Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa
Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä.
Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?
Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.
N007
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihajärjestä UN women saa valtiolta verorahaa 19 miljoonaa vuodessa. Rahat leikkuriin oitis ja hůorat pistäköön hatun kiertämään.
Juuri sopivasti viestissäsi esittelit syyn, miksi sinne rahaa laitetaan. 😂
Ketjun pointti oli että naiset pärjää omillaan, mutta kun joku ehdottaa että miehet laittaa rahahanat kiinni, niin johan alkaa ulina.
Ai valtio onkin yhtäkkiä "miehet" :DDDD
Miehet tekevät enemmän tuottavaa työtä yksityisellä sektorilla kuin naiset. Joten kyllä, miesten tilipussista tuokin yhdistys saa isoimman pottinsa.
Onneksi se ei kosketa sinua. Sinähän et tee minkäänlaista tuottavaa työtä. Naisten solvaaminen vauva-palstalla ei sitä ole, vaikka oletkin hyvin tuottelias näissä vihakommenttiesi määrässä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat lukutaidottomalta.
Koet siis olevasi järkevä, miehiä kunnioittava nainen josta tuossa puhuttiin?
Et ole homo mutta sinulla on vaimo.
Taidat itse olla incel, sen verran viljelet ko. termiä.
Sinulta puuttuu se lukutaito. Tuossa puhuttiin feministeistä, mieskin voi olla feministi. Jokainen livenä tuntemani yhtään mies onkin feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vanha tuhkaluukku. Perheen perustamisen aika meni jo.
Höpö höpö. Enemmän naurattaa rasistisen taparikollishintin kuvitelma adoptiosta. Ei adoptiolapsia anneta nat seil le.
Homous ei tokikaan ole este mutta viharikollisuus on.
Äitini synnytti minut 36-vuoti
Meinaat että ehdit löytää hyvän miehen (et ole tähän mennessä saanut selville edes missä niitä on) jonka saat vakuutettua siitä että juuri sinun kanssasi kannattaa pyöräyttää pari muksua.
Eipä siinä, lääkitys lienee kunnos sa
Minä löysin suunnilleen tuon ikäisenä ihanan miehen, meillä on nyt _alle_ 10v myöhemmin kaksi lasta. Minun kohdallani todellakin kannatti hyvää odottaa. Jos ei olisi hyvää ja ih
Hedelmöityshoidot tulisi lopettaa julkisella. Menköön yksityiselle vaikka 100 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun ketjuu saapui muutama feministi näyttämään mitä naiset ovat.
Luuletko tosiaan että muutama hullu/trolli netissä edustaa koko sukupuolta. Mistä sinä tiedät että onko nuo edes naisia.
Kyllä järkeviä ja miehiä kunnioittaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan vain muistaa kunnioittaa naisia saman verran kun odottaa kunnioitusta heiltä, niin on myös ansainnut kunnioituksen. Kunnioitus on vastavuoroista.
Eivät ole hulluja, eivät trolleja.
Muutenkin naurattaa viestisi, ottaen huomioon aloituksen. Tosiaan, kunnioitus ansaitaan.
Tällä ette ansaitse sitä.
Miksi minä haluaisin jonkun incelin kunnioitusta? En ole homo ja olen naimisissa. Min
Taidat itse olla incel, sen verran viljelet ko. termiä
Jos meni ohi, niin vastasin sarkastisesti henkilölle, joka vastasi minun kommenttiini ilmeisesti luullen minua naiseksi. Joten ei. En ole lukutaidoton.
Voit kuvitella minusta mitä haluat. Minulle on yhdentekevää, uskooko minua joku minulle täysin merkityksetön netissä roikkuva tuntematon henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta puuttuu se lukutaito. Tuossa puhuttiin feministeistä, mieskin voi olla feministi. Jokainen livenä tuntemani yhtään mies onkin feministi.
Kunnioitus, mistä sinä aloit selittämään:
Kyllä järkeviä ja miehiä kunnioittaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan vain muistaa kunnioittaa naisia saman verran kun odottaa kunnioitusta heiltä, niin on myös ansainnut kunnioituksen. Kunnioitus on vastavuoroista.
Etsi sana feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihajärjestä UN women saa valtiolta verorahaa 19 miljoonaa vuodessa. Rahat leikkuriin oitis ja hůorat pistäköön hatun kiertämään.
Ketjun pointti oli että naiset pärjää omillaan, mutta kun joku ehdottaa että miehet laittaa rahahanat kiinni, niin johan alkaa ulina.
Miehet tekevät enemmän tuottavaa työtä yksityisellä sektorilla kuin naiset. Joten kyllä, miesten tilipussista tuokin yhdistys saa isoimman pottinsa.
Toivottavasti sairastut syöpään, ja pä
Toivotaan näin. Eipähän tarvii laittaa vähäisiä rahoja minnekään höpöhöpöyhdistyksille enää. Tule vaikka kusemaan mun haudalle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa.
Mies saattaa haluta pariutua naisen kanssa vaikka vihaakin tätä. Sukupuolet eroavat tässä.
Näin, koska parisihde nostaa miehen elämänlaatua, aina, naiselle ei näin käy, vaan se on riski. Nainen on myös onnellisempi sinkkuna, mies parisuhteessa.
Kaikkein onnellisin on suomalaisten tutkimusten mukaan nainen joka on parisuhteessa. Seuraavana tulee mies joka on parisuhteessa. Tämä on sinullekin kerrottu lukuisia kertoja, linkkien kanssa.
Mutta valehdelkaa vain.
Itse valehtelet. Jossain incelien tarkkaan valikoiduissa tutkimuksissa ehkä.
Naiset ovat Suomessakin pääosin onnellisin ilman parisuhdetta, mutta tähän vaikuttaa myös ikäjakauma. Yli 50 vuotiaat on onnellisimpia ja onnettomimpia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se ei kosketa sinua. Sinähän et
Mä olen kirjoittanut tänne kolme viestiä ilman pätkääkään vihaa. Yritä ymmärtää, että erimielinen ihminen ei tarkoita vihaa sinua kohtaan, niin elämä helpottaa suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sana feministi.
Itseasiassa tuo on minun, 40 vuotiaan miehen kirjoittama ja kirjoitin tuon vuosikymmenten kokemuksella sadoista naisista, joita olen eläessäni tuntenut.
Incelit vois kertoa millo esim feministi on raizkannut ja kuristanut jonkun kuten Valkeakoskella? Milloin feministi on laittanut naisviha manifestin nettiin ja kuvannut tyttöjen puukotuksia, kuten Pirkkalan incel?
Helppoja esimerkkejä.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa haluta pariutua naisen kanssa vaikka vihaakin tätä. Sukupuolet eroavat tässä.
Näin, koska parisihde nostaa miehen elämänlaatua, aina, naiselle ei näin käy, vaan se on riski. Nainen on myös onnellisempi sinkkuna, mies parisuhteessa.
Kaikkein onnellisin on suomalaisten tutkimusten mukaan nainen joka on parisuhteessa. Seuraavana tulee mies joka on parisuhteessa. Tämä on sinullekin kerrottu lukuisia kertoja, linkkien kanssa.
Mutta valehdelkaa vain.
Itse valehtelet. Jossain incelien tarkkaan valikoiduissa tutkimuksissa ehkä.
Naiset ovat Suomessakin pääosin onnellisin ilman parisuhdetta, mutta tähän vaikuttaa myös ikäjakauma. Yli 50 vuotiaat on onnellisimpia ja onnettomimpia yhdessä.
Incelien tarkkaan valittu tutkimus: Väestöliitto "Tahdotko" Perhebarometri
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Mutta väestöliitto on siis incel-organisaatio?
Mihin tutkimuksiin sinä nojaudut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kirjoittanut tänne kolme viestiä ilman pätkääkään vihaa. Yritä ymmärtää, että erimielinen ihminen ei tarkoita vihaa sinua kohtaan, niin elämä helpottaa suuresti.
Viestiesi sisältö kertoo toista.
Vierailija kirjoitti:
Incelit vois kertoa millo esim feministi on raizkannut ja kuristanut jonkun kuten Valkeakoskella? Milloin feministi on laittanut naisviha manifestin nettiin ja kuvannut tyttöjen puukotuksia, kuten Pirkkalan incel?
Helppoja esimerkkejä.
M32
Tätähän se on. Aivan kuin naisviha ja miesviha ei olisi kuin se pyramidin pieni huippu.
Todellakin, helppoja esimerkkejä, olkiukkoiluun
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, paitsi jos se on tehty reaktiona sitä vastaan, että naiset eivät halua pariutua (miesten kanssa). Silloin sen motiivi on naisvihamielinen, miehinen loukkaantuminen suhteessa naissukupuoleen.
Taas tää sama incel jankkaaja joka kutsuu naisia sp rmaviemäriksi - joka oli hänelle annettu lempinimi nistipiireissä. Vedä itsesi jo jo on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vanha tuhkaluukku. Perheen perustamisen aika meni jo.
Höpö höpö. Enemmän naurattaa rasistisen taparikollishintin kuvitelma adoptiosta. Ei adoptiolapsia anneta nat seil le.
Homous ei tokikaan ole este mutta viharikollisuus on.
Äitini synnytti minut 36-vuoti
Meinaat että ehdit löytää hyvän miehen (et ole tähän mennessä saanut selville edes missä niitä on) jonka saat vakuutettua siitä että juuri sinun kanssasi kannattaa pyöräyttää pari muksua.
Eipä siinä, lääkitys lienee kunnos sa
Minä löysin suunnilleen tuon ikäisenä ihanan miehen, meillä on nyt _alle_ 10v myöhemmin kaksi lasta. Minun kohdallani todellakin
Hedelmöityshoidot tulisi lopettaa julkisella. Menköön yksityiselle vaikka 100 vuotiaana.
42-vuotiaaksi asti pääsee julkisella, 46v saakka yksityisellä.
Syntyvät lapset ovat yhteiskunnan etu, ammattilaiset ovat laskeneet, että tuohon 42-vuotiaaksi keskimäärin hedelmöityshoidossa syntyy sen verran lapsia, että se tulee valtiolle kannattavaksi.
Voisin tosin kuvitella, että nyt kun lapsia syntyy vähän, niin ikärajaa nostetaan, yksittäisen lapsen arvo yhteiskunnalle on vieläkin suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Helppoja esimerkkejä.
M32
En tunnistaudu inceliksi, mutta ei noista varmaan hirveästi maailmaltakaan feministien vastaavia tekoja löydy. Kuten ei myöskään feministien elämää helpottavia tieteellisiä läpimurtoja. Miehet nyt sattuvat olemaan maailman pahiksia ja hyviksiä. Kai sille jokin evoluutiollinen syy löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sana feministi.
Sieltä se kyllä löytyy kun vähän selaat. Hieman pitkäjänteisyyttä tähän keskusteluun, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta valehdelkaa vain.
Itse valehtelet. Jossain incelien tarkkaan valikoiduissa tutkimuk
Incelien tarkkaan valittu tutkimus: Väestöliitto "Tahdotko" Perhebarometri
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k
Mutta väestöliitto on siis incel-organisaatio?
Mihin tutkimuksiin sinä nojaudut?
Jaapa koko tutkimus, tuohan ei kerro ilman kontekstia yhtään mitään
Mutta valehdelkaa vain.