Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti ei hyväksy ihastumistani

Vierailija
03.12.2025 |

Käyn terapiassa väkivaltaisen lapsuuden aiheuttamien sairauksien takia. Terapeuttini mielestä minun pitäisi tuntea empatian tunteita sitä kaltoin kohdeltua lapsiminää kohtaan, joka minussa on. Ihmettelee, miksen tunne mitään positiivista tunnetta, ainoastaan surua ja vihaa koko lapsuuttani kohtaan.

Sitten kun kerron olevani ihastunut, hän tyrmää tämän tunteen vääränä, eikä halua keskustella aiheesta lainkaan. Onhan ihastuminenkin tunne, vieläpä positiivinen. Miksi se pitäisi kieltää?

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori AP mutta mulle tulee vaan mieleen että olet jotenkin tyhmä tai heittäydyt tyhmäksi. Ei voi mitään. Toivottavasti terapia vie sua eteenpäin kuitenkin!

Mistäpä tällainen ajatus tulee mieleen? Ainakaan geenit ei voi olla huonot, kun kumpikin vanhempi väitellyt tohtoriksi ni. kovista tieteistä ja isäni on Mensan jäsen. Mitkä sun vanhempien koulutukset on?

ap

Lopeta trolli jo. Tän päivän ja aiemman julkaisun jutut ihan erilaisia. Jäit jo kiinni 

Ehkä aiempi julkaisu on jonkun muun kirjoittama. Tai sitten joku on esiintynyt minun aloittamassani ketjussa minuna lähdettyäni töihin.

a

Ei ole.  Kirjoitusasu ja kaikki muu menee täysin yhteen sun jorinoiden kanssa. Edellinen tarina ei vaan ottanut tulta alleen.

Tämä uusi tuleminen onkin kevyemmällä otteella. NS pettämiseen on tullut syy miehen pettämisestä.  Ym eroja 

Vierailija
242/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mokasi jo 5 sivua sitten kun allekirjoitti yhden vastauksen 2 nimellä. Toinen oli AP toinen eläkeläinen.

Joo. Tuo on edelleen se iäkäs pämppääjä sieltä kesämökiltä. Ei muuta tekemistä, kuin päiväkännissä kirjoitella tänne. Ikävää, ettei tuota voi mitenkään estää.

Mä tunnistan tän kirjoittajan. Aiemminkin ollut vastaavia julkaisuja. Välillä miehenä ja välillä naisena.  Tekee aina saman virheen kirjoitustyylin lisäksi. Korostaa sitä miten menestynyt on liiallisuuksiin ym vielä isompiakin tellejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Heittää nyt tarinaa ihan selkeästi.

Mutta se mikä on pelottavaa niin AP mielikuvitus henkilön kaltaisia ihmisiä on keskuudessamme paljon. Ihmisiä joilla ei ole tunteita. Ihmisiä jotka eivät näe itsessään mitään vikaa koskaan. Aina löytyy oikeutus jollekkin.

Vierailija
244/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on psykopaatti ja terapeutti on huomannut sen.. 

Vierailija
245/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mokasi jo 5 sivua sitten kun allekirjoitti yhden vastauksen 2 nimellä. Toinen oli AP toinen eläkeläinen.

Joo. Tuo on edelleen se iäkäs pämppääjä sieltä kesämökiltä. Ei muuta tekemistä, kuin päiväkännissä kirjoitella tänne. Ikävää, ettei tuota voi mitenkään estää.

Mä tunnistan tän kirjoittajan. Aiemminkin ollut vastaavia julkaisuja. Välillä miehenä ja välillä naisena.  Tekee aina saman virheen kirjoitustyylin lisäksi. Korostaa sitä miten menestynyt on liiallisuuksiin ym vielä isompiakin tellejä.

En ole koskaan esiintynyt tällä palstalla miehenä. Eli sitten et tunnista.

ap

Vierailija
246/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se mikä on pelottavaa niin AP mielikuvitus henkilön kaltaisia ihmisiä on keskuudessamme paljon. Ihmisiä joilla ei ole tunteita. Ihmisiä jotka eivät näe itsessään mitään vikaa koskaan. Aina löytyy oikeutus jollekkin.

Kaikki kertomani pitää paikkansa. Mitä järkeä kenenkään olisi valehdella tällaisista adioista?

ap

Vierailija
247/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on psykopaatti ja terapeutti on huomannut sen.. 

Epävakaa on suuttuessaan secondary psychopath, joten siinä mielessä pitää paikkansa.

ap

Vierailija
248/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet luultavasti ihastumista tähän henkilöön, koska pystyt aiheuttamaan pahaa muille tällä käyttäytymisellä. Perus psykopaatin piirre. Luultavasti saat itsellesi tilsnteesta myös paljon etuja. 

Vierailija
249/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet luultavasti ihastumista tähän henkilöön, koska pystyt aiheuttamaan pahaa muille tällä käyttäytymisellä. Perus psykopaatin piirre. Luultavasti saat itsellesi tilsnteesta myös paljon etuja. 

En aiheuta ihastumisellani pahaa kenellekään. Tietenkin trianguloin vähän kumpaankin suuntaan (mieheni ja ihastumisen kohteen).

En saa tilanteesta muuta etua kuin hyvän mielen.

ap

Vierailija
250/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska terapeutti näkee ettet ole valmis suhteeseen. Tämän saman neuvon sai vaimoni 5v sitten. Oli muuten terapeutti aivan oikeassa.

Eihän ihastuminen tarkoita suhdetta. Kaksi eri asiaa.

Vierailija
251/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska terapeutti näkee ettet ole valmis suhteeseen. Tämän saman neuvon sai vaimoni 5v sitten. Oli muuten terapeutti aivan oikeassa.

No näin minäkin asian näen.

ap

Vierailija
252/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinulla on selkeä kuva miten pystyt tilannennetta käyttämään hyväksi. Pystytkö myös hallitsemaan jotain/joitain olemalla tuossa tilanteessa?

Vierailija
253/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu-jankkaaja taas? On joku stalkkifantasiarakkaus, jolle haluaa koko ajan huomiota ja varmaan hyväksyntääkin. Että jospa se siitä todemmaksi muuttuis kun pyörittelee ja hyörittelee.

Vierailija
254/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinulla on selkeä kuva miten pystyt tilannennetta käyttämään hyväksi. Pystytkö myös hallitsemaan jotain/joitain olemalla tuossa tilanteessa?

Mitä tilannetta tarkalleen ottaen? Ihastumista? Nautin siitä, että miehet hoivaavat minua. Sillä tavalla hyödyn.  Myös terapeutti on mies em. syystä.

ap

Vierailija
255/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terapeuttini mielestä minun pitäisi tuntea empatian tunteita sitä kaltoin kohdeltua lapsiminää kohtaan, joka minussa on"

Auttaako nämä lässytykset sun oloa yhtään sen kummemmaksi. Ei taida ihan ilmaistakaan edes olla. Otat itseäsi niskasta kiinni niin kyllä se siitä 

Vierailija
256/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se esim läheisriippuvaiselle hyväksynnän hakijalle tarkoittaa. Mikäli toinenkin on ihastunut 

Vierailija
257/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Terapeuttini mielestä minun pitäisi tuntea empatian tunteita sitä kaltoin kohdeltua lapsiminää kohtaan, joka minussa on"

Auttaako nämä lässytykset sun oloa yhtään sen kummemmaksi. Ei taida ihan ilmaistakaan edes olla. Otat itseäsi niskasta kiinni niin kyllä se siitä 

Mulla on epävakaa persoonallisuus ja persoonallisuuden osat hyvin irrallaan toisistaan. Mulla ei ole itseä. Terapian tarkoitus on synnyttää minuun se 'itse'.

ap

Vierailija
258/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kertomani pitää paikkansa. Mitä järkeä kenenkään olisi valehdella tällaisista adioista?

ap

Varmaan työttömänä tylsää tai joku Mt ongelma. Sä olet jäänyt jo niin pahasti kiinni että suosittelen uutta tarinaa.

Vierailija
259/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se esim läheisriippuvaiselle hyväksynnän hakijalle tarkoittaa. Mikäli toinenkin on ihastunut 

No sitten en ainakaan ole kumpikaan noista, koska minulle ihastuminen ei tarkoita suhdetta. 

ap

Vierailija
260/283 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Varmaan työttömänä tylsää tai joku Mt ongelma. Sä olet jäänyt jo niin pahasti kiinni että suosittelen uutta tarinaa.

Ok. Itse en työssäkäyvänä ehdi nyt jatkaa palstailua. Lounastauko loppui juuri.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan