Mielenterveys ongelmien hoito alkoholilla
Kommentit (21)
Saattaapa olla ainoa lääke mitä tarjotaan esimerkiksi masennukseen tai ahdistukseen, ei missään nimessä paras mahdollinen koska teho alenee, sietokyky nousee ja lisääntyvä käyttö aiheuttaa taloudellisia, soslaalisia ja lopulta terveydellisiä ongelmia. jokainen tietää tämän.
Mutta mikä neuvoksi sille, joka ei saa aikaa edes terkkarille vaikka tilanne on akuutti ja itku silmässä ja hammasta purren pitää jaksaa herätä ja käydä töissä? Sano sinä, minä en tiedä. Onneksi olen saanut pysyä terveenä.
Mulla ainakin auttaa, ryypännyt jo parikymmentä vuotta ja hyvin menee...
Vierailija kirjoitti:
Saattaapa olla ainoa lääke mitä tarjotaan esimerkiksi masennukseen tai ahdistukseen, ei missään nimessä paras mahdollinen koska teho alenee, sietokyky nousee ja lisääntyvä käyttö aiheuttaa taloudellisia, soslaalisia ja lopulta terveydellisiä ongelmia. jokainen tietää tämän.
Mutta mikä neuvoksi sille, joka ei saa aikaa edes terkkarille vaikka tilanne on akuutti ja itku silmässä ja hammasta purren pitää jaksaa herätä ja käydä töissä? Sano sinä, minä en tiedä. Onneksi olen saanut pysyä terveenä.
Aika monesti join ahdistukseen. Hoitoa siihen ei saa. Mielenterveys paikan mukaan kaikilla on masennus.
Juu, ei alkoholilla hoidu edes yhdyssanatkaan.
Näin se yleensä on. Mutta osa ihmisistä ei alkoholisoidu yhtä helposti kuin toiset. Sellaisella tyypilla joku burnout saattaa hyvinkin hoitua ottamalla muutama kunnon paukku perjantaisi, aivojen nollaus niin sanotusti. Mutta ei sovi kaikkille.
Toimii hyvin. Aloitin itsekin, enkä enää roiku täällä vauvassa kuin 23 ja puoli tuntia vuorokaudessa.
Hoituu paremmin sillä ysimillisellä buranalla.
Alkoholi on monella tapaa yleislääke. Ahdistukseen, vitutukseen, iloon, suruun jne.
Paljasta ap rohkeasti vain omat kokemuksesi. Sinulla se hoito vaan jatkuu.
Jos jotain muuta vaikuttavaa ainetta saisi kuten alkoholia niin sitäkin käytettäisi.
Alkoholin juominen parantavana aineena on pelkkää itsensä kusettamista.
Ryyppy murheeseen ja toinen hyvään mieleen. Mutta jatketaan vaan sen aikaa kun itsellä riittää tai kaverit tarjoaa. Kohtuus kaikessa, vain pullo päivässä, mutta varaa riittävän iso.
Vierailija kirjoitti:
Töissä käyvällä on työterveys tai varaa käydä yksityisellä psykiatrilla.
Vaihtoehtona oli alkoholi tai huumeet. Alkoholi on helpompi ja laillinen. Jos olisi Alkon kaltainen kauppa huumeille, jäisin tipattomalle.
Ap kirjoitti vähän, mutta asiaa. Psyk.sh.
Ei niin pahaa kriisiä olekaan, etteikö sitä voi viinalla pahentaa.
Se ei hoida mitään ongelmaa, vaan pahentaa. Ja usein aiheuttaa lisäksi uusia ongelmia.
Niin on