Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän naiset vihaa mua? (olen nainen)

Vierailija
04.12.2025 |

Ikävuoden 13v jälkeen mulla ei oo ollut koskaan naispuoleisia kavereita. Kun olen ollut töissä/kursseilla/koulussa niin naiset ikäänkuin välttelee mua. Alussa he ovat ystävällisiä mutta sitten ajautuvat toisten kanssa kaveeramaan.

Luonteeltani olen hiljainen, ujo, ja hieman sulkeutunut mutta tosi ystävällinen  ja puhun kyllä vaikka olen hiljainenkin.

Ulkonäöltäni olen tavis, ehkä ihan nätti ainakin jos laittaudun (mitä en yleensä tee vaan kuljen melko luomuna meikittä). En tykkää hienostelusta ja pystyn tehdä kovaa työtä jos täytyy.

Tuntuu et on joku "kuilu" minun ja naisten välillä, kun en ole heistä ystäviä saanut. Ikäänkuin he huomaisivat että mussa on jotain vikaa :D Muuten en sitä osaa selittää. Tuon takia mulle tulee myös tosi kiusallinen olo aina naisten seurassa. Joidenkin naisten seurasa on vähän helpompi, mutta ei suurimman osan.... Osaako joku samaistua? Ja onko tälläinen "normaaliakin"

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavannut pari tuollaista ihmistä joiden mielestä kaikki naiset vihaavat heitä. Yleensä tuo on sellainen ihminen josta oikein huokuu (sisäistetty) naisviha. Heidän perusoletuksensa on se, että naiset vihaavat toisiaan ja haluavat vain juoruilla. Sitten kaikki naisten sanoma tulkitaan väärin, koska eihän kukaan nainen voi tykätä heistä. 

No itse en vihaa naisia. Vähän arastelen heitä, kun on niin paljon huonoja kokemuksia. Silti vielä joskus olisi kiva että olisi omanikäisiä naisia ystävänä.

Minkä ikäinen olet?

28

Olet vielä tosi nuori, vasta 28! Identiteettisi on murtautumassa uuteen vaiheeseen, siksi kai näin avoimesti palstallakin mietit? Hakeudu rohkeasti harrastuksiin/vaihtoon/kansalaisopiston kurssille 🙂

Vierailija
62/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko selkeästi? Itse rupean nopeastl karsastamaan ulosanniltaan epäselviä, tai esimerkiksi liian hitaita. Liian työlästä ylläpitää keskustelua.

Puhumistahan voi myös harjoitella, jos se olisi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavannut pari tuollaista ihmistä joiden mielestä kaikki naiset vihaavat heitä. Yleensä tuo on sellainen ihminen josta oikein huokuu (sisäistetty) naisviha. Heidän perusoletuksensa on se, että naiset vihaavat toisiaan ja haluavat vain juoruilla. Sitten kaikki naisten sanoma tulkitaan väärin, koska eihän kukaan nainen voi tykätä heistä. 

Joo, ja kun naiset puhuu vaan meikeistä, miehistä ja kotieläimistä. Ja kukaan nainen ei tykkää, kun tulee paremmin toimeen miesten kanssa (vaikka oikeasti haluaa paistatella miesten huomiossa ja se toinen nainen on uhka sille).

Kärjistetysti.

Kai se on kummallakin sukupuolella se ns normi ja keskiverto mistä jutellaan ja yleensä ihmiset hakeutuu kaltaistensa seuraan.

Useimmiten nää "en ole kuin toiset naiset"-naiset on vanhempana surullisia kun ei tosiaan ole niitä ystäviä. Miesten huomiota ei enää rupsahtamisen myötä saa ja niiden naisten kanssa ei tullut aikanaan bondattua kun eihän niiden kanssa muka yhtään tullut juttuun.

Vierailija
64/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en vihaa naisia. Vähän arastelen heitä, kun on niin paljon huonoja kokemuksia. Silti vielä joskus olisi kiva että olisi omanikäisiä naisia ystävänä.

Minkä ikäinen olet?

28

Olet vielä tosi nuori, vasta 28! Identiteettisi on murtautumassa uuteen vaiheeseen, siksi kai näin avoimesti palstallakin mietit?

Kiitos rohkaisusta:)

Vierailija
65/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

28

Olet vielä tosi nuori, vasta 28! Identiteettisi on murtautumassa uuteen vaiheeseen, siksi kai näin avoimesti palstallakin mietit?

Eikä tarvitse olla kaikkien kanssa kaveri, tosi nopeasti löytyy ryhmästä ne 1-2 tyyppiä joiden kanssa synkkaa paremmin

Vierailija
66/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko selkeästi? Itse rupean nopeastl karsastamaan ulosanniltaan epäselviä, tai esimerkiksi liian hitaita. Liian työlästä ylläpitää keskustelua.

En ehkä, paitsi liian hiljaa. Moni on pyytänyt minua toistamaan kun eivät ole kuulleet mitä sanoin. mutta se varmaan johtuu että jännitän niin ääni vaimenee jonkun verran.

Vierailija
67/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole tarpeeksi laumasielu. Se huomataan vaikka itse ei tajuaisi. On kyllä typerä vaatimus.

Joo, jos on huono näyttelemään, siitä kärsii koko kroppa. Muut näkevät, että höpinät ei vaan kiinnosta.

Vierailija
68/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä, paitsi liian hiljaa. Moni on pyytänyt minua toistamaan kun eivät ole kuulleet mitä sanoin. mutta se varmaan johtuu että jännitän niin ääni vaimenee jonkun verran.

Ei tällainen haittaa fiksuja tyyppejä yhtään, tilaa on kaikille tosi oudoillekin (etkä vaikuta sellaiselta ja vaikka olisitkin, niin tilaa on silti)!

Vierailija
69/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää pärpättää koko ajan vaikka ei ole mitään varsinaista asiaa? Mistä pitäs puhua, ilmoista? Entä jos itse haluais puhua vaikka mieluisimmasta tavasta tulla haudatuksi?

Se isompi voi olla ahdistunut kun hoilotat koko ajan ja rynnit päälle.

Ja tosiaan joskus se toinen vaan ei pidä sun persoonasta ja on siksi hiljainen ja etäinen, ja senkin pitäs olla ihan ok.

Ne ujot ja aratkin on yleensä iloisia ja hyvinkin puheliaita oikeassa seurassa.

Vierailija
70/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo oletus, että joku sanoo, että siksi miehet tykkää ja naiset ei, koska ei itse tykkää naisista.

Olen AINA yrittänyt ystävystyä naisten kanssa, mutta olen saanut pelkkää vihaa, pilkkaa ja jopa matkimista vielä aikuisenakin.

Niin sitä sitten ajautuu miesten seuraan, tahtomattaan.

Vierailija
71/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tunne että ap jää sivuun ehkä sosiaalisen epävarmuutensa vuoksi kun sosiaalisia jakaumia ns. jaetaan vaikka ryhmien muodostumisessa tai muuta, ja helposti ap:n kaltainen ohitetaan ellei hänellä koeta olevan persoonaa. Tämähän ei pidä paikkaansa, minusta ainakin kivoimmat ryhmätyöt on näiden hiljaisempien kanssa, ovat usein fiksujakin (naiset ainakin).

Vierailija
72/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vikaa. Kaikki on aina pelkästään miesten vikaa

Vierailija
73/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja kun naiset puhuu vaan meikeistä, miehistä ja kotieläimistä. Ja kukaan nainen ei tykkää, kun tulee paremmin toimeen miesten kanssa (vaikka oikeasti haluaa paistatella miesten huomiossa ja se toinen nainen on uhka sille).

Kärjistetysti.

Kai se on kummallakin sukupuolella se ns normi ja keskiverto mistä jutellaan ja yleensä ihmiset hakeutuu kaltaistensa seuraan.

Useimmiten nää "en ole kuin toiset naiset"-naiset on vanhempana surullisia kun ei tosiaan ole niitä ystäviä

En mä oleta, et kaikki naiset tykkää meikeistä yms. Olipa katkera tilitys. Miten vanhempana ois yhtään surullisempaa, ettei ole ystäviä jos ei ole nuorempanakaan ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän