Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa
Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä.
Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?
Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.
N007
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos joku päivä suhtautuisit mieheen positiivisesti ja lähtisit ajatuksesta niinkuin mies naista kohtaan. Eli positiivinen asenne, "on varmasti kiva nainen, ellei toisin mainita"
Voi sinua. Ero, jota kieltäydyt sitkeästi näkemästä, on että jos sinä arvioit naisen väärin, sinä et kärsi siitä. Et päädy ensiapuun, etkä joudu soittelemaan väkivaltaa kokeneiden linjalle, et joudu näkemään painajaisia loppuelämäsi. Sinua korkeintaan harmittaa, että nainen ei tykännyt sinusta ja egosi naarmuuntuu.
Naiset ovat aikanaan olleet luottavaisia tyttöjä.
Trauman hoitaminen jossain muualla kuin vauva-palstalla saattaisi olla tervettä.
Huvittavaa, että miehet suorastaan kieltäytyy myöntämästä tätä t
Vauvapalsta on täynnä todisteita. Siitä vaan selaamaan.
Kyllä minä ainakin haluaisin saada rakastavan kumppanin, ja perustaa perheen hänen kanssaan.
Minulla on ihan riittävästi kokemusta sinkkuna olemisesta ja uran rakentamisesta parissakin eri pörssiyhtiössä. Ei yksin eläminen, kova palkka ja hieno asunto tehneet minusta onnellista, päinvastoin olen onnettomampi kuin ikinä aiemmin.
Se että mistä niitä rakastavia kumppaneita saa, on toki sitten toinen kysymys.
N36
Miesvihajärjestä UN women saa valtiolta verorahaa 19 miljoonaa vuodessa. Rahat leikkuriin oitis ja hůorat pistäköön hatun kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihajärjestä UN women saa valtiolta verorahaa 19 miljoonaa vuodessa. Rahat leikkuriin oitis ja hůorat pistäköön hatun kiertämään.
Tästäkin viestistä päätellen rahat menee oikeaan osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluaisin saada rakastavan kumppanin, ja perustaa perheen hänen kanssaan.
Minulla on ihan riittävästi kokemusta sinkkuna olemisesta ja uran rakentamisesta parissakin eri pörssiyhtiössä. Ei yksin eläminen, kova palkka ja hieno asunto tehneet minusta onnellista, päinvastoin olen onnettomampi kuin ikinä aiemmin.
N36
Olet vanha tuhkaluukku. Perheen perustamisen aika meni jo.
Vierailija kirjoitti:
"Puhut täyttä totta. Vuosikymmenien kokemus miehenä on opettanut että olemalla yställinen ja toisia kunnioittava saa sellaista itsekkin myös naisilta. Eikä tosiaan ole naisista ollut pulaa kun olen aina ollut ystävällinen, kunnioittava ja tasa-arvoisesti kohtelevat. Ja on vielä varaa valita, joten yksittäiset ikävät naiset on voinut jättää omaan arvoonsa ja keskittyä mukaviin. Onneksi sentään mukavat ja ystävälliset ihmiset löytävät edelleen toisensa, ni voi jättää vihaajat tappelemaan keskenään.
M40"
No mulla 39 ja risat ja olen oppinut naisista tämän: ystävällinen kohtelu ei takaa ystävällistä vastausta. Päin vastoin. Saan joko täydellistä välinpitämättömyyttä, suoranaista vihaa tai olen lähes näkymätön.
Enää ei yksinkertaisesti kiinnosta olla tekemisissä naisten kanssa muuten kuin ne "pakolliset". Työjutut ja sukulaiset. Sukulaisiakin tulee välteltyä suurin osa ajasta.
Siinä tapauksessa todennäköisesti et ole niin ystävällinen kuin kuvittelet. Naiset kyllä ovat ystävällisiä kun heille on ystävällinen. Huom, liian nuorten naisten vonkuminen ei ole ystävällistä, vaan vastenmielistä, ja kukaan ei pidä humalaisista. Kannattaa mennä juttelemaan selvin päin ja suunnilleen oman ikäisten kanssa, jossain harrastuksessa vaikkapa.
Miksi välttelet sukulaisiasi? Oletko kasvanut ympäristössä jossa ihmiset eivät ole kovin mukavia? Todennäköisesti kasvatuksesi on tehnyt sinusta täsmälleen samanlaisen kuin kasvuympäristösi, sieltähän se käytös opitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa.
Onpas. Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sopivasti viestissäsi esittelit syyn, miksi sinne rahaa laitetaan. 😂
Mistä sinä AP sait päähäsi, että joku mies kokisi sen miesvihana, että juuri sinä et halua pariutua hänen kanssaan? Sinä et voi puhua muiden puolesta, joten täytyy sanoa, että liika vaatimattomuus ei ainakaan ole sinun paheesi jos oikeasti kuvittelet olevasi helmi jonka jalkain juureen kuka tahansa mies lankeaa? Sinä puhut kustannushyödystä ja minä puhun taas itsekunnioituksesta, sinusta haiskahtaa sellaisen henkisen väkivallan aura, että tervejärkinen kyllä jättää sinut rauhaan ilman eri kehotustakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa.
