Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (385)

Vierailija
281/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole valaskaan, vaan timmissä kunnossa oleva täti. 😊

Jos pysyttäisiin aiheessa ja jätettäisiin ääliö huomiotta?

Ei minua haittaa vastailla, tuleepa taas erityisen selvästi näkyviin näiden naisviha. Omaan nilkkaan tämä näitä sattuu, ei minun. 😊

Vierailija
282/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. Olet vain sekoittanut sukupuolet.

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Sitten teille jää ne incelit jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.

Oletteko ajatelleet muuttaa jotain jotta kelpaisitte, hyville miehille?

Jos hyvä mies ei halua parisuhdetta, niin eihän sille sitten "kelpaa" riippumatta siitä, millainen itse on. Kelvata voi vain ihmiselle, joka haluaa suhteen tietynlaisen ihmisen kanssa.

Sama tilanne siis kuin ap:lla

Se vihaa miehiä, kertoo tämän olevan yleinen fakta ja alkaa julistamaan sen narratiivin ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan naisia eikä johdu siitä ettei syrjää heru. Olen jo todella kauan sitten haudannut kaikki mahdolliset syrjän toiveeni enkä nykyään huolisi sitä vaikka tarjottaisiinkin.

Vihani johtuu siitä että naiset eivät tyydy saavuttamaansa etuoikeutettuun asemaan vaan pitää saada lisää, lisää, lisää! Te ette oikeasti Lepää ennenkuin olette tehneet miesten elämän mahdottomaksi tällä planeetalla. Siksi naisviha on tervettä ja ylevää ja kaikki naisten vastaiset toimet väkivalta, ja etenkin väkivalta, mukaan lukien ovat OIKEIN! 

Tarvit sellin ja psykoterapiaa

Mummelit raivoaa toisilleen ja joku juntti jopa ulkomailla :D

Vierailija
284/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa vastailla, tuleepa taas erityisen selvästi näkyviin näiden naisviha. Omaan nilkkaan tämä näitä sattuu, ei minun. 😊

Oletko sä oikeesti niin tyhmä, että sun jutut jotain kiinnostaa? Naurut saa aina toki ja mummelin touhut eivät kiinnosta edes tyhmimpiä palstalaisia :D

Vierailija
285/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,  voidaan jättää ulkomaiden 150 kg yksinkertainen mummeli huomiotta, on varmasti tekemistä paljon siellä, kun vauvapalstalla roikkuu. Ja muistaa sen pussin laittaa ukon päähän! :D

Mä olen ollut koko päivän jumissa lentokentällä. Siksi tässä olen kirjoittelemassa. Tekemistä tosiaan tänään hieman niukasti kun kaikki lehdet olen ehtinyt selata jo läpi ja kuulokkeet unohtuivat tältä reissulta. 

Vierailija
286/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

1. Kaksi karikatyyriryhmää

Teksti rakentaa kaksi vastakkaista miesten ryhmää:

miehet jotka väittävät samaa kuin sinä

miehet jotka vaativat naisten alentavan standardejaan

Tämä on liian karkea jaottelu. Suurin osa miehistä ei osallistu kumpaankaan keskustelutyyliin.

2. Yleistys ja provokaation sävy

Miehet on hassuja on vähättelevä kehystys, joka normalisoi miesryhmän pilkan huumorin kautta. Tämä on lievää miesvihamielistä retoriikkaa, vaikka se on kepeän sävyistä.

3. Todellinen ilmiö väärin muotoiltu johtopäätös

Miesten yksinäisyydestä on tutkimusta. Naisten pitäisi alentaa standardejaan on sen sijaan nettiprovojen yleistys, ei miesten yleinen vaatimus. Mutta ihan yhtä lailla on olemassa naisten yksinäisyyttä, josta puhutaan paljon vähemmän ja joka kasvaa samaan aikaan.

Vierailija
287/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä jonkun elämäänsä kyllästyneen vauvapalstalaisen kommentti on erittäin tärkeä :D

Vierailija
288/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan naisia eikä johdu siitä ettei syrjää heru. Olen jo todella kauan sitten haudannut kaikki mahdolliset syrjän toiveeni enkä nykyään huolisi sitä vaikka tarjottaisiinkin.

Vihani johtuu siitä että naiset eivät tyydy saavuttamaansa etuoikeutettuun asemaan vaan pitää saada lisää, lisää, lisää! Te ette oikeasti Lepää ennenkuin olette tehneet miesten elämän mahdottomaksi tällä planeetalla. Siksi naisviha on tervettä ja ylevää ja kaikki naisten vastaiset toimet väkivalta, ja etenkin väkivalta, mukaan lukien ovat OIKEIN! 

Tarvit sellin ja psykoterapiaa

Minun tarvitsee vain kuulla sinun kuolinkirkaisusi. Siinä terapiaa kyllin. 

Vierailija
289/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis miehet eivät osaa elää tyytyväisinä ilman naista? Voiko joku mies rehellisesti vastata tähän?

Tiedän, että naiset ovat tyytyväisiä ilman miestä. Tämä on selvää siitä, että ensinnäkin tunnen useita sinkku- tai eronneita tai leskinaisia, jotka nauttivat elämästään täysillä, sekä tutkimus osoittaa näin. Sen sijaan sekä tilastot että empiirinen kokemus näyttää, että parittomat miehet ensinnäkin kuolevat nuorempina sekä ovat masentuneempia kuin naisen kanssa pariutuneet miehet.

Miksi mies ei kestä ilman naista, mutta nainen on tyytyväinen elämäänsä ilman miestä?

Tämä oikeasti kiinnostaa minua. Älä suutu tästä vaan vastaa rehellisesti, mies.

Vierailija
290/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

Kannattaa vähentää niitä kansainvälisiä keskustelufoorumeita, joissa jauhetaan "miesten yksinäisyysepidemiasta". Miehet ja naiset pariutuvat ihan normaalisti Suomessa. Se, että sinä jäät ilman miestä, ei isossa kuvassa vaikuta mitenkään.<

Älähän nyt, se näki tiktokissa feministivideoita.

Vierailija
291/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,  voidaan jättää ulkomaiden 150 kg yksinkertainen mummeli huomiotta, on varmasti tekemistä paljon siellä, kun vauvapalstalla roikkuu. Ja muistaa sen pussin laittaa ukon päähän! :D

Mä olen ollut koko päivän jumissa lentokentällä. Siksi tässä olen kirjoittelemassa. Tekemistä tosiaan tänään hieman niukasti kun kaikki lehdet olen ehtinyt selata jo läpi ja kuulokkeet unohtuivat tältä reissulta. 

VAu, oikein lentokentällä, ihan ihmeellistä! Sehän on muuten kaikkien ihmisten suosikkipaikka. Juntti! D

Vierailija
292/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys näille miehille, joiden mielestä suhteesta hyötyminen ei ole tärkeää:

Kuinka kauan jatkaisit suhdetta naisen kanssa, joka ei tee ruokaa, siivoa, harrasta kanssasi seksiä, kuuntele murheitasi, osoita ihailuaan, elätä sinua, hoida lapsiasi, tai anna millään muullakaan tavalla lisäarvoa elämääsi?

Päivän? Viikon? Vai peräti kuukauden, jotta löydät uuden naisen?

Rakastin exääni kaikkina niinäkin hetkinä, jolloin hän ei tehnyt listaamiasi asioita. Ei parisuhde ole pelkkää toisesta hyötymistä.

Mitä ihmettä? Eihän kukaan ole joka ikinen hetki hyödyksi toiselle. Et taida nyt ymmärtää tätä keskustelua.

Ei tietenkään ole. Naiset kuitenkin vaativat näin.

Vierailija
293/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä, kun palstalla suomipunkero istuu päivästä toiseen, laitatko "ulkomaitten ihmeelle" pussin päähän että saa stondiksen :D

Minua oikein ilahduttaa kuinka huti näitä heittelet. 😄

I kännöt spiik enimore suomea, koska olen ollut niin paljon in tö ulkmaat, kaikki kadehtii :D

Taitaa olla aika laittaa korkki kiinni...

Vierailija
294/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä todeta luettuna keskustelun aloitusta myöten, että luojan kiitos seurustelen toisen miehen kanssa (olen mies). Kaikelta tältä draamalta säästytty. 

Aloituksessa todettiin, että se ei ole miesvihaa, jos nainen huomaa, että hänellä ei ole syytä pariutua miehen kanssa. Auta minua ymmärtämään, mikä tässä on draamaa. Omasta mielestäni tämä on miesvihaa pelkäävien miesten rauhoittamista toteamalla, että kyse ei ole vihasta.

N007

Rakennat olkiukon ja alat sen perusteella esittämään väitteitä vihaamastasi sukupuolesta.

Vierailija
295/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mikä ihmeen velvollisuus naisella on pariutua? 

Naisethan ovat niitä, jotka haluavat pariutua.

Vierailija
296/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä provo naisen suusta. Ai että kun olisikin noin päin. Ikävä kyllä muistan hyvin kuinka oli rahaa yksin asuessa ja jotenkin kaikella tavalla paljon helpompaa. M40

Miksi provosoidut tästä? Aloitus ei millään tavoin poissulje sitä, että mies kokisi joskus suhteen naiseen itselleen epäedullisena. Siitä ei edes ole tässä kyse.

Miksi olette noin herkkänahkaisia?

Eipä tuo provosoitunut vaan totesi faktan.

Taidat yrittää provoa kun nimittelet herkkänahkaiseksi.

Motivaatiosi ymmärtää jokainen.

Vierailija
297/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät mieti puolustautumista koska naisten turvallisuus on aina ollut miesten tehtävä. Silloin naiset eivät päässeet päättämään asioista. Nyt naiset pääsevät päättämään asioista, mutta he eivät vieläkään mieti edes omaa turvallisuuttaan.

Mitä ihmettä? Naiset miettivät päivittäin omaa turvallisuuttaan. Pariutumatta jättäminen on naisen suurin ja tärkein panostus omaan turvallisuuteensa.

Juuri näin. Miehet eivät ollenkaan tunnu tajuavan, mitä kaikkea naiset joutuvat päivittäin tekemään ihan vain ollakseen turvassa miesten epätoivotulta lähentelyltä/väkivallalta. 

Etuoikeus on sekin, että ei tarvitse kaivaa avaimia esiin sata metriä ennen kotia ja asetella niitä sormien väleihin nyrkkiraudaksi. 

1. Kokemusperäinen huoli on todellinen, mutta viesti liioittelee sukupuolittamalla koko ilmiön

Monet naiset oikeasti kokevat turvattomuutta se on tosi ja tärkeä ilmiö.

Mutta tekstissä se laajennetaan koskemaan miehiä kokonaisuutena, ikään kuin kaikki miehet olisivat potentiaalinen uhka. Tämä on yleistys, joka kaventaa keskustelua.

2. Viesti luo vastakkainasettelua (naiset joutuvat tekemään X, miehet eivät tajua mitään)

Tämä asetelma tekee miehistä välinpitämättömiä ja naisista jatkuvia uhreja.

Todellisuudessa suurin osa miehistä tietää ja ymmärtää tämän todella hyvin, osa ei kuten kaikkien ihmisryhmien kohdalla.

3. Riskirealismi vs. tunnepitoisuus

Viesti kuvaa tunnetason turvattomuutta, joka on yleinen keskusteluaihe naisilla. Se ei kuitenkaan tee miehistä homogeenista uhkaa.

Kyse on pienestä vähemmistöstä miehiä, jotka aiheuttavat ongelmia ei enemmistöstä.

4. Yleistys vahvistaa miesvastaisuutta

Kun sanotaan, että naiset joutuvat tekemään X miesten takia, viesti voi (tarkoitettomasti tai tarkoituksella) heijastua koko sukupuoleen syyttävänä.

Tämä luo samanlaista ryhmäleimausta kuin jos joku sanoisi:

Kaikki naiset manipuloivat miehiä.

se ei ole totta, vain osa naisista manipuloi miehiä, mutta kärjistys liikkuu samalla retorisella tasolla.

Vierailija
298/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on naiselle valtava rasite, siitä ei pääse mihinkään. Yleensä on parempi olla yksin kuin suhteessa.

On tietysti olemassa pieni määrä miehiä, jotka pystyvät hyvillä ominaisuuksillaan kompensoimaan parisuhteen aiheuttaman vaivan ja lisäksi vielä tuomaan jonkinlaista lisäarvoa naisen elämään. Mutta harvassa he ovat, ja haluavat tietenkin (ymmärrettävästi) pariutua jonkun ns. 5/5 -naisen kanssa. Ja minä en sellainen ole.

Tavallaan olisi kiva jos olisi parisuhde ja ehkä lapsiakin, mutta eihän sellaiseen voi ryhtyä jos mies ottaa enemmän kuin antaa. Ja niin "tavalliset miehet" tapaavat tehdä. 

Tutkimustieto osoittaa, että pariutunut mies on onnellisempi, terveempi ja elää pidempään kuin sinkkumies.

Naisilla näin ei ole.

Jos olet nainen, mieti tarkkaan haluatko miehen vai onko hän vain rasite. Jos löydät yksilön, joka parantaa elämänlaatuasi, tarraa kiinni. Toivon kaikille naisille tällaisia miehiä. Miesten vallassa on, muuttuvatko he tällaisiksi miehiksi vai eivät.

N007

Ah, tämä todistaa kuinka olet vain levittämässä miesvihaa.

Pariutunut nainen on tutkitusti onnellisempi kuin pariutunut mies.

Vierailija
299/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten biologinen kello sanoo toista ja rummot eivätkä yh:t ole kamalan kuumaa kamaa.

Biologinen kello on jonkun jenkkimiehen keksintö 1970-luvulla kun syntyvyys alkoi laske e-pillereiden ja abortin vapautumisen vuoksi. Piti kehittää jokin mielikuvitusjuttu jotta naiset suostuisivat taas raskautumaan.

Vierailija
300/385 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis miehet eivät osaa elää tyytyväisinä ilman naista? Voiko joku mies rehellisesti vastata tähän?

Tiedän, että naiset ovat tyytyväisiä ilman miestä. Tämä on selvää siitä, että ensinnäkin tunnen useita sinkku- tai eronneita tai leskinaisia, jotka nauttivat elämästään täysillä, sekä tutkimus osoittaa näin. Sen sijaan sekä tilastot että empiirinen kokemus näyttää, että parittomat miehet ensinnäkin kuolevat nuorempina sekä ovat masentuneempia kuin naisen kanssa pariutuneet miehet.

Miksi mies ei kestä ilman naista, mutta nainen on tyytyväinen elämäänsä ilman miestä?

Tämä oikeasti kiinnostaa minua. Älä suutu tästä vaan vastaa rehellisesti, mies.

Kiinnostaisi myös. Olin aivan tyytyväinen sinkkuna pitkään, mutta sitten tuli vastaan mies joka laittoi sukat pyörimään. (ihan suomalainen, tiedoksi näille jotka keksivät päässään minusta mitä erikoisempia fantasioita)

Ei minulla tosiaan ollut mitään tarvetta miehelle, mutta kun todella hyvä vastaan tuli niin se oli menoa sitten.

Olemme molemmat hyvin onnellisia, saamme molemmat suhteesta paljon enemmän kuin mitä se ottaa. Oikeastaan ottamispuolella on hyvin niukasti painoa, saamispuoli taas valuu yli äyräiden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi