Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin tuleminen ahdistaa niin, että itkettää työntekijät kertovat Tampereen työllisyyspalveluiden ongelmista

Vierailija
04.12.2025 |

Ylen tietojen mukaan useat Tampereen työllisyyspalveluiden työntekijät ovat ottaneet yhteyttä aviin työpaikan ongelmien vuoksi.

Avi ei vahvista työsuojeluun tulleita yhteydenottoja, koska yksittäistä työpaikkaa koskevat ilmoitukset ovat lain mukaan salassa pidettäviä. Yle on kuitenkin nähnyt kahden työntekijän aviin lähettämät viestit.

Yhtä lukuun ottamatta kaikki Ylen haastattelemat työntekijät kokevat, että tilanne on vaikuttanut kielteisesti siihen, millaista palvelua työnhakijat Tampereella tällä hetkellä saavat.

aamulehti.fi

Kommentit (294)

Vierailija
81/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

regina ja tiina on kirjausta tahallaan väärentämällä, luoneet valtakunnallisen työttömien kohtelun.ovat pilotoineet kokeiluja sastamalassa ,joiden tulos perustuu kirjausvirheisiin ja väärentämiseen. ihanaa että oikeus tapahtuu ja tämä tyyppi jäi kii julkisesti.

tämä keissi kun pöyhitään kunnolla niin paljastuu kaikkee kuvottavaa kulisseissa.

Onko työteekki ja Arto Satonen jotenkin mukana? 

Vierailija
82/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

arto satonen ja työteekki ja regina todellakin yhteistyössä vuosia. samoin sastamalan kaupungin valtuusto.valtuutetuilla 2 roolit mitkä laissa kielletty.tämä 2000 luvulla

te palvelut myös kiusasivat yhtä kaupungin valtuutettua heljä leppäniemeä(juttu paikallislehdissä)kun yritti kiusausta tuoda julki ja lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka itkettää mutta mitä sitten kun ainahan naiset käyttää itkua aseena että saisi kaiken menemään niin kuin itse haluaa. Se on todella harvinaista että naisen itkulla on joku muu syy kun ase jota nainen käyttää että saisi tahtonsa läpi jälleen.

Rehellistä naista ei ole olemassakaan

Vierailija
84/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
85/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen asiakasvastaavana kyseisessä työpaikassa ja mietin, milloin nämä valittajat ottavat itse vastuuta omasta pahasta olostaan. Suurin osa meistä ei jaksaisi kuunnella ikuista vellomista näissä pahoissa oloissa. Mikään ei heistä varmaan olisi hyvin, vaikka olisi johdossa eri hlöt...

Omaa kokemusta on vähän lapsekasta yleistää "suurimmaksi osaksi meistä". Olet näköjään ostanut jo Reginan opit. Siksi sinut on kai palkattukin, johtajan lauluja laulamaan. Kai käsket muitakin sorrettuja ja huonosti voivia ottamaan vastuun omasta pahasta olostaan? Koulukiusaajamentaliteetti.

Itse kukin voi tahonaan miettiä, realisoituuko tämä 1800-luvun johtamisoppi parempina, kannustavampina ja inhimillisempinä palveluina työnhakijoille ja työnantajille vai jonain ihan muuna. 

Vierailija
86/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä hallitusohjelma. Kelassa on hyvä pääjohtaja. Tampereella on hyvä työllisyysjohtaja.

Vierailija
87/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vasemmistohan tuolla Pirhassa on päättävässä asemassa. SDP:llä on 22 edustajaa, vihreillä 10 ja vasemmistolla 9. Naisten suosimia puolueita, joten en nyt oikein ymmärrä tätä kritiikkiä. Naiset saivat, mitä tilasivatkin. Eiköhän nämäkin tantat ole vasemmistopuolueita äänestäneet.

Vierailija
88/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arto satosen valtuusto tuttava ja kokoomus edustaja,alunperin kristillisten edustaja.vaihtoi että pääsi tampereelle sikaileen.sastamalssa oli laittomassa kaksoisroolissa valtuustossa. asiaan ei puuttuttu lailisuus valvonnassa mitenkään.

tiina leppäniemen eli työteekin kiusaajaksi todetun johtajan kaveri ja myös aluevaltuusto palkan nostaja jari anderssonin kaveri.

tämä tuttavapiiri kertoo jo kaiken. raha ja pyrkyryys on se tärkein. ihmistä ei arvosteta tai kohdella oikein.

Tiina Leppiniemikö ohjasi työttömiä laittomasti kuntouttavaan? Sai avilta huomautuksen. 

Vierailija
89/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät osaa johtaa. Minulla on ollut sekä miehiä että naisia esihenkilöinä, ja ylivoimaisesti surkeimmat oli naisia.

Vierailija
90/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vasemmistohan tuolla Pirhassa on päättävässä asemassa. SDP:llä on 22 edustajaa, vihreillä 10 ja vasemmistolla 9. Naisten suosimia puolueita, joten en nyt oikein ymmärrä tätä kritiikkiä. Naiset saivat, mitä tilasivatkin. Eiköhän nämäkin tantat ole vasemmistopuolueita äänestäneet.

Ei PIrha päätä työllisyysasioista, mutta demarithan tuolla Tampereella huseeraa.

Vierailija
91/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis veikkaan että työntekijää painostettu tekeen laittomia päätöksia tai laittomia karensseja. koska kyse erimielisyydestä ja asiakkaan hoidosta.

tää eukko on laittoman karenssi bingon yksi pää kehittäjä. ilmeisesti regina ja tuttava te johtajat pilotoinut ja  esitellyt näitä metodeja koko euroopalle.  avoin netti lähde tieto,myötähäpeää koen suomalaisena ihmisenä.

tuollainen kuvottava käytös ei auta ketään tai hoida työttömyyttä mitenkään. on pelkkää pahuutta.

Vierailija
92/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen asiakasvastaavana kyseisessä työpaikassa ja mietin, milloin nämä valittajat ottavat itse vastuuta omasta pahasta olostaan. Suurin osa meistä ei jaksaisi kuunnella ikuista vellomista näissä pahoissa oloissa. Mikään ei heistä varmaan olisi hyvin, vaikka olisi johdossa eri hlöt...

Etkä ole. Ei siellä edes ole mitään asiakasvastaavia töissä. 

Vierailija
93/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen hämärästi, että Tampereella on täysin laiton tietokantayhdistelmä, jossa niin työllisyyteen, sossun asiakkuuteen kuin terveystietoihinkin on päästy käsiksi "takaoven kautta" ja siellä halutaan asiakas/kansalainen profiloida jo ennen tapaamista käyttäen tietoja, joiden käyttöön ei ole oikeutta.

Hollolassa sama, työtön joutuu antamaan luvan terveys ja kelatietoihin.Rikkoo gdrp pahasti.Mutta kunnissa merkonoomit ym hommissa joten ei tietoa eikä taitoa.Kannattaa tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.

Vierailija
94/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Regina taitaa olla trade, mikähän koulutus tolla toiselka mammalla on ? Alaisina ytm, htm , fm, ktm. Ei ihme että ei riitä taidot korkeakoulutettujen alaisten johtamiseen, ei oo leadership taitoja.

Regina on maisteri ja todellinen legenda. Hän saa aikaan vaikka mitä eikä siinä mahdollisia uhreja mietitä. Viimeiset 25 vuotta johtanut samalla tavalla eikä itkusta ole ollut pulaa. Ne puhuttelut on legendaarisia!

Misshän tämä maisteri on suoritettu? 

Vierailija
95/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sastamalassa työkkäri piti reginan aikana laitonta rekisteriä, jossa väärät tiedot,vahingossa näyttivät mulle mun omat väärennetyt tiedot.paljastui homma vahingossa virka tyypin taholta.kun aikoinaan nuorena hain töitä.

työttömien valituksista sastamalan keskustelu palstoilla,lehtien yleisön osasto kirjoituksista jne blogeissa selviää että saivat sastamalan tukitalon mieli ry.n ja velkaneuvonnan tiedot suoraan itselleen, koska juoruilivat toisten tiedoista laittomasti.

kiristivät työttömiä psykologin ja velkaneuvonnan tiedoilla.

tukitalo joutui rikostutkintaan koska varastivat myös edunvalvonta asiakkaiden rahat samaan aikaan.mot ohjelma.sastamalan tutkitalo ja edunvalvota varkaus.

mitään vaitolo jne lainsäädäntöä ei sastamalassa noudateta. 2000- luvulta tähän päivään.asia paljastui kun työteekin johtaja kiristi ihmisiä ja tiesi tarkalleen esim.velkojen määrän jne. koska työtön käynyt velkaneuvonnassa tukitalolla.lähde alueviesti ja tyrvään sanomat.

ilmaistöitä tehtiin esim.siivoamalla te -eukkojen koteja.,eli tästä opimme että te palvelu tyypeille ei kerrota mitään koska vaitolo sopimus ei pidä,juoruilevat asiakkaiden asiat ympäri kaupunkia,kuulin kun levittelivät asiakkaiden juttuja paikallis kahvilassa.

Vierailija
96/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Regina

Vierailija
97/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei PIrha päätä työllisyysasioista, mutta demarithan tuolla Tampereella huseeraa.

Kummola 80 v siellä hääräsi.

Vierailija
98/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme että Tampere loistaa työttömien määrillä. 

Vierailija
99/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummola 80 v siellä hääräsi.

Ei se siellä enää häärää. Yritä keskittyä nykyhetkeen.

Vierailija
100/294 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogger com.kymmenen syytä inhota työteekkiä.kuvailua blogissa sastamalan työteekin kuulusteluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi