Missä ovat varakkaat naiset?
Muutamassa vuosikymmenessä olen oppinut, ettei naisilla ole mitään annettavaa taloudenpidollisesti tai seksuaalisesti osaavalle miehelle. Mistä löytäisin hyvin varakkaan naisen, etten tuntisi, että olen se pelkästään antava osapuoli suhteessa. Älykkyys, hyvä kunto ja näyttävyys ovat myös vaatimuksena, kuten myös itse voin tarjota vastavuoroisesti.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa varakkaan naisen kanssa. Se oli tosi rikas, perinyt paljon ja jätti minut noin vaan 2 vuoden jälkeen. Avioehtoa ei ollut joten sain paljon rahaa mutta olisin saanut enemmänkin jos olisin viitsinyt oikeudesta hakea. Tehtiin sopimus ettei tule oikeuskäsittelyä.
Olisi kiva päästä rikkaisiin naimisiin.
T. M52
Hep! Täällä yksi varakas nanen. Olen älykäs ja ikäisekseni huippukuntoinen fyysisesti. Seksi kiinnostaa vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella.
Joten ei tainnut tulla mätsiä?
Mitä sä sillä tiedolla teet? Mielikuvitus laukkaa, kukaan fiksu ja varakas ei täällä kirjoittele:).
Leskeneläkettä saa, jos menee naimisiin alle 50-v. Nyt alkaa olla kiire.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä tiedolla teet? Mielikuvitus laukkaa, kukaan fiksu ja varakas ei täällä kirjoittele:).
Minä olen fiksu ja varakas.
T: Ap
Kerran olin sanomalehdessä äyrikuningattarena mainittu. Piti valehdella ihmisille etten se ole minä vaan se toinen samanniminen.
Ei sitä kannata mainostaa
En ole huippuvarakas, mutta paremmin toimeentuleva kun keskiverto. Vuositulot 65 000e. Olen 42v nainen, hyvänkuntoinen ja näköinen.
Olen päättänyt, etten enää etsi parisuhdetta. Olen niin kyllästynyt miehiin, joilla ei ole mitään annettavaa. Kuvitellaan, että riittää kunhan toimii lämpimänä dildona sängyssä. Ei osallistuta yhteisiin kuluihin, ei kotitöihin, ei huomioida arjessa yms. Ei kiinnosta enää yhdenkään laiskan miehen ruuista ja asumisesta maksella ja perässä siivota ja pyykätä.
Kukaan ei voi ainakaan väittää että olisin mennyt naimisiin rahan takia M 52
Millainen sinä olet?
Arvostan pituutta, komeutta ja hyvää toimeentuloa. Ei saa olla lapsia, tai pukeutua huonosti. Mikä auto, ja millaisessa ympäristössä asut? Lisäksi pitää olla älykäs ja sosiaalinen. Koulutuksella ei väliä.
Olen todennut että miehillä ei ole minulle muuta annettavaa kuin seksi. Joten parisuhteeseen minua ei enää saa, otan vain sen mitä haluan.
Olen parisuhteessa kaltaiseni kanssa.
"Muutamassa vuosikymmenessä olen oppinut, ettei..."- tuo lause kertoo, että tuskin olet kovin nuori enää, eli sama vastaus kuin muillekin naisenkipeille keski-ikäisille: he ovat jo vastakappaleensa löytäneet, eivätkö ole enää vapaana.
Vierailija kirjoitti:
En ole huippuvarakas, mutta paremmin toimeentuleva kun keskiverto. Vuositulot 65 000e. Olen 42v nainen, hyvänkuntoinen ja näköinen.
Olen päättänyt, etten enää etsi parisuhdetta. Olen niin kyllästynyt miehiin, joilla ei ole mitään annettavaa. Kuvitellaan, että riittää kunhan toimii lämpimänä dildona sängyssä. Ei osallistuta yhteisiin kuluihin, ei kotitöihin, ei huomioida arjessa yms. Ei kiinnosta enää yhdenkään laiskan miehen ruuista ja asumisesta maksella ja perässä siivota ja pyykätä.
Aivan samat tuntemukset on minulla naisista, siksi aloituksen teinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa kaltaiseni kanssa.
Tyyliin ylipainoinen mies parisuhteessa ylipainoisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hep! Täällä yksi varakas nanen. Olen älykäs ja ikäisekseni huippukuntoinen fyysisesti. Seksi kiinnostaa vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella.
Joten ei tainnut tulla mätsiä?
Missä älykkyytesi on mitattu? Vai arvioitko sitä mututuntuman kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen fiksu ja varakas.
Aloitustekstisi oli aika kuiva. En ihmettele, jos naisia on vaikea saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa varakkaan naisen kanssa. Se oli tosi rikas, perinyt paljon ja jätti minut noin vaan 2 vuoden jälkeen. Avioehtoa ei ollut joten sain paljon rahaa mutta olisin saanut enemmänkin jos olisin viitsinyt oikeudesta hakea. Tehtiin sopimus ettei tule oikeuskäsittelyä.
Olisi kiva päästä rikkaisiin naimisiin.
T. M52
Niin olisi!
T. N90
Ja Kelan leskeneläke maksetaan alle 65-vuotiaile