Kukaan ei ole niin väittänytkään, incel. Mutta mietipä itseäsi siltä kannalta, että homous on nykyään ihan ok.
Joakim Vigelius vihatrollaamassa. Tuo pieni rotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun ketjuu saapui muutama feministi näyttämään mitä naiset ovat.
Luuletko tosiaan että muutama hullu/trolli netissä edustaa koko sukupuolta. Mistä sinä tiedät että onko nuo edes naisia.
Kyllä järkeviä ja miehiä kunnioittaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan vain muistaa kunnioittaa naisia saman verran kun odottaa kunnioitusta heiltä, niin on myös ansainnut kunnioituksen. Kunnioitus on vastavuoroista.
Eivät ole hulluja, eivät trolleja.
Muutenkin naurattaa viestisi, ottaen huomioon aloituksen. Tosiaan, kunnioitus ansaitaan.
Tällä ette ansaitse sitä.
Miksi minä haluaisin jonkun incelin kunnioitusta? En ole homo ja olen naimisissa. Minulle riittää vaimon ja lähipiirin kunnioitus.
Pointtini taas oli siinä että jos asenne on samanlainen kuin useimman keskustelijan täällä, ei ole ihme että ovat yksin. Muutama yksittäinen mätä paise saa vihaamaan sokeasti kokonaista sukupuolta. Ja tämä koskee tässä keskustelussa sukupuoleen katsomatta aika montaa keskustelijaa.
Itselle tämä käy kyllä viihteestäkin. Ei minun tarvitse tätä sen enempää miettiä, sitten kun kyllästyn. Oikea elämä on se johon oikeasti viitsiin käyttää voimavaroja.
Oikeastaan on hyvä, jos nainen ilmaisee pariutumiskyvyttömyytensä heti alkajaiseksi jolloin voi siirtyä heti seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Soveltumaton nainen ei saisi pariutua kenenkään kanssa. Olkoot yksikseen vaan.
Haha. Incelit on hylkiöitä. Niiden geenit poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä sinä olet?
Syyllinen omaan toivottomaan alennustilaasi, Huoris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Olet vanha tuhkaluukku. Perheen perustamisen aika meni jo.
Höpö höpö. Enemmän naurattaa rasistisen taparikollishintin kuvitelma adoptiosta. Ei adoptiolapsia anneta nat seil le.
Homous ei tokikaan ole este mutta viharikollisuus on.
Äitini synnytti minut 36-vuotiaana ja veljeni 38-vuotiaana. Sinä et tule ikinä perustamaan perhettä, hullu-Huoris.
Ihan kuin sinulle olisi naisia jonossa, incel-poloinen 😂
Vierailija kirjoitti:
"Puhut täyttä totta. Vuosikymmenien kokemus miehenä on opettanut että olemalla yställinen ja toisia kunnioittava saa sellaista itsekkin myös naisilta. Eikä tosiaan ole naisista ollut pulaa kun olen aina ollut ystävällinen, kunnioittava ja tasa-arvoisesti kohtelevat. Ja on vielä varaa valita, joten yksittäiset ikävät naiset on voinut jättää omaan arvoonsa ja keskittyä mukaviin. Onneksi sentään mukavat ja ystävälliset ihmiset löytävät edelleen toisensa, ni voi jättää vihaajat tappelemaan keskenään.
M40"
No mulla 39 ja risat ja olen oppinut naisista tämän: ystävällinen kohtelu ei takaa ystävällistä vastausta. Päin vastoin. Saan joko täydellistä välinpitämättömyyttä, suoranaista vihaa tai olen lähes näkymätön.
Enää ei yksinkertaisesti kiinnosta olla tekemisissä naisten kanssa muuten kuin ne "pakolliset". Työjutut ja sukulaiset. Sukulaisiakin tulee välteltyä suurin osa ajasta.
Missä kohtaa sanoin että ystävällinen kohtelu aina takaisi ystävällistä vastausta. Mutta jos ei loukkaannu yksittäisistä tapauksista, niin kyllä niitä mukaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan on itsekkin oikeasti mukava.
Pakko kysyä. Montako kertaa olet yrittänyt lähestyä naista? Mietin vain että vihaatko yksittäisten tapausten perusteella kaikkia vai onko niin, että luulet vain olevasi mukava? Ei kenelläkään ole niin huono tuuri, että tulisi satoja ilkeitä ihmisiä vastaan ilman, että itsessä ei olisi mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku väittänyt että olisi? Mistä te oikein keksitte näitä aloituksia?
ap:n mielikuvituksessa on.
Ja väitetysti jollain ulkomaisella nettifoorumilla.
Epäselväksi jäi, miksi ap päätti kirjoittaa julistuksensa tänne. Mahtoiko reppana kuvitella että se saavuttaa kohdeyleisönsä täällä.... No joku voi olla noinkin typerä naaras.
Ei kaikki miehet, mutta tässäkin ketjussa AINUT väkivaltafantasioinut oli mies, joka toivoo naisille kuolemaa.