Missä ovat varakkaat naiset?
Muutamassa vuosikymmenessä olen oppinut, ettei naisilla ole mitään annettavaa taloudenpidollisesti tai seksuaalisesti osaavalle miehelle. Mistä löytäisin hyvin varakkaan naisen, etten tuntisi, että olen se pelkästään antava osapuoli suhteessa. Älykkyys, hyvä kunto ja näyttävyys ovat myös vaatimuksena, kuten myös itse voin tarjota vastavuoroisesti.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin sanomalehdessä äyrikuningattarena mainittu. Piti valehdella ihmisille etten se ole minä vaan se toinen samanniminen.
Ei sitä kannata mainostaa
Noin minäkin aina teen, jos näissä asioissa nimeni mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä tiedolla teet? Mielikuvitus laukkaa, kukaan fiksu ja varakas ei täällä kirjoittele:).
Minä olen fiksu ja varakas.
T: Ap
Varakas ehkä, fiksu on aika laaja käsite. Moni luulee liikoja itsestään =)
Vierailija kirjoitti:
Vastasin jo yhteen trollaukseen.
Mutta menköön toinen vkl:n kunniaksi.
En voi sietää opportunisteja.
Itse en opportunisti ole, ja
miehet arvostavat minua juuri tämän
piirteeni johdosta.
Samoin naiset, jotka elämässäni ovat.
En hyväksikäytä ihmistä.
Varmasti hyväksikäytät jollakin elämänalueella.
Vierailija kirjoitti:
Leskeneläkettä saa, jos menee naimisiin alle 50-v. Nyt alkaa olla kiire.
Sepä on nykyään määräaikainen eikä murhaaja saa mitään.
Miesh u o r i e n haaveiluketju.
Ihmiset nai kaltaisiaan. Teidän kaltaisia ovat elämäntapatyöttömät alkkikset. Niitä on kovin vähän naisissa, rikkaita varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä tiedolla teet? Mielikuvitus laukkaa, kukaan fiksu ja varakas ei täällä kirjoittele:).
Totta, ei täällä fiksuja naisia näy
Täällähän minä. En ole kiinnostunut miesten elättämisestä.
Onhan noita. Teen töitä erittäin varakkaille naisille, perheyrittäjille, vanhoille sukuyhtiöille jne. Parisuhteeseen en kelpuuttaisi heistä ketään, varakkuus tuo mukanaan tietynlaisen vainoharhaisuuden/varovaisuuden jota en siviilielämässä jaksaisi katsella. Ymmärrän toki että kyseinen suhtautuminen voi olla välttämätöntä varakkuuden säilyttämiseksi.
Miesten tyrkyttäessä munaansa ilmaiseksi ei ole mitään syytä ottaa maksullista miestä.
Varsinkin kun muna ei ole minkään väärti kokemuksena. Lykkikää toisianne suoleen.
Varakkaat naiset kohtaavat niin paljon kiinnostusta miesten taholta, ettei taida olla tarvetta olla treffisovelluksissa tms. Sen kun tapailee, jos kiinnostaa, miehistä komeinta, parhaita treffejä järjestäviä tai muuten vain mielenkiintoisinta miestä.
Ei tavallinen vauvapalstalainen oikein pärjää siinä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piirteeni johdosta.
En hyväksikäytä ihmistä.
'Varmasti hyväksikäytät jollakin elämänalueella.'
Olen yksin elävä,
täysin yksin menoni kustantava
nainen. Maksan autottomana
toisinaan logistisista palveluista.
(En pummaa ilmaiskyytejä
naapureilta jne). Ystävien välinen
give and take on minun konseptini.
Niin sen tulisi olla kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä näy ketään. Näkyy ääliömäisiä trollauksia, joissa enimmäkseen kyse surkeimpien kyrväkkäiden pillunpuutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä näy ketään. Näkyy ääliömäisiä trollauksia, joissa enimmäkseen kyse surkeimpien kyrväkkäiden pillunpuutteesta.
Awww, kuka mies satutti sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piirteeni johdosta.
En hyväksikäytä ihmistä.
'Varmasti hyväksikäytät jollakin elämänalueella.'
Olen yksin elävä,
täysin yksin menoni kustantava
nainen. Maksan autottomana
toisinaan logistisista palveluista.
(En pummaa ilmaiskyytejä
naapureilta jne). Ystävien välinen
give and take on minun konseptini.
Niin sen tulisi olla kaikkialla.
Hyväksikäyttöä voi esiintyä myös muissa asioissa. Ystävyydessä esiintyy aina hyväksikäyttöä jossakin mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat naiset kohtaavat niin paljon kiinnostusta miesten taholta, ettei taida olla tarvetta olla treffisovelluksissa tms. Sen kun tapailee, jos kiinnostaa, miehistä komeinta, parhaita treffejä järjestäviä tai muuten vain mielenkiintoisinta miestä.
Ei tavallinen vauvapalstalainen oikein pärjää siinä kisassa.
Mistä nämä kaikki miehet tietävät naisen olevan varakas? Kuuluttaako nainen julkisesti tästä vai löytyykö tiedot eniten tienaavien verotuslistalta?
Käytännössä varakkaat naiset ovat saaneet rahansa miehiltä joko perintönä tai muuten. Eivät naiset mitään osaa itse luoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awww, kuka mies satutti sinua?
Haha, ei kukaan siihen pysty. Surkeilla kyrväkkäillä ei ole valtaa. Minullapa on.
Vierailija kirjoitti:
Miesh u o r i e n haaveiluketju.
Ihmiset nai kaltaisiaan. Teidän kaltaisia ovat elämäntapatyöttömät alkkikset. Niitä on kovin vähän naisissa, rikkaita varsinkaan.
Tapolathan näillä mieshuurilla silmään siintelee.
piirteeni johdosta.
En hyväksikäytä ihmistä.