Miksiköhän naiset vihaa mua? (olen nainen)
Ikävuoden 13v jälkeen mulla ei oo ollut koskaan naispuoleisia kavereita. Kun olen ollut töissä/kursseilla/koulussa niin naiset ikäänkuin välttelee mua. Alussa he ovat ystävällisiä mutta sitten ajautuvat toisten kanssa kaveeramaan.
Luonteeltani olen hiljainen, ujo, ja hieman sulkeutunut mutta tosi ystävällinen ja puhun kyllä vaikka olen hiljainenkin.
Ulkonäöltäni olen tavis, ehkä ihan nätti ainakin jos laittaudun (mitä en yleensä tee vaan kuljen melko luomuna meikittä). En tykkää hienostelusta ja pystyn tehdä kovaa työtä jos täytyy.
Tuntuu et on joku "kuilu" minun ja naisten välillä, kun en ole heistä ystäviä saanut. Ikäänkuin he huomaisivat että mussa on jotain vikaa :D Muuten en sitä osaa selittää. Tuon takia mulle tulee myös tosi kiusallinen olo aina naisten seurassa. Joidenkin naisten seurasa on vähän helpompi, mutta ei suurimman osan.... Osaako joku samaistua? Ja onko tälläinen "normaaliakin"
Kommentit (72)
Kun meen jonnekin työpaikalla niin vaik oisin siel vuosia, niin jään aina etäiseksi työkavereidenkin kanssa. Eikä he halua ees tutustua muhun. No ihan sama. Tälläistä elämä on. Parempi vain rakastaa itseään ja niitä ketkä sinua rakastaa
Olet liian itsekeskeinen, mietit liikaa kaikkea sanomaasi. Mahdollisesti asperger? Toisaalta voit vaikuttaa sosiaalisesti epätoivoiselta, sinua ei haluta koska pelätään että tarraudut johonkuhun. Löydät kyllä kaltaistasi seuraa harrasrusryhmien tms. kautta.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian itsekeskeinen, mietit liikaa kaikkea sanomaasi. Mahdollisesti asperger? Toisaalta voit vaikuttaa sosiaalisesti epätoivoiselta, sinua ei haluta koska pelätään että tarraudut johonkuhun. Löydät kyllä kaltaistasi seuraa harrasrusryhmien tms. kautta.
Mietin kyllä mitä sanon, esim en töksäyttele mitään typerää, mutta mielestäni olen vain ystävällinen. Mutta ehkä liian kiltti. En tiedä onko asperger yms ja sitä tuskin tulen koskaan tietämään. En tarraudu ihmisiin kyllä... Olet varmaan oikeassa etten ole vain tavannut oikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko isorintainen?
En vaan lauta :D mutta en kyllä tiedän miten liittyii
Naisten rintakateus on hirveää.
Joo ei ole :D Taas jonkun jonnen kuvitelma. Minulla on itselläni täydelliset terhakat b-kupit ja silti voin ihailla jonkun isoja tissejä, en vaan itselleni haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko isorintainen?
En vaan lauta :D mutta en kyllä tiedän miten liittyii
Joo ei ole :D Taas jonkun jonnen kuvitelma. Minulla on itselläni täydelliset terhakat b-kupit ja silti voin ihailla jonkun isoja tissejä, en vaan itselleni haluaisi.
Joo ei kyllä haittaisi millaiset rinnat naisella on
Näistä "en ole yhtään niinkuin muut naiset ja tulen juttuun paremmin miesten kanssa"-naisista paistaa läpi se ylemmyyden tunne.
-No tällaiseksi olen pikkuhiljaa tullut, kun tarpeeksi saanut turhaa *** niskaan jopa tuntemattomien naisten osalta. Ja olen kaunis nainen. Ja miehet nyt ainakun ovat sanoneet, että olen maailman ihanin ihminen ja että jos joku sanoo ettei pidä minusta, niin kyse on kateudesta (myös jotkut naiset korostaneet tätä). Koska olen kuulemma maailman kiltein, aurinkoinen ihminen joka haluaa kaikille pelkkää hyvää. Ja siihen päälle kaunis.
En käyttäydy koskaan ilkeästi tai ylimielisesti. Mutta turha sitä on itseään hävetäkkään kun syytä ei ole! Mukavia ihmisiä on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Näistä "en ole yhtään niinkuin muut naiset ja tulen juttuun paremmin miesten kanssa"-naisista paistaa läpi se ylemmyyden tunne.
-No tällaiseksi olen pikkuhiljaa tullut, kun tarpeeksi saanut turhaa *** niskaan jopa tuntemattomien naisten osalta. Ja olen kaunis nainen. Ja miehet nyt ainakun ovat sanoneet, että olen maailman ihanin ihminen ja että jos joku sanoo ettei pidä minusta, niin kyse on kateudesta (myös jotkut naiset korostaneet tätä). Koska olen kuulemma maailman kiltein, aurinkoinen ihminen joka haluaa kaikille pelkkää hyvää. Ja siihen päälle kaunis.
En käyttäydy koskaan ilkeästi tai ylimielisesti. Mutta turha sitä on itseään hävetäkkään kun syytä ei ole! Mukavia ihmisiä on vaikea löytää.
Olen ap ja olen mielestäni aika samanlainen kuin muut naiset, olen herkkä taiteellinen ja aika empaattinen. Itkenkin helposti. Mutta toisaalta mulla on huonot sosiaaliset taidot eli ei ehkä ole yleistä naisille?
Vierailija kirjoitti:
Ä Koska olen kuulemma maailman kiltein, aurinkoinen ihminen joka haluaa kaikille pelkkää hyvää. Ja siihen päälle kaunis.
En käyttäydy koskaan ilkeästi tai ylimielisesti.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä sinua, liian nätti, fiksu ja ystävällinen nainen on kyllä ainakin baarissa muille naisille punainen vaate. Silti, kun osoittaa olevansa girl's girl eikä joku vamppi niin ne naisetkin on sulaa vahaa. T. bi-nainen
Millä tavalla huonot sosiaaliset taidot?? Tosi monella on tosi tökeröt sos taidot, ja ovat silti suosittuja toisten seurassa.
Joko olet niin epävarma, että vetäydyt, tai sitten sinut nähdään uhkana. Yleensä esim naiset ei halua itseään kauniimpia kavereita. Ihan oikeasti usein on näin.
Some ei ole todellisuutta, sitä on turha seurata.
Tai sitten pieni mahis ettet vaan ole löytänyt Sopivaa seuraa, jos esim kiinnostuksen kohteesi on spesifimpiä .
Suomessa jo esim alkoholin juomattomuus voi aiheuttaa yksinäisyyttä. Suomessa ihmisillä juuri ei ole kovin vahvat yhteisöllisyyden taidot, esim ei oteta uusia työntekijöitä henkisesti mukaan, vaan ihan kylmästi jätetään yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. Usein miehet tykkää, naiset ei.
Itse ajattelen sen ehkä niin, että mussa on liikaa muille naisille. Tulee kateus monesti.
Mutta on niitä mukaviakin naisia.
Kiva että joku samaistuu. En itse tunne että mussa on liiaa, olen tosi sellainen "seinäruusu" arka ja haluan olla sivussa. Muyös jotenkin ehkä huonot sosiaaliset taidot. Ehkä en sitten ole löytänyt omantyyppisiä naisia tai jotain.
Tunnistan tuossa tosi paljon samaa, mitä on itsessäni. Sain vasta 50-vuotiaana ADHD-diagnoosin ja minulla on myös asperger-piirteitä, mutta ilman lapsuuden dokumentaatiota en autismi-diagnoosia saanut. Koen usein, etten ole useimpien naisten kanssa samalla aaltopituudella. Miesten kanssa keskustelu tuntuu luontevammalta.
Neurotyypilliset kokee nepsyt jotenkin niin, että 'tuossa ihmisessä on jotain outoa' ja tutkimusten mukaan myös neurotyypillisten ja nepsyjen välisessä kanssakäymisessä on enemmän väärinymmärryksiä. Nepsyt siis ymmärtää toisiaan ihan ok ja neurotyypilliset myös. Jos olet (tietämättäsi) nepsy, niin yritä löytää toisia nepsyjä. Ja mieluummin sellaisia, joiden kanssa sinulla on yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
Naispuolisia, perkele.
Mä vihaan sua, koska et osaa edes kirjoittaa. Aivan sama mikä olet. Harva nainen kirjoittaa noin huonosti.
Kuulostaa ihsn samanlaiselle mitä erääsdä järjestäytyneessä gang stalkingissa on huhuiltu erään olevan, vaikka ei ole tuollsinen. Ja jos on ollut jotain ihmeellistä suhtautumista? on se vain sen takia, että etukäteen on levitelty niitä huhuja ja valjeita: Se on sellainen ja sellainen.
Sanotaan, että eristäytyy mutta tahalleen eristetään. Levitetään törky valheita, huhuillaan vaikja mitä. Sabotoidaan, lavastetaan ja tehdään jopa törkyrikoksia. Törkeimpiä ja oudoimpia mitä kukasn osaa kuvitellakaan. Sitten sanotaan ettäuhri ei tule toimeen kenenkään kanssa ja on riitaisa ts hankala ihminen. Valehdellasn mt-ongelmista. Tuo on surkuhupaisaa. Tekisi hyvää ääliöideniin tietää kaikista valheista ja rikoksista liittyen ssioihin. !
Toisaalta kun tuollainen törky mustamaalaus kampanja pyörii vuodikymmeniä, on moni menny jo täysin lankaan, eikä ole huomannut tai tajunnut mustamaalauskampanjaa, mihin sisältyy törkyvalheita ja rikoksiakin.
No, antaa tuhmien olla tyhmiä.
Onko todisteita sabotoinneista ja rikoksista?
On, vaikka kuinka paljon, jos ääliöitä kiinnostaa. Toki tekijäjoukoissa olevia ei kiinnosta. Hehän tietävätkin jo törkyvalheista ja rikoksista, mitä liittyy koko juttuun, Eihön niitä enää myönnetä. Tulisi ilmi valheet ja rikokset.
Voi miettiä jo siltä kantilta, että koska todistettavssti vaino ja ihme valheet ja huhut alkaneet jo kunnon ollut lapsi, koskien koko perhettä, ei voi olla kyseessä se, millainen itse uhri on. Aika harva taitaa tietää tuosta kaikesta? Siitä että alkanut jo vuosikymmeniä sitten ja kansainvälinen juttu? Miks jotain tavista vsinottsisiin ulkomaita myöten? No, me jotka tietää jotain jutusta, tietää että vaino ulkomaita myöten on 100% totta. Jos epäilet, et tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla huonot sosiaaliset taidot?? Tosi monella on tosi tökeröt sos taidot, ja ovat silti suosittuja toisten seurassa.
Joko olet niin epävarma, että vetäydyt, tai sitten sinut nähdään uhkana. Yleensä esim naiset ei halua itseään kauniimpia kavereita. Ihan oikeasti usein on näin.
Some ei ole todellisuutta, sitä on turha seurata.
Tai sitten pieni mahis ettet vaan ole löytänyt Sopivaa seuraa, jos esim kiinnostuksen kohteesi on spesifimpiä .
No minlla on todettu nuorempana estynyt persoona ja sosiaalisten tilanteiden pelko joten jotain epävarmuutta varmasti vieläkin on vaikka olen noista päässyt yli. Mutta se on jättänyt leiman ikävä kyllä ;/ Puhun kyllä jos tapaan uuden ihmisen, mutta en niin paljon ja voi mennä usein sellaiseksi että toinen joutuu kysellä enemmän kuin itse kerron mitään.
Ap oletko miesten miellyttäjä? Et ksi vaan? Tert tuhoa koko naiskunnalle! Sulle potäisi opettaa mitä on olla alistettu ja rikosten uhri?