Olen nyt elänyt 48 vuotta ja rehellisesti voin sanoa, että tämä on paras ikä tähän mennessä.
Ja jos se näin tulee jatkumaan, niin vanheneminen on kivaa. Voi toki johtua myös siitä, että minulla on aikuiset lapset, olen omasta halustani sinkku, täyssinkku.
Eli en siis edes halua tavata ketään missään merkeissä.
Olen osa-aikatyössä, harrastan monenlaista, pidän kehostani ja kunnostani huolta. Koira on.
En kestäisi enää päivääkään uhmaikäisiä, en teinejä.
En halua luopua vapaudestani piiruakaan, eli en senkään takia halua minkäänlaiseen suhteeseen.
Minulle jo se, että pitäisi menonsa ja tulonsa setviä jollekin, olisi äärimmäisen ahdistavaa.
En tarvitse sellaisia suhteita, en tarvitse läheisyyttä, en intiimiä kanssakäymistä, en jotain kanssani kävelemään.
Parasta elämää se tämmöinen!
Kommentit (6)
47. Pienen lapsen isä. Kyllä paras ikä. Olen treenaannut hulluna 20v. Kondis paras koskaan. Oppinut elämästä paljon. Ei tarvi enää stressata
parikymppisenä täynnä testosteronia vuosi japaniassa oli kyllä paras aika.
On se elämä edelleen hauskaa toki,.
Vierailija kirjoitti:
Eikä seksiä?!!
Ei. Sekin sisältää nykyään liikaa riskejä. Miksi antaisin puhtaan kehoni jonkun käyttöön? Oi miksi?
Eikä suhteeseen haluamