Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ovat varakkaat naiset?

Vierailija
04.12.2025 |

Muutamassa vuosikymmenessä olen oppinut, ettei naisilla ole mitään annettavaa taloudenpidollisesti tai seksuaalisesti osaavalle miehelle. Mistä löytäisin hyvin varakkaan naisen, etten tuntisi, että olen se pelkästään antava osapuoli suhteessa. Älykkyys, hyvä kunto ja näyttävyys ovat myös vaatimuksena, kuten myös itse voin tarjota vastavuoroisesti.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo yhteen trollaukseen.

Mutta menköön toinen vkl:n kunniaksi.

En voi sietää opportunisteja.

Itse en opportunisti ole, ja

miehet arvostavat minua juuri tämän

piirteeni johdosta.

Samoin naiset, jotka elämässäni ovat.

En hyväksikäytä ihmistä.

'Varmasti hyväksikäytät jollakin elämänalueella.'

Olen yksin elävä, 

täysin yksin menoni kustantava

nainen. Maksan autottomana

toisinaan logistisista palveluista.

(En pummaa ilmaiskyytejä

naapureilta jne). Ystävien välinen

give and take on minun konseptini.

Niin sen tulisi olla kaikkialla.

Hyväksikäyttöä voi esiintyä myös muissa asioissa. Ystävyydessä esiintyy aina hyväksikäyttöä jossakin mittakaavassa. 

Ei mun ystävyyksissä. Veikkaanpa että naisten rima ystävyyteenkin on korkeammalla kuin luuserimiesten, jotka kuvittelevat ystävyydeksi röökien pummailua toisiltaan.

Sitä saat mitä tilaat.

Vierailija
42/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä varakkaat naiset ovat saaneet rahansa miehiltä joko perintönä tai muuten. Eivät naiset mitään osaa itse luoda.

Niinhän on hyvin suuri osa varakkaista miehistäkin. Ainoastaan osa on tee-se-itse miljonäärejä. Mutta ottaen huomioon että historiassa oli aika jolloin nainen ei saanut edes omistaa itse mitään, niin aika vaikea se olisi ollut suuria omaisuuksia naisen rakentaa. Mutta onhan noitakin poikkeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko vai piikitätkö, ap? 

Vierailija
44/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mä en tee sun näyttävyydellä mitään. Mukavuus, hyvä huumori, luotettavuus ja älykkyys on niitä ominaisuuksia joita haen. Ei mun kainalossa eri pippaloissa tarvitse olla näyttävää miestä, yleensä ne on jopa niin täynnä itseään ettei sellaista jaksa kun elämässä on muita tärkeitä asioita.

Vierailija
45/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huippuvarakas, mutta paremmin toimeentuleva kun keskiverto. Vuositulot 65 000e. Olen 42v nainen, hyvänkuntoinen ja näköinen. 

Olen päättänyt, etten enää etsi parisuhdetta. Olen niin kyllästynyt miehiin, joilla ei ole mitään annettavaa. Kuvitellaan, että riittää kunhan toimii lämpimänä dildona sängyssä. Ei osallistuta yhteisiin kuluihin, ei kotitöihin, ei huomioida arjessa yms. Ei kiinnosta enää yhdenkään laiskan miehen ruuista ja asumisesta maksella ja perässä siivota ja pyykätä. 

Aivan samat tuntemukset on minulla naisista, siksi aloituksen teinkin.

T: Ap

Luitko ollenkaan viestiä, johon vastasit? Jos sinulla olisi samat tuntemukset kuin hänellä, et haluaisi naista ollenkaan.

Vierailija
46/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellaisia naisia olemassa, mutta en usko, että he kiinnostuvat Ap:n kaltaisesta valittajasta.

Ja jos Ap olisi oikeasti kaikkea sitä mitä luulee ja mainostaa olevansa, hänellä todennäköisesti olisi jo vastaava nainen. Nämä tyypit, joilla on oikeasti kaikki elämän osa-alueet priimakunnossa on niin helkkarin harvassa (molemmissa sukupuolissa toki), että kyllä ne valioyksilöt revitään käsistä.

Vierailija
47/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös varakas nainen on loinen. Kokemusta on.

Vierailija
48/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös varakas nainen on loinen. Kokemusta on.

Tottakai! Miksi pitäisi omia rahoja kuluttaa? 

Vierailija
49/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et niin mistään. Ilman oloa piisaa, totu siihen.

Vierailija
50/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käyttäjä!

Saanko pyytää:

Jos vastaat sivulta,

merkitse 'sivu, eri, ohi.'

> Röökin

pummaamisesta puhunut

oli sivullisen vastaus 

minulle vastakommentoineelle.

Poistun ketjusta nyt. 

Vierailija
51/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ja Helsingissä näitä tuppaa olemaan. Et sinä sellaisia Kälviältä löydä.

Vierailija
52/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mä en tee sun näyttävyydellä mitään. Mukavuus, hyvä huumori, luotettavuus ja älykkyys on niitä ominaisuuksia joita haen. Ei mun kainalossa eri pippaloissa tarvitse olla näyttävää miestä, yleensä ne on jopa niin täynnä itseään ettei sellaista jaksa kun elämässä on muita tärkeitä asioita.

Näinpä ja kun se näyttäväkin on vain ihminen. Ihminen voi yllättäen sairastua ja menettää näyttävyytensä. Kannattaa olla kumppanin kanssa, joka kiinnostaa aidosti. 

Vierailija
53/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkaat naiset kohtaavat niin paljon kiinnostusta miesten taholta, ettei taida olla tarvetta olla treffisovelluksissa tms. Sen kun tapailee, jos kiinnostaa, miehistä komeinta, parhaita treffejä järjestäviä tai muuten vain mielenkiintoisinta miestä.

Ei tavallinen vauvapalstalainen oikein pärjää siinä kisassa.

No tämä on kyllä aika harhainen käsitys. Ei raha ole naisilla parisuhdemarkkinoilla samanlainen meriitti kuin miehillä. Yli 90% miehistä valitsee kauniin ennemmin kuin rikkaan naisen, naisilla menee karkeasti toisinpäin.

Vierailija
54/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kell onni on, se onnen kätkeköön." Kell rahaa on, se rahat salatkoon.

Vierailija
55/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Kelan leskeneläke maksetaan alle 65-vuotiaile

Varakkaat saavat työeläkkeen työeläkeyhtiöstä, joten leskeneläkettä maksetaan sieltä, ei Kelasta.

Vierailija
56/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelukodeissa. 👵

Vierailija
57/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sillä tiedolla teet? Mielikuvitus laukkaa, kukaan fiksu ja varakas ei täällä kirjoittele:).

Minä olen fiksu ja varakas.

Varakas ehkä, fiksu on aika laaja käsite. Moni luulee liikoja itsestään =)

Oikeasti fiksu ihminen osaisi ajatella, missä kaltaisensa naiset ovat, eikä kyselisi vauvapalstalta.

Vierailija
58/58 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huippuvarakas, mutta paremmin toimeentuleva kun keskiverto. Vuositulot 65 000e. Olen 42v nainen, hyvänkuntoinen ja näköinen. 

Olen päättänyt, etten enää etsi parisuhdetta. Olen niin kyllästynyt miehiin, joilla ei ole mitään annettavaa. Kuvitellaan, että riittää kunhan toimii lämpimänä dildona sängyssä. Ei osallistuta yhteisiin kuluihin, ei kotitöihin, ei huomioida arjessa yms. Ei kiinnosta enää yhdenkään laiskan miehen ruuista ja asumisesta maksella ja perässä siivota ja pyykätä. 

Aivan samat tuntemukset on minulla naisista, siksi aloituksen teinkin.

Luitko ollenkaan viestiä, johon vastasit? Jos sinulla olisi samat tuntemukset kuin hänellä, et haluaisi naista ollenkaan.

Ja hän vielä väittää olevansa fiksu :D