. No feikkiähän se on tietysti!

En kyllä ole kukaan Doris, en tiedä edes kuka hän on. Olen kyllä lukenut kymmeniä viestejä hänestä täällä, mutta niin pitkään en näemmä ole ketjua seurannut, että olisin häneen kerinnyt "tutustua". 

Kusihousukaan en ole, aika rumasti sanottu. Ihan vilpittömästi olen KAHDEN lapsen, en omasta mielestäni MONEN lapsen äiti, joka tänne välillä kirjottelee/käy lukemassa työpäivänsä tauoksi, etätöitä teen. Mut

Älä huoli, pakkomielteiseen dorishulluun häirikkönä tulet tutustumaan luultavasti lähemmin kuin koskaan tahtoisit. Doris aloitti ap kuulumisten ketjun ja sai tämän mörrin peräänsä ;(

Vierailija
311/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jaksatte jankata yhtä ja samaa. No, elämäntehtävähän se on tuokin. 

"Kuluuhan se nuoruus noinkin"

Vierailija
312/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutstut myös Hullu-Dorikseen. Hän on täällä  aina, ei ole muuta elämäntehtävää, lapseton eläkkeellä oleva kaljankaataja-baarityöntekijä. Siksi pätee ja määräilee täällä, kun ei ole muuta sisältöä. Ns. mies on isolla kirkolla tai mielikuvituksessa. Hänestä ei kerro juuri mitään. Ei ole kertomista, kun sitä ei ole. Siksi seksiasiat  pelottaa, eikä niistä saa kukaan muukaan nauttia. 

Vierailija
313/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivettunut kuuskymppinen peräkammarinpoika/nelikymppinen huumorintajuton vanhapiika ?

Vierailija
314/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutstut myös Hullu-Dorikseen. Hän on täällä  aina, ei ole muuta elämäntehtävää, lapseton eläkkeellä oleva kaljankaataja-baarityöntekijä. Siksi pätee ja määräilee täällä, kun ei ole muuta sisältöä. Ns. mies on isolla kirkolla tai mielikuvituksessa. Hänestä ei kerro juuri mitään. Ei ole kertomista, kun sitä ei ole. Siksi seksiasiat  pelottaa, eikä niistä saa kukaan muukaan nauttia. 

Hullu-Doris on pilannut muitakin ketjuja, ei vain itse aloittamiaan. Samalla kaavalla toki. Haukkuminen, määräily, poisajaminen ja omien viestien peukutus, väärien mielipiteiden poistamien ovat keinovalikoimassa käytetyimmät. 

Vierailija
315/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitte itse ettei täällä arvostella muiden viestejä. Sitten jonkun harrastus onkin jo arvostelun aihe. Näin miksi ette itse pidä lupaustanne, että tänne saa kirjoittaa rauhassa. Mielipideet on ok, muttei se että tartutaan jonkun viestiin liikaa ja aletaan sitä pohtia ja kirjoitetaan monta sivua arvostellen siihen liittyen.

Jos joka asiassa näkee jonkun piikin itseä kohtaan, kannattaa miettiä, mistä se johtuu. Herkkyys on hyvä asia, mutta myös resilienssiä kannattaa vaalia. Elämä käy vaikeaksi ja ihmisten kanssa on hankala tulla toimeen, jos näkee vaaroja ja uhkia kaikkialla. Sielläkin, missä niitä ei ole.

Vierailija
316/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitte itse ettei täällä arvostella muiden viestejä. Sitten jonkun harrastus onkin jo arvostelun aihe. Näin miksi ette itse pidä lupaustanne, että tänne saa kirjoittaa rauhassa. Mielipideet on ok, muttei se että tartutaan jonkun viestiin liikaa ja aletaan sitä pohtia ja kirjoitetaan monta sivua arvostellen siihen liittyen.

Jos joka asiassa näkee jonkun piikin itseä kohtaan, kannattaa miettiä, mistä se johtuu. Herkkyys on hyvä asia, mutta myös resilienssiä kannattaa vaalia. Elämä käy vaikeaksi ja ihmisten kanssa on hankala tulla toimeen, jos näkee vaaroja ja uhkia kaikkialla. Sielläkin, missä niitä ei ole.

Piikistä, vaarasta tai uhasta ei liene kysymys tuossa saman viestiaiheen toistamisessa aamusta iltaan päivästä toiseen, ketjusta toiseen. On niin turhaa, tyhmää, kyllästyttävää palstatilan täyttöä.

Vierailija
317/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan tuntee, vanha sanonta. Kyse on ehkä piiloretostelusta. Jotkut saa kicksejä siitä, kun piilottaa jutut rivien väliin. Mulle tulee siitä ihan niljakas olo. Aina ei tiedä, miten tulkitsisi. Olisko vaikka toivo pitänyt olla isolla alkukirjaimella? 

Vierailija
318/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikistä, vaarasta tai uhasta ei liene kysymys tuossa saman viestiaiheen toistamisessa aamusta iltaan päivästä toiseen, ketjusta toiseen. On niin turhaa, tyhmää, kyllästyttävää palstatilan täyt

Ihminen kertoo omasta suuruudestaan sillä, minkälaisten asioitten antaa itseään häiritä. Hypi yli.

Vierailija
319/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jaksatte jankata yhtä ja samaa. No, elämäntehtävähän se on tuokin. 

:)

Kuten itselläsikin.

Vierailija
320/859 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikistä, vaarasta tai uhasta ei liene kysymys tuossa saman viestiaiheen toistamisessa aamusta iltaan päivästä toiseen, ketjusta toiseen. On niin tu

Eipä jää ohittelun jälkeen sivulle montaa lukemisen arvoista :)