Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa
Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä.
Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?
Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.
N007
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Miesvihajärjestä UN women saa valtiolta verorahaa 19 miljoonaa vuodessa. Rahat leikkuriin oitis ja hůorat pistäköön hatun kiertämään.
Tämä se onkin osoitus naisten äärimmäisestä hävyttömyydestä. Miesviha maksatetaan miehillä. Itseltäkin mennyt tänä vuonna useampi tonni pääomatuloista h*orille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluaisin saada rakastavan kumppanin, ja perustaa perheen hänen kanssaan.
Minulla on ihan riittävästi kokemusta sinkkuna olemisesta ja uran rakentamisesta parissakin eri pörssiyhtiössä. Ei yksin eläminen, kova palkka ja hieno asunto tehneet minusta onnellista, päinvastoin olen onnettomampi kuin ikinä aiemmin.
Se että mistä niitä rakastavia kumppaneita saa, on toki sitten toinen kysymys.
N36
Olet vanha tuhkaluukku. Perheen perustamisen aika meni jo.
Höpö höpö. Enemmän naurattaa rasistisen taparikollishintin kuvitelma adoptiosta. Ei adoptiolapsia anneta nat seil le.
Homous ei tokikaan ole este mutta viharikollisuus on.
Äitini synnytti minut 36-vuotiaana ja veljeni 38-vuotiaana. Sinä et tule ikinä p
Meinaat että ehdit löytää hyvän miehen (et ole tähän mennessä saanut selville edes missä niitä on) jonka saat vakuutettua siitä että juuri sinun kanssasi kannattaa pyöräyttää pari muksua.
Eipä siinä, lääkitys lienee kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihajärjestä UN women saa valtiolta verorahaa 19 miljoonaa vuodessa. Rahat leikkuriin oitis ja hůorat pistäköön hatun kiertämään.
Tämä se onkin osoitus naisten äärimmäisestä hävyttömyydestä. Miesviha maksatetaan miehillä. Itseltäkin mennyt tänä vuonna useampi tonni pääomatuloista h*orille.
Naisasiajärjestö Unioni saa avustuksia.
He eivät huoli miehiä jäsenikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Puhut täyttä totta. Vuosikymmenien kokemus miehenä on opettanut että olemalla yställinen ja toisia kunnioittava saa sellaista itsekkin myös naisilta. Eikä tosiaan ole naisista ollut pulaa kun olen aina ollut ystävällinen, kunnioittava ja tasa-arvoisesti kohtelevat. Ja on vielä varaa valita, joten yksittäiset ikävät naiset on voinut jättää omaan arvoonsa ja keskittyä mukaviin. Onneksi sentään mukavat ja ystävälliset ihmiset löytävät edelleen toisensa, ni voi jättää vihaajat tappelemaan keskenään.
M40"
No mulla 39 ja risat ja olen oppinut naisista tämän: ystävällinen kohtelu ei takaa ystävällistä vastausta. Päin vastoin. Saan joko täydellistä välinpitämättömyyttä, suoranaista vihaa tai olen lähes näkymätön.
Enää ei yksinkertaisesti kiinnosta olla tekemisissä naisten kanssa muuten kuin ne "pakolliset". Työjutut ja sukulaiset. Sukulaisia
Missä kohtaa sanoin että ystävällinen kohtelu aina takaisi ystävällistä vastausta. Mutta jos ei loukkaannu yksittäisistä tapauksista, niin kyllä niitä mukaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan on itsekkin oikeasti mukava.
Pakko kysyä. Montako kertaa olet yrittänyt lähestyä naista? Mietin vain että vihaatko yksittäisten tapausten perusteella kaikkia vai onko niin, että luulet vain olevasi mukava? Ei kenelläkään ole niin huono tuuri, että tulisi satoja ilkeitä ihmisiä vastaan ilman, että itsessä ei olisi mitään vikaa.
Vain naiset saavat loukkaantua yksittäisistä tapauksista epäasiallisesti käyttäytyviä miehiä.
Tosin, se selittää miksi ette löydä ketään, tehän kävelette avain nyrkissä valmiina lyömään ohikulkijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluaisin saada rakastavan kumppanin, ja perustaa perheen hänen kanssaan.
Minulla on ihan riittävästi kokemusta sinkkuna olemisesta ja uran rakentamisesta parissakin eri pörssiyhtiössä. Ei yksin eläminen, kova palkka ja hieno asunto tehneet minusta onnellista, päinvastoin olen onnettomampi kuin ikinä aiemmin.
N36
Heti kävi ilmoittautumassa yksi ihminen, joka ei varmasti kykene olemaan rakastava kumppani kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa.
Mies saattaa haluta pariutua naisen kanssa vaikka vihaakin tätä. Sukupuolet eroavat tässä.
Näin, koska parisihde nostaa miehen elämänlaatua, aina, naiselle ei näin käy, vaan se on riski. Nainen on myös onnellisempi sinkkuna, mies parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään aivan tarpeeseen menee. Sitten kun sinun kaltaisesi oppivat käyttäytymään ja pitämään naisia tasa-arvoisina ihmisinä, rahan antaminen voidaan lopettaa.
Pystyt siis aivan itse vaikuttamaan siihen, että rahantarve lakkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sopivasti viestissäsi esittelit syyn, miksi sinne rahaa laitetaan. 😂
Ketjun pointti oli että naiset pärjää omillaan, mutta kun joku ehdottaa että miehet laittaa rahahanat kiinni, niin johan alkaa ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Enemmän naurattaa rasistisen taparikollishintin kuvitelma adoptiosta. Ei adoptiolapsia anneta nat seil le.
Homous ei tokikaan ole este mutta viharikollisuus on.
Äitini synnytti minut 36-vuoti
Meinaat että ehdit löytää hyvän miehen (et ole tähän mennessä saanut selville edes missä niitä on) jonka saat vakuutettua siitä että juuri sinun kanssasi kannattaa pyöräyttää pari muksua.
Eipä siinä, lääkitys lienee kunnos sa
Minä löysin suunnilleen tuon ikäisenä ihanan miehen, meillä on nyt _alle_ 10v myöhemmin kaksi lasta. Minun kohdallani todellakin kannatti hyvää odottaa. Jos ei olisi hyvää ja ihanaa löytänyt niin olisin jäänyt sinkuksi.
Ei hänen tilanteensa vielä mahdoton ole, vaikka kiire pikkuhiljaa alkaa ollakin. Hedelmöityshoitoihinkin hän pääsee vielä 10v ajan. Minäkin ehtisin vielä kolmannenkin tässä pyöräyttää, mutta lapsimäärä on nyt riittävä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun pointti oli että naiset pärjää omillaan, mutta kun joku ehdottaa että miehet laittaa rahahanat kiinni, niin johan alkaa ulina.
Ai valtio onkin yhtäkkiä "miehet" :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään aivan tarpeeseen menee. Sitten kun sinun kaltaisesi oppivat käyttäytymään ja pitämään naisia tasa-arvoisina ihmisinä, rahan antaminen voidaan lopettaa.
Jos kaikki naiset tapetaan niin silloinkin loppuu rahan kuppaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun mui
Nyt on niin täyttä sitä itseään että. Millä logiikalla vaimoni kärsii yksinäisyydestä vanhana, koska kumpikaan meistä ei halua lapsia. Haluamme elää koko elämämme toisillemme.
Vähentää syöpiä. Noin huvittavaa ja faktasta kaukana olevaa väitettä en olekkaan hetkeen kuullut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset saavat loukkaantua yksittäisistä tapauksista epäasiallisesti käyttäytyviä miehiä.
Tosin, se selittää miksi ette löydä ketään, tehän kävelette avain nyrkissä valmiina lyömään ohikulkijaa
Valmiina lyömään oleminen ja turvan hakeminen vaarallisen tilanteen varalle ovat aivan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät enemmän tuottavaa työtä yksityisellä sektorilla kuin naiset. Joten kyllä, miesten tilipussista tuokin yhdistys saa isoimman pottinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun ketjuu saapui muutama feministi näyttämään mitä naiset ovat.
Luuletko tosiaan että muutama hullu/trolli netissä edustaa koko sukupuolta. Mistä sinä tiedät että onko nuo edes naisia.
Kyllä järkeviä ja miehiä kunnioittaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan vain muistaa kunnioittaa naisia saman verran kun odottaa kunnioitusta heiltä, niin on myös ansainnut kunnioituksen. Kunnioitus on vastavuoroista.
Eivät ole hulluja, eivät trolleja.
Muutenkin naurattaa viestisi, ottaen huomioon aloituksen. Tosiaan, kunnioitus ansaitaan.
Tällä ette ansaitse sitä.
Miksi minä haluaisin jonkun incelin kunnioitusta? En ole homo ja olen naimisissa. Minulle riittää vaimon ja lähipiirin kunnioitus.&nbs
Vaikutat lukutaidottomalta.
Koet siis olevasi järkevä, miehiä kunnioittava nainen josta tuossa puhuttiin?
Et ole homo mutta sinulla on vaimo.
Taidat itse olla incel, sen verran viljelet ko. termiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset tapetaan niin silloinkin loppuu rahan kuppaaminen.
Sä oot ihan sairas. Toivottavasti pääset johonkin poliisin tarkkailulistalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja minkähän kumman vuoksi naiset olisi "loukattuja"?"
Minkähän kumman vuoksi a) siitä pitää syyttää kaikkia miehiä ja b) se oikeuttaa loukkaamaan muita?
Ei kaikki miehet, mutta tässäkin ketjussa AINUT väkivaltafantasioinut oli mies, joka toivoo naisille kuolemaa.
Mistä tiedämme ettei se ollut sinä joka päätti vähän nolata miehiä aikansa kuluksi?
Minun mielikuvitus ei riitä siihen, että alkaisin sepittämään naisiin kohdistuvaa väkivaltafantasiaa edes anonyymille palstalle incelien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Heti kävi ilmoittautumassa yksi ihminen, joka ei varmasti kykene olemaan rakastava kumppani kenellekään.
Mitä merkitystä? Et sinä häntä saisi.
Elä omaa tyhjää elämääsi äläkä mieti mitä muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät enemmän tuottavaa työtä yksityisellä sektorilla kuin naiset. Joten kyllä, miesten tilipussista tuokin yhdistys saa isoimman pottinsa.
Toivottavasti sairastut syöpään, ja päädyt naisten antaman hoidon armoille, ja katotaan sitten kuinka tuottava yksilö olet siinä vaiheessa. Toivottavasti ymmärrät edes hävetä noin typerää kommenttia.
Mistä tiedämme ettei se ollut sinä joka päätti vähän nolata miehiä aikansa kuluksi?