Töihin tuleminen ahdistaa niin, että itkettää työntekijät kertovat Tampereen työllisyyspalveluiden ongelmista
Ylen tietojen mukaan useat Tampereen työllisyyspalveluiden työntekijät ovat ottaneet yhteyttä aviin työpaikan ongelmien vuoksi.
Avi ei vahvista työsuojeluun tulleita yhteydenottoja, koska yksittäistä työpaikkaa koskevat ilmoitukset ovat lain mukaan salassa pidettäviä. Yle on kuitenkin nähnyt kahden työntekijän aviin lähettämät viestit.
Yhtä lukuun ottamatta kaikki Ylen haastattelemat työntekijät kokevat, että tilanne on vaikuttanut kielteisesti siihen, millaista palvelua työnhakijat Tampereella tällä hetkellä saavat.
aamulehti.fi
Kommentit (294)
sastamalan kaupunki lakkautti nettisivujen keskustelu palstan,, aikoinaan kun työttömät paljasti väärinkäytöksiä ja kiusaus tapauksia tais olla joku kopteri net aikanaan. ihan gold tier paljastuksia.
jotain kännykkäkamera videoo oli myös ahdistelu tapauksista jotkut kertoneet nähneensä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen asiakasvastaavana kyseisessä työpaikassa ja mietin, milloin nämä valittajat ottavat itse vastuuta omasta pahasta olostaan. Suurin osa meistä ei jaksaisi kuunnella ikuista vellomista näissä pahoissa oloissa. Mikään ei heistä varmaan olisi hyvin, vaikka olisi johdossa eri hlöt...
Joo ihan sama kuka ja miten johdetaan, meno ei siitä muutu... eiku.. öö. Miten tuolla asenteella ja logiikalla on asemaasi päässyt? Slurps, slurps?
Milloin johtaja ja esihenkilöt ottavat vastuuta johtamisestaan ja sen tuloksista?
oho, olipas siinä lihava tantta
Mikä on ongelma? Jos työntekijä on työkyvytön niin eikö nämä kannata irtisanoa ja ottaa parempaa väkeä tilalle. Valitettavasti heikko aines ei pärjää nykypäivänä oikein missään.työssä.
oleskelijan päiväkirja blogi
ja tais olla joku lakimies joka aikanan kirjoitteli myös työteekin laittomuuksista ja sastamalan te palvelujen laittomuuksista.en muista nimee nyt saku ?mies?tunnettu blogi kirjoittaja.
Mitä tuolla on tapahtunut, kertokaa !!
ylessä juttua tästä tapauksesta,linked in ja aamulheti lähteet.googlaa regina saari ja regina salcovic.myös tiina leppäniemi ja työteekki nimellä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Jos työntekijä on työkyvytön niin eikö nämä kannata irtisanoa ja ottaa parempaa väkeä tilalle. Valitettavasti heikko aines ei pärjää nykypäivänä oikein missään.työssä.
Joo, paluu maaorjuuteenkin olisi varmasti hyvä idea. Vai voisiko olla järkevämpää vaihtaa yksi toimimaton johtaja kuin koko muu organisaatio? Jännä juttu, jos koko porukka on yhtäkkiä "työkyvytöntä".
Ehkö jo mainittu aiemmi mutta Tampereen tyättömyyspalveluthan palkkasi muutosjohtajaksi/henkilöstöpäälliköksi Pirhassa meritoituneen "Parkanon mummon". Eli ei Rezina ole ainut, joka siälä on laittanut orkesteria uusiksi. Mut tosiaan jos on paha olla, ni reppu selkään ja merille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen asiakasvastaavana kyseisessä työpaikassa ja mietin, milloin nämä valittajat ottavat itse vastuuta omasta pahasta olostaan. Suurin osa meistä ei jaksaisi kuunnella ikuista vellomista näissä pahoissa oloissa. Mikään ei heistä varmaan olisi hyvin, vaikka olisi johdossa eri hlöt...
Joo ihan sama kuka ja miten johdetaan, meno ei siitä muutu... eiku.. öö. Miten tuolla asenteella ja logiikalla on asemaasi päässyt? Slurps, slurps?
Milloin johtaja ja esihenkilöt ottavat vastuuta johtamisestaan ja sen tuloksista?
Suomessahan haukutaan kaikki ja varsinkin alaiset jos esittävät kehitysideoita. Vähän alkaa vaikuttaa putlerin toiminnalta.
Vierailija kirjoitti:
T. Regina Saari ja Lasse Lehtonen
Kyllä suakin itkettäisi jos Tampereella olisit.
regina saari ja tiina leppäniemi on molemat sastamalasta, te palveluista siirtyneet tampereen ja muistaakseni tiina? ylöjärvelle tekeen töitä aikoinaan, sitten alue johtajiksi.
työteekki jonka hoidosta molemmat vastasivat virassa ,on ollut poliisin tutkintapyytöjen kohde, myös avi on lopettanut, sen laitonta toimintaa. silti molemmat virassa edelleen,ei mitään sanktioo.
molemmilla tapana kirjata esim työtön akateeminen paperilla esim.vammaiseksi tai jne vaivaiseksi,että saa paperilla väärennettyä pakkotyöhön sopivaksi.tämä julkisesti kaikkien tiedossa sastamalassa.nyt nämä pahantekijät on isojen alueiden työllisyys johtajia ja tästä kärsii useiden alueiden työttömät.
työteekki on ollut järkyttävän kiusaamisen paikka, sekä työttömiä että työntekijöitä kiusattiin alueviesti ja tyrvään sanomat julkaisi aikoinaan valtuutettu ja työntekijä heljä leppäniemen kertomuksen. miten häntä kiusattiin ja yritettiin painostaa allekirjoittamaan laiton paperi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse töissä sosiaalityöntekijänä eräällä suht isolla hyvinvointialueella. Meidän työtämme suunnittelee ja johtaa - fysioterapeutti. Siis henkilö, jolla ei ole edes sellaista koulutusta, joka olisi lainsäädännön määrittelemä "sosiaalihuollon ammattihenkilö". Hän johtaa alaa, jota ei ole opiskellut ja jolla hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia edes työskennellä ns rivityöntekijänä, puuttuvan koulutuksen ja pätevyyden vuoksi.
Ja ei, hän ei ole myöskään kokenut esihenkilö tai opiskellut vaikkapa hallintotieteitä tms generalistisempaa akateemista oppiainetta. Hän on ainoastaan ns hyvin verkostoitunut eli hyvää pataa muiden "piiri pieni pyörii" johtajien kanssa. Koko yksikkö on ollut jo kaksi vuotta kaaoksessa, työhyvinvointikyselyt huutavat hoosiannaa, mutta mitään ei tehdä asialle.
Asiakkaat kärsivät tilanteesta, koska me alalle oikeasti koulutetut sosiaalityöntekijät emme tosiasiassa pysty vaikutt
Ihan kuin meidän poliitikot!
Ihan perusmeininki. Johto ei näe mitään ongelmaa kun päälliköt yrittää selittää mustan valkoiseksi. Työntekijät kärsii ja johto palkitaan joulubonareilla. Ei mitään uutta eikä mikään muutu niinkauan kuin suomityöläiset nielee kaiken paskan mitä syötetään.
Ylläpito poistaa kaikki ketjut joihin minä jotain vastaan. Vastan siis tähänkin jotain tyhjänpäiväistä. Anteeksi vain, en olisi halunnut terrorisoida ihan asiasllista ketjuanne. Minä syytän ylläpitoa vainoamisesta..
Eiköhän tässä ole kehissä ihan muut intressit kuin työllisyydenhoito. Vrt. Kela.