Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. Olet vain sekoittanut sukupuolet.

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Sitten teille jää ne incelit jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.

Oletteko ajatelleet muuttaa jotain jotta kelpaisitte, hyville miehille?

Höpön löpön. Hyviä miehiä olisi jonossa, mutta olen jo parhaimman napannut eikä muut kiinnosta. 

Vierailija
142/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos joku päivä suhtautuisit mieheen positiivisesti ja lähtisit ajatuksesta niinkuin mies naista kohtaan. Eli positiivinen asenne, "on varmasti kiva nainen, ellei toisin mainita"

Voi sinua. Ero, jota kieltäydyt sitkeästi näkemästä, on että jos sinä arvioit naisen väärin, sinä et kärsi siitä. Et päädy ensiapuun, etkä joudu soittelemaan väkivaltaa kokeneiden linjalle, et joudu näkemään painajaisia loppuelämäsi. Sinua korkeintaan harmittaa, että nainen ei tykännyt sinusta ja egosi naarmuuntuu.

Naiset ovat aikanaan olleet luottavaisia tyttöjä.

Trauman hoitaminen jossain muualla kuin vauva-palstalla saattaisi olla tervettä.

Huvittavaa, että miehet suorastaan kieltäytyy myöntämästä tätä tosiasiaa, vaikka te aina itse jauhatte jännämiehis

No nyt osuit laivaan. En näe etteikö naisia voisi niputtaa samanlaiseen tapaan tähän aiheeseen miten sinä miehiä niputat, mutta valehtelisin jos sanoisin ettenkö itse olisi tänne ajautunut myöskin trauman kautta. Siihen ei tosin liity jännämiehet, provokaatiokin on lähinnä turhautumisen sivutuote.

Olet aika sisukas tapaus. Näistä vastauksista päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys näille miehille, joiden mielestä suhteesta hyötyminen ei ole tärkeää:

Kuinka kauan jatkaisit suhdetta naisen kanssa, joka ei tee ruokaa, siivoa, harrasta kanssasi seksiä, kuuntele murheitasi, osoita ihailuaan, elätä sinua, hoida lapsiasi, tai anna millään muullakaan tavalla lisäarvoa elämääsi?

Päivän? Viikon? Vai peräti kuukauden, jotta löydät uuden naisen?

Vierailija
144/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa. 

Mies saattaa haluta pariutua naisen kanssa vaikka vihaakin tätä. Sukupuolet eroavat tässä.

Ja siitä päästinkin miesvihaan. Eipä mennyt montaa viestiä.

Vierailija
145/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa kuitenkin voi olla, että nainen tekee ilman mitään syytä tällaisen ketjun ja alkaa maalittamaan miehiä.

Oletko ymmärtänyt väärin mitä maalittaminen on? Koska en ole se nainen, joka tekee miehen puolesta sen, mikä miehen itsensä pitäisi tehdä, en kerro sinulle. Etsi vastaus itse, ole hyvä. Jos et etsi, sillä ei ole minulle mitään väliä.

Ketjun tarkoitus on kertoa miehille, että se että nainen ei halua heitä, ei johdu miesvihasta, vaan siitä että nainen ei koe saavansa miessuhteesta tarpeeksi, jotta hän haluaisi olla suhteessa mieheen.

Rakkaudella,

N007

Vierailija
146/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos joku päivä suhtautuisit mieheen positiivisesti ja lähtisit ajatuksesta niinkuin mies naista kohtaan. Eli positiivinen asenne, "on varmasti kiva nainen, ellei toisin mainita"

Voi sinua. Ero, jota kieltäydyt sitkeästi näkemästä, on että jos sinä arvioit naisen väärin, sinä et kärsi siitä. Et päädy ensiapuun, etkä joudu soittelemaan väkivaltaa kokeneiden linjalle, et joudu näkemään painajaisia loppuelämäsi. Sinua korkeintaan harmittaa, että nainen ei tykännyt sinusta ja egosi naarmuuntuu.

Naiset ovat aikanaan olleet luottavaisia tyttöjä.

Trauman hoitaminen jossain muualla kuin vauva-palstalla saattaisi olla tervettä.

Huvittavaa, että miehet suorastaan kieltäytyy myöntämästä tätä t

No nyt osuit laivaan. En näe etteikö naisia voisi niputtaa samanlaiseen tapaan tähän aiheeseen miten sinä miehiä niputat, mutta valehtelisin jos sanoisin ettenkö itse olisi tänne ajautunut myöskin trauman kautta. Siihen ei tosin liity jännämiehet, provokaatiokin on lähinnä turhautumisen sivutuote.

Olet aika sisukas tapaus. Näistä vastauksista päätellen.

Ei mulla ole mitään traumoja. Kyse on ihan siitä mitä tytöille ja naisille opetetaan: Ole varovainen miesten kanssa, koska et ikinä tiedä mitä hän voi sinulle tehdä. Älä mene tuntemattoman miehen mukaan. Katso aina drinkkisi perään, koska kuka tahansa voi huumata sinut. Älä liiku yksin pimeillä sivukujilla. Noita ohjeita on pilvin pimein. 

Vierailija
147/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa kuitenkin voi olla, että nainen tekee ilman mitään syytä tällaisen ketjun ja alkaa maalittamaan miehiä.

Oletko ymmärtänyt väärin mitä maalittaminen on? Koska en ole se nainen, joka tekee miehen puolesta sen, mikä miehen itsensä pitäisi tehdä, en kerro sinulle. Etsi vastaus itse, ole hyvä. Jos et etsi, sillä ei ole minulle mitään väliä.

Ketjun tarkoitus on kertoa miehille, että se että nainen ei halua heitä, ei johdu miesvihasta, vaan siitä että nainen ei koe saavansa miessuhteesta tarpeeksi, jotta hän haluaisi olla suhteessa mieheen.

Rakkaudella,

N007

Paljon tekstiä, etkä onnistunut sanomaan mitään. Melkoinen saavutus.

-eri

Vierailija
148/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mulla ole mitään traumoja. Kyse on ihan siitä mitä tytöille ja naisille opetetaan: Ole varovainen miesten kanssa, koska et ikinä tiedä mitä hän voi sinulle tehdä. Älä mene tuntemattoman miehen mukaan. Katso aina drinkkisi perään, koska kuka tahansa voi huumata sinut. Älä liiku yksin pimeillä sivukujilla. Noita ohjeita on pilvin pimein. "

Naisia siis pelotellaan ihan vaan siksi että pystytään? Varmistetaan että reaktio minkäänlaiseen lähestymisyritykseen olisi mahdollisimman aggressiivinen ja nöyryyttävä sitä lähestyjää kohtaan?

Ei ihme, että olette niin sekaisin

Eikä ihme että niitä hyviä miehiä ei löydy. Sellaiset nimittäin näkevät tuon asenteen jo kaukaa.

Vierailija
149/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä väkivaltaa on jos mies lyö naista.

Miesten mielestä väkivaltaa on, jos nainen ei huoli miestä. Henkistä väkivaltaa, nimittäin.

Miehet on lumihiutaleita.

Kummallinen kommentti. Eikö sinusta naisen kohdistama väkivalta mieheen ole väkivaltaa? Miehet vain harvoin näistä ilmoittavat

Oletko lukutaidoton? Väkivaltaa ei ole se, jos toinen ei huoli sinua kumppanikseen tai anna sinulle seksiä.

Hän puhui lyömisestä

-eri

Ei puhunut, opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi.

Vierailija
150/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mulla ole mitään traumoja. Kyse on ihan siitä mitä tytöille ja naisille opetetaan: Ole varovainen miesten kanssa, koska et ikinä tiedä mitä hän voi sinulle tehdä. Älä mene tuntemattoman miehen mukaan. Katso aina drinkkisi perään, koska kuka tahansa voi huumata sinut. Älä liiku yksin pimeillä sivukujilla. Noita ohjeita on pilvin pimein. "

Naisia siis pelotellaan ihan vaan siksi että pystytään? Varmistetaan että reaktio minkäänlaiseen lähestymisyritykseen olisi mahdollisimman aggressiivinen ja nöyryyttävä sitä lähestyjää kohtaan?

Eikä ihme että niitä hyviä miehiä ei löydy. Sellaiset nimittäin näkevät tuon asenteen jo kaukaa.

Mihin perustat väitteen, että naisia pelotellaan vain siksi että pystytään? Eivätkö nuo mainitsemani asiat ole sellaisia jotka voisivat tapahtua kenelle tahansa naiselle? 

Vierailija
151/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa. 

Mies saattaa haluta pariutua naisen kanssa vaikka vihaakin tätä. Sukupuolet eroavat tässä.

Ja siitä päästinkin miesvihaan. Eipä mennyt montaa viestiä.

Sinulle kaikki kommentit, joista olet eri mieltä, ovat miesvihaa.

Vierailija
152/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä kyllä löytyy, ja ne hyvät miehet itsekin ymmärtävät että nainen on heikommassa asemassa miehiin verrattuna fyysisesti. Ja jopa kannustavat olemaan varovaisia tuntemattomien miesten seurassa.

Mies joka tuota ei ymmärrä, ei ole hyvä mies, vaan suoranaisesti hieman yksinkertainen, tai ainakin kyvytön asettumaan toisen asemaan. 

Vierailija
153/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennyt että muutkin tekee noin! 😄

Mulla on aina avaimet sormien väleissä piikkeinä. 

Eikö kaikki tee noin? 

Mä en tee, En pidä esillä avaimia, lompakkoa tai puhelinta, ettei joku varas iske,

Vierailija
154/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Jos hyvä mies ei halua parisuhdetta, niin eihän sille sitten "kelpaa" riippumatta siitä, millainen itse on. Kelvata voi vain ihmiselle, joka haluaa suhteen tietynlaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
155/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön. Hyviä miehiä olisi jonossa, mutta olen jo parhaimman napannut eikä muut kiinnosta. 

Taas tämä häntäheikkivääristymä. Hyvä mies ei jonota varattua naista... ikinä!

Tai no jos olet sitä mieltä, että se hyvä mies saa jonotella parisuhteessakin pikkasen tinderiä, niin mikäs siinä.

Vierailija
156/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

Vierailija
157/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko joku väittänyt niin?

Puolet mammapalstan miesmammoista.

Löysin just kadonneen identiteettini.

Miesmamma.

Laittaisin sulle sydämen, ellei emojit olisi niin korneja. Go, Miesmamma!

Mä makustelen vielä, oisko mammamies parempi.

- eri

Vierailija
158/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä häntäheikkivääristymä. Hyvä mies ei jonota varattua naista... ikinä!

Tai no jos olet sitä mieltä, että se hyvä mies saa jonotella parisuhteessakin pikkasen tinderiä, niin mikäs siinä.

Hyvä mies ei etsi naista jos on jo ihastunut toiseen. 

Vierailija
159/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lopussa nainen kuitenkin kaikesta varoittelusta huolimatta valitsee sen jännimmän ja maksaa siitä jopa hengellään.

Vierailija
160/187 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

Kannattaa vähentää niitä kansainvälisiä keskustelufoorumeita, joissa jauhetaan "miesten yksinäisyysepidemiasta". Miehet ja naiset pariutuvat ihan normaalisti Suomessa. Se, että sinä jäät ilman miestä, ei isossa kuvassa vaikuta mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi