Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä salaisuuksia Päiväkodin työntekijänä kuulet lapsien suusta??

Vierailija
20.04.2007 |

Kertokaas omia kokemuksia...

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut että saa pikkuveljen. En ole raskaana eikä ole edes raskaus suunnitteilla. Siinähän sitten selittelet, kun ihmiset tarkkailevat vatsan seutua.

Vierailija
22/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kerran yksi 2v kertoi kuinka hän oli ollut tuhma ja isosiskokin oli vaan riehunut ja isi oli suuttunut ja hän meni sohvan taakse piiloon ja sieltä isi löysi ja löi piiskalla pepulle. Tuon jutun kyllä uskoin, ei sen ikäinen tuollaisia juttuja osaa keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika latoi ostoksia korista hihnalle ja kun latoi Battery-tölkkejä niin sanoi ja sitten nämä kaljat kun äiti tykkää kaljasta... :D Ja mä en tosiaan tykkää oluesta, viimeksi oon maistanut sitä joskus 10 vuotta sitten, mutta Batterya tykkään silloin tällöin juoda. Mies kyllä juo jonkin verran kaljaa ja Virosta tuotuna ne on aina tölkeissä joten lapsi tietty ajatteli että kaikissa tölkeissä on kaljaa.

Vierailija
24/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuin illoin, kun emme tietenkään pese samaan aikaan kuin hän (paitsi pari kertaa malliksi.)) Äiti ei ikinä laita hänelle ruokaa (sinänsä aika totta, mies laittaa melkein aina) ja yksi perheystävä (mies) asuu meillä aina ja tykkää äidistä hirveästi (asuikin meillä viime kesänä hetken aikaa, kun vaimoke heitti pihalle ja tullaanhan me hyvin toimeen, mutta ei ihan sillä tavalla, kuin joku ehkä tuosta ymmärtäisi.)

Vierailija
25/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tipahti kerran sängystä niin että tuli verta ihan kamalasti. En tiedä mistä hänellä näin vahva muistikuva on tullut (uskoo vielä 8 vuotiaanakin tähän), koska minä en tosiaan tällaista muista.

Vierailija:

vauva, äiti jätti aina yksin kotiin nukkumaan ja lähti töihin.

Uskoo ihan vakavasti, että noin on tapahtunut.

Vierailija
26/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pikkulapset selitteli yhteen aikaan kaikkia kivoja salaisuuksia, mut pahin oli tyyliin, et äiti tykkää syödä kovasti suklaata, mutta isi ei tykkää siitä kun äiti syö...

Kaverin veljen poika oli kylläkin halunnut leikkiä " kotia" päiväkodissa ja oli hyvin kertonut roolijakoa siellä eli hän itse on isä ja makaa sohvalla ja juo kaljaa...

Vierailija
27/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaisi kerran " Aina te juotte kaljaa" . Perjantaina oli pizzan kyytipoikana pullolliset. Kiva, jos sanoo noin tarhassa... Ja meillä ei todellakaan dokailla himassa eikä muutenkaan!

Vierailija
28/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- meillä on nykyään eri setiä ja vähän enemmän lapsia kun tavallisesti, mut siitä ei saa puhua, kun isi suuttuu

- äiti kun raivostuu, niin se pistää mut vaatekomeroon

- me ollaan kahestaan mun siskon kanssa kotona aina kun äiti lähtee risteilylle sen kaverin kanssa

- olen yksin kotona joka ilta niin myöhään, äiti menee aina jonnekin kaverin luo tai kaupunkiin, joskus nukun kun se tulee takasin

- meillä ei tehdä koskaan ruokaa, on vaan pizzaa

- me pidetään äidin kanssa hauskaa näin: lapsi tanssi tosi hullunkurisesti (äiti tosi tiukan oloinen)

Vierailija
29/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän isi osaa piereskellä niin että se kuulostaa ihan rummutukselta, mikä on pojastani aivan ratkiriemukasta. Kysyin sitten että miten mitäs täti siihen, niin poika sanoi että sitä ei naurattanut yhtään. En tietty kehtaa tarkistaa, kertoiko poika tuon jutun siellä :D.

Vierailija
30/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Isien hassuista pukeutumisista lähtien, rintsikat jne..

-Juomatottumuksista puhuvat usein

-Vanhempien sänkypuuhista..!

Meillä neiti kans nosti kaupassa metakan kun en ostanut isille kaljaa:))

" JA SITTEN OSTETAAN ISILLE KALJAA!" Puuhakkaana kävelee kohti kaljalaareja.. Muutamat nauravat katseet keräsi ja äiti nolona perässä toppuuttelemaan.

Kun hiljaa yritän kertoa et ei isi tarvi niin siitähän nostaa metakan..Lyö lattialle maate ja huutaa " MÄÄ TAHON OSTAA ISILLE KALJAA; KU SE TYKKÄÄ SIITÄ" ..Ja porukka nauraa.. Kivaa joo:) Sillon ei naurattanu vaan jälkeenpäin kyllä;))

Ja kun isi ei edes juo kaljaa..Oli kerran nähnyt sitä ostettavan ja silloinkin ostettiin I olutta mulle!;))

Vierailija
31/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli sanonut, että kun isä lähtee työmatkoille

tulee meille tojnen mies ja meillä on tosi hauskaa

Ja kyseessä siis on veljeni, mutta päiväkodissa tämä oli auheuttanut hilpeyttä :))

Vierailija
32/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu lähti siitä kun syksyllä ostettiin kellariin koko talven perunat ja kun ne loppui, niin seuraavana päivänä oli lounaalla ja päivällisellä makaroniruokaa, kun en ollut ehtinyt käydä kaupassa...

Vierailija
33/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun isillä on näin iso pippeli" (ja käsillä oikein näytettiin). Mihin toinen lapsi: " Mun isillä onkin näääiiin iso pippeli" (ja taas näytettiin käsillä). Vielä pari muutakin lasta osallistui keskusteluun vastaavalla tavalla. Olipa mukava tavata nämä isät iltapäivällä kun tulivat lapsiaan hakemaan, ei ihan meinannut pokka pitää ;)

Vierailija
34/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ketään ollut käynyt. Sähkömiehen tilaamisesta oli puhuttu kyllä, mutta ei oltu saatu miestä vielä tilattua. Tästä on tullut vitsi mun ja miehen välille.. onkos käynyt sähkäreitä päiväkaffella..?

Vierailija
35/62 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten kun isä soitti ja kertoi mitä hänen poikansa oli tarhassa jutellut.

Poika oli tarhassa hokenut koko päivän että isällä ei ole pippeliä, isällä ei ole pippeliä... no tarhatädit oli sitten kyllästyneet kuuntelemaan hokemista ja kysyneet että miksi isälle ei ole pippeliä...Poika oli siihen tokassut että No kun äiti puri sen poikki viime yönä :D

Oli varmaan hieman noloa tällä isällä kun tarhatädit kertoi päivän kuulumiset.

Vierailija
36/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain lasta pk:sta ja hoitajat kyselivät huolestuneina olenko kunnossa, ihmettelin että mitä?? lapseni oli sadutellut " äiti makaa kukkapenkissä silmät ihan kiinni ja sitte tuli piipaa-auto jne." arvatkaas hävettikö,

yritin selitellä hoitajille etten IKINÄ ole ollut ambulansissa, saati maannut kukkapenkissä. :D

Vierailija
37/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä isi juo yhden kaljan kerran viikossa....

löööperiä

Vierailija
38/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isi istui bussissa jonkun tapin päälle kun sen pyllyssä oleva reikä repes. Oli vähän vaikee nähdä tätä isiä itse repeemättä

Vierailija
39/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit poliisisedät oli pysäyttäny ne, ni sitte iskällä ei ollukaan enää kiire.. :D

Vierailija
40/62 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut päiväkodissa töissä, mutta ei ole kohdalle sattunut mitään ' mojovaa' .