Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (211)

Vierailija
161/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mulla ole mitään traumoja. Kyse on ihan siitä mitä tytöille ja naisille opetetaan: Ole varovainen miesten kanssa, koska et ikinä tiedä mitä hän voi sinulle tehdä. Älä mene tuntemattoman miehen mukaan. Katso aina drinkkisi perään, koska kuka tahansa voi huumata sinut. Älä liiku yksin pimeillä sivukujilla. Noita ohjeita on pilvin pimein. "

Naisia siis pelotellaan ihan vaan siksi että pystytään? Varmistetaan että reaktio minkäänlaiseen lähestymisyritykseen olisi mahdollisimman aggressiivinen ja nöyryyttävä sitä lähestyjää kohtaan?

Ei ihme, että olette niin sekaisin

Eikä ihme että niitä hyviä miehiä ei löydy. Sellaiset nimittäin näkevät tuon asenteen jo kaukaa.

Oletko valmis kuulemaan, mitä naisen tai tytön elämä on? Me emme pelkää miehiä siksi, että olemme jotenkin aivopestyjä,vaan siksi että meillä on järki päässä.

Minua trumpetettiin ensimmäisen kerran 11-vuotiaana koulussa. Siis kourittiin haarovälistä. Kourija ei ollut naispuolinen. Seuraavan kymmenen vuoden aikana jouduin näkemään useitakadulla kävelevien miesten peniksiä, vaikken olisi halunnut. Kun tulin baari-ikään, opin että lyhyttä hametta tai kiiltäviä, tiukkoja housuja ei pidä laittaa päälle jos ei halua vieraan miehen kättä perseeseensä. Opin senkin, että ihan sama mitä minulla on päällä, miehet tulevat epämiellyttävän lähelle. Opin hymyilemään nätisti ja pakenemaan paikalta sillä aikaa, kun tuntematon, itseäni kymmenen vuotta vanhempi mies kävi vessassa. Oletko muuten itse koskaan jännittänyt narikassa narikkalappu valmiina kädessä, toivoen että pääset ovesta ulos ennen kuin itseäsi tuplasti isompi mies, jolla selvästi on pakkomielle sinusta, palaa miestenhuoneesta?

Niin arvelinkin. 

Se "asenne", mikä sinusta on niin vastenmielinen, on miesten tytöille opettama. Puuttuisit mieluummin mieskavereidesi asenteeseen, että he voivat tehdä naisille mitä vaan.

Vierailija
162/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa kuitenkin voi olla, että nainen tekee ilman mitään syytä tällaisen ketjun ja alkaa maalittamaan miehiä.

Oletko ymmärtänyt väärin mitä maalittaminen on? Koska en ole se nainen, joka tekee miehen puolesta sen, mikä miehen itsensä pitäisi tehdä, en kerro sinulle. Etsi vastaus itse, ole hyvä. Jos et etsi, sillä ei ole minulle mitään väliä.

Ketjun tarkoitus on kertoa miehille, että se että nainen ei halua heitä, ei johdu miesvihasta, vaan siitä että nainen ei koe saavansa miessuhteesta tarpeeksi, jotta hän haluaisi olla suhteessa mieheen.

Rakkaudella,

N007

Paljon tekstiä, etkä onnistunut sanomaan mitään. Melkoinen saavutus.

-eri

Se ettet sä ymmärtänyt, ei tarkoita sitä etteikö jotain olennaista sanottu..

- sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. Olet vain sekoittanut sukupuolet.

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Sitten teille jää ne incelit jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.

Oletteko ajatelleet muuttaa jotain jotta kelpaisitte, hyville miehille?

Höpön löpön. Hyviä miehiä olisi jonossa, mutta olen jo parhaimman napannut eikä muut kiinnosta. 

Taas tämä häntäheikkivääristymä. Hyvä mies ei jonota varattua naista... ikinä!

Tai no jos olet sitä mieltä, että se hyvä mies saa jonotella parisuhteessakin pikkasen tinderiä, niin mikäs siinä.

Hyvä mies ei etsi naista jos on jo ih

Näin on näreet.

Vierailija
164/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos joku päivä suhtautuisit mieheen positiivisesti ja lähtisit ajatuksesta niinkuin mies naista kohtaan. Eli positiivinen asenne, "on varmasti kiva nainen, ellei toisin mainita"

Voi sinua. Ero, jota kieltäydyt sitkeästi näkemästä, on että jos sinä arvioit naisen väärin, sinä et kärsi siitä. Et päädy ensiapuun, etkä joudu soittelemaan väkivaltaa kokeneiden linjalle, et joudu näkemään painajaisia loppuelämäsi. Sinua korkeintaan harmittaa, että nainen ei tykännyt sinusta ja egosi naarmuuntuu.

Naiset ovat aikanaan olleet luottavaisia tyttöjä.

Trauman hoitaminen jossain muualla kuin vauva-palstalla saattaisi olla tervettä.

Huvittavaa, että mi

Ei mulla ole mitään traumoja. Kyse on ihan siitä mitä tytöille ja naisille opetetaan: Ole varovainen miesten kanssa, koska et ikinä tiedä mitä hän voi sinulle tehdä. Älä mene tuntemattoman miehen mukaan. Katso aina drinkkisi perään, koska kuka tahansa voi huumata sinut. Älä liiku yksin pimeillä sivukujilla. Noita ohjeita on pilvin pimein. 

Minua taas ei varoiteltu ja tulihan sitä kaikenlaisia ikäviä tilanteita ja läheltä piti -tilanteita. Sitä oppi varomaan tuntemattomia miehiä ja ymmärtämään, että vastuussa oleva tuttu mieskin voi pettää luottamuksen. Tosi hyvä, että nuoria tyttöjä nykyään reilusti varoitellaan.

Vierailija
165/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei mulla ole mitään traumoja. Kyse on ihan siitä mitä tytöille ja naisille opetetaan: Ole varovainen miesten kanssa, koska et ikinä tiedä mitä hän voi sinulle tehdä. Älä mene tuntemattoman miehen mukaan. Katso aina drinkkisi perään, koska kuka tahansa voi huumata sinut. Älä liiku yksin pimeillä sivukujilla. Noita ohjeita on pilvin pimein. "

Naisia siis pelotellaan ihan vaan siksi että pystytään? Varmistetaan että reaktio minkäänlaiseen lähestymisyritykseen olisi mahdollisimman aggressiivinen ja nöyryyttävä sitä lähestyjää kohtaan?

Eikä ihme että niitä hyviä miehiä ei löydy. Sellaiset nimittäin näkevät tuon asenteen jo kaukaa.

Ja lopussa nainen kuitenkin kaikesta varoittelusta huolimatta valitsee sen jännimmän ja maksaa siitä jopa hengellään.

Suurin osa naisista on parisuhteessa ihan tavallisen ja kivan miehen kanssa. Joskus nainen valitsee väärin, ja siitähän häntä vasta syytetäänkin. Siksi onkin niin huvittavaa, että täällä vingutaan siitä että miehiin pitäisi vain luottaa ja kyllä positiivinen asenne auttaisi. 

Vierailija
166/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

Kannattaa vähentää niitä kansainvälisiä keskustelufoorumeita, joissa jauhetaan "miesten yksinäisyysepidemiasta". Miehet ja naiset pariutuvat ihan normaalisti Suomessa. Se, että sinä jäät ilman miestä, ei isossa kuvassa vaikuta mitenkään.<

Tuo, jolle vastasit ei mitenkään maininnut omaa tilannettaan. Ihmetteli vain tuota samaa mitä moni muukin palstalainen varmasti, siis sitä että osa täällä valittaa sitä että naisilla on liian kovat vaatimukset eivätkä nämä miehet kelpaa, ja sitten taas on näitä ketjuja joissa esim sinä kerrot että kukaan mies ei enää naista halua.

Totuus lienee jossain näiden ääripäiden välillä, ja normaalit, mukavat miehet pariutuvat aivan normaalisti.

Eri

Vierailija
167/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopussa nainen kuitenkin kaikesta varoittelusta huolimatta valitsee sen jännimmän ja maksaa siitä jopa hengellään.

Suurin osa valitsee niitä mukavia miehiä. Ei mitään jänniksiä tai kilttiksiä, vaan niitä tavallisia mukavia ja reippaita miehiä.

Vierailija
168/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä en tapaile suomalaisia naisia. Heillä ei ole mitään annettavaa, vaan ovat pelkkä kuluerä ja riesa.

M41

Minkämaalaisia naisia sinä sitten tapailet? Kuka sinulle antaa ilmaiseksi?

Vierailija
169/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

Kannattaa vähentää niitä kansainvälisiä keskustelufoorumeita, joissa jauhetaan "miesten yksinäisyysepidemiasta". Miehet ja naiset pariutuvat ihan normaalisti Suomessa. Se, että sinä jäät il

En ole missään ketjussa noin kertonut, joten kannattaa vähentää päihteiden käyttöä. 

Vuonna 2024 avioliittojen määrä lisääntyi vuodesta 2023, avoliittojen määrä on koko ajan kasvussa. Sinkuista noin 45 % on yli 60-vuotiaita ja naisia on itse asiassa sinkkuina enemmän kuin miehiä, johtuen varmaan siitä, että naiset elävät pidempään kuin miehet.

Vierailija
170/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että aina kun uutisoidaan miesten yksinäisyysepidemiasta se on nainen joka niin tekee ja syyllistää siitä miehiä. Haiskahtaa siltä kuin yritettäisiin häpäisemällä saada miehet tanssimaan naisten luo.

Ei taida onnistua.

Vierailija
171/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Soveltumaton nainen ei saisi pariutua kenenkään kanssa. Olkoot yksikseen vaan.

Soveltuva = alistuva?

Soveltumaton = alistumaton?

Olen elänyt liitossa tiukan kontrollin alla, henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokenut. Elämä oli varpaillaan hissuttelua, koko ajan toisen tunneilmastoa arvaillen, ettei vain toinen mistään ärsyyntyisi. Silti ärsyyntyi. Mm. kun kaupan tuotteen siältöluettelosta löytyi pieni määrä sipulia - seurasi pahoinpitely.

Ei, en todellakaan halua "soveltua" (alistua) tuollaiseen kohteluun enää.

Erikoisinta lienee, että tuota juuri mieheltä odotetaan. Alistumista naisen tahtoon.

-eri

Minä olen tuon kommentin kirjoittaja, johon viittaat. Minä olen siis itse ollut liitossa naisena alistettu, mutta en ikimaailmassa haluaisi itse alistaa kumppaniani. Ikävää, jos sinulla on tuollainen kokemus naisista. Minulla on ikävä ja ahdistava kokemus miehestä, mutta en sen perusteella yleistä kaikkia miehiä samanlaisiksi. Oman traumani ja kokemukseni vuoksi koen vain turvallisimpana ja parempana ainakin toistaiseksi elää ilman parisuhdetta.

Jos joskus vielä parisuhteeseen lähden, sen tulee olla suhde, jossa molemmilla on hyvä olla. Toista kunnioittava, tasa-arvoinen ja tasavertainen suhde.

Inhoan muutenkin kliseisiä naiset sitä miehet tätä. En itse tosiaankaan halua leimata kaikkia miehiä oman exäni luonnehäiriön vuoksi. Tunnen lukuisia fiksuja, tasapainoisia ja mukaviakin miehiä. Yksilöitä me kaikki olemme, emme vain sukupuolemme edustajia.

Vierailija
172/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa valitsee niitä mukavia miehiä. Ei mitään jänniksiä tai kilttiksiä, vaan niitä tavallisia mukavia ja reippaita miehiä.

Eli nainen on siis itse vastuussa siitä, jos valitsee miehen joka juo ja vetää nekkuun.

Kiitos!

Vierailija
173/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen on siis itse vastuussa siitä, jos valitsee miehen joka juo ja vetää nekkuun.

Kiitos!

No vihdoinkin tajusit tämän. Totta kai nainen on itse vastuussa siitä kenet valitsee. Nainenkin voi joskus valita väärin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö naisen kannattaisi yrittää olla varovainen ja valikoiva miesten suhteen. 

Vierailija
174/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä kyllä löytyy, ja ne hyvät miehet itsekin ymmärtävät että nainen on heikommassa asemassa miehiin verrattuna fyysisesti. Ja jopa kannustavat olemaan varovaisia

Tuntemistani miehistä ylivoimaisesti parhaat ovat myös niitä samoja, jotka ihan avoimesti tuovat esiin, että miehissä on kaikenlaisia tosi ikäviä tyyppejä. Se on vähän kaksipiippuinen juttu, toisaalta nämä miehet ovat itse todella turvallisia, toisaalta he tuovat vielä vähän lisää painolastia mukanaan varoitellessaan miehistä, mutta eipä ainakaan sitä lastia tarvitse kanniskella yksin.

Vierailija
175/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko voimaantuminen jo mainittu? 

Vierailija
176/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Miten ihmeessä luit tuon noin? Eihän tuossa mitenkään edes viitattu mihinkään tuon suuntaiseen. 🤔

Vierailija
177/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tyttöparit usein ei pidä miehistä, olen itse heteronainen. Mielestäni naisen kuuluu tehdä kotityöt ja miehen miesten työt. Mutta lapset hoidetaan yhdessä ja samoin kauppakäynnit ja ruuanlaitot.

Vierailija
178/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys näille miehille, joiden mielestä suhteesta hyötyminen ei ole tärkeää:

Kuinka kauan jatkaisit suhdetta naisen kanssa, joka ei tee ruokaa, siivoa, harrasta kanssasi seksiä, kuuntele murheitasi, osoita ihailuaan, elätä sinua, hoida lapsiasi, tai anna millään muullakaan tavalla lisäarvoa elämääsi?

Päivän? Viikon? Vai peräti kuukauden, jotta löydät uuden naisen?

EIhän (nyky)nainen teekään mitään tuollaista.

Siksi kysymys: mitä nainen tuo pöydälle?

Vierailija
179/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

No vihdoinkin tajusit tämän. Totta kai nainen on itse vastuussa siitä kenet valitsee. Nainenkin voi joskus valita väärin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö naisen kannattaisi yrittää olla varovainen ja valikoiva miesten suhteen. 

Lyöminen ja juominen ovat aina sen lyöjän/juojan vastuulla. Ei kenenkään muun.

On surullista ja harmillista jos joku erehtyy parisuhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
180/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

:*

Kuulittekos nyt tytöt! Eli kuin jännis vetää turpaan, niin vika on siellä peilissä ei miehissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi