Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän naiset vihaa mua? (olen nainen)

Vierailija
04.12.2025 |

Ikävuoden 13v jälkeen mulla ei oo ollut koskaan naispuoleisia kavereita. Kun olen ollut töissä/kursseilla/koulussa niin naiset ikäänkuin välttelee mua. Alussa he ovat ystävällisiä mutta sitten ajautuvat toisten kanssa kaveeramaan.

Luonteeltani olen hiljainen, ujo, ja hieman sulkeutunut mutta tosi ystävällinen  ja puhun kyllä vaikka olen hiljainenkin.

Ulkonäöltäni olen tavis, ehkä ihan nätti ainakin jos laittaudun (mitä en yleensä tee vaan kuljen melko luomuna meikittä). En tykkää hienostelusta ja pystyn tehdä kovaa työtä jos täytyy.

Tuntuu et on joku "kuilu" minun ja naisten välillä, kun en ole heistä ystäviä saanut. Ikäänkuin he huomaisivat että mussa on jotain vikaa :D Muuten en sitä osaa selittää. Tuon takia mulle tulee myös tosi kiusallinen olo aina naisten seurassa. Joidenkin naisten seurasa on vähän helpompi, mutta ei suurimman osan.... Osaako joku samaistua? Ja onko tälläinen "normaaliakin"

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Usein miehet tykkää, naiset ei.

Itse ajattelen sen ehkä niin, että mussa on liikaa muille naisille. Tulee kateus monesti. 

Mutta on niitä mukaviakin naisia.

Vierailija
2/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen sen ehkä niin, että mussa on liikaa muille naisille. Tulee kateus monesti. 

Kiva että joku samaistuu. En itse tunne että mussa on liiaa, olen tosi sellainen "seinäruusu" arka ja haluan olla sivussa. Muyös jotenkin ehkä huonot sosiaaliset taidot. Ehkä en sitten ole löytänyt omantyyppisiä naisia tai jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos iso ryhmä ihmisistä välttelee sua, ongelma ei ole niissä ihmisissä vaan sinussa. 

Vierailija
4/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonteeltani olen hiljainen, ujo, ja hieman sulkeutunut"

Tätä veikkaan syyksi.

Vierailija
5/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pakko myöntää et mullakin toi on miehet on usein olleet kiinnostuneita, ainakin kun olin nuorempi. Mutta itse olen ollut parisuhteessa jo 8 vuotta että ei siitä sen enempää. Yhden miehen nainen olen aina ollut. Joskus ois kiva että oisi omanikäisiä naisia kavereina mutta se tuntuu olevan jotenkin todella vaikeaa.

Vierailija
6/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuilu on todennäköisesti yhdistelmä  neurolirjon piirteitä ja omia ennakkoluulojasi muista naisista. Eivät ihmiset lähtökohtaisesti vihaa tuntemattomia eikä se, ettei olla samalla aaltopituudella ole vihaa.

Vierailija
7/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luonteeltani olen hiljainen, ujo, ja hieman sulkeutunut"

Tätä veikkaan syyksi.

Juu, olin pienenä jopa räväkkä, ja sitten jotain tapahtui. Musta tuli tosi sulkeutunut ja hiljainen. Pienenä mulla oli jotain 4-5 tyttökaveria. Mutta eihän sitä voi verrata aikuiselämään kai :D

Vierailija
8/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos iso ryhmä ihmisistä välttelee sua, ongelma ei ole niissä ihmisissä vaan sinussa. 

Ei ole. -eri

Vierailija
9/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. -eri

Miksi ei? Eri ihmisissä on enemmän eroja kuin sinussa.

Vierailija
10/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuilu on todennäköisesti yhdistelmä  neurolirjon piirteitä ja omia ennakkoluulojasi muista naisista. Eivät ihmiset lähtökohtaisesti vihaa tuntemattomia eikä se, ettei olla samalla aaltopituudella ole vihaa.

Mulla ei oo ennakkoluuloja, mut vähän arastelen heitä koska olen huomannut et naiset alkaa aina vältellä minua. Ja tämä on ollut jatkuvaa. Ja on tapahtunut kaikenlaisia outoja juttuja, että esim työpaikalla naiset ovat nousseet ruokapöydästä kun mä tulin istumaan yms. 

Vierailija
11/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kokee sut jotenkin uhkana. Tod. näk oot poikkeuksellisen kaunis tms,

Vierailija
12/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enn ole, vaan sellainen pottunenä. Ja mitä tiktokkia seurannut, siellä on ihan älyttömän kauniita naisia ja heilläkin on kavereita.

Vierailija
13/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. -eri

Mikä ihmeen vastaus tuo on?

Vierailija
14/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuropoikkeus

Vierailija
15/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset kaveeraa kauniiden naisten kanssa.

Vierailija
16/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko isorintainen?

Vierailija
17/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä "en ole yhtään niinkuin muut naiset ja tulen juttuun paremmin miesten kanssa"-naisista paistaa läpi se ylemmyyden tunne.

Vierailija
18/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko isorintainen?

En vaan lauta :D mutta en kyllä tiedän miten liittyii

Vierailija
19/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "olen liikaa" -perustelu on maailman huvittavin. Millä tavalla liikaa?

Aika usein nämä ihmiset ovat muiden näkökulmasta "liian vähän". Liian vähän mukavia, seurallisia, vaatimattomia, lojaaleja.

Vierailija
20/72 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. -eri

Mikä ihmeen vastaus tuo on?

Miten on mahdollista, että iso joukko ihmisiä jakaa täysin saman ominaisuuden (eivät tule toimeen AP:n kanssa)? Mikä se syy voisi olla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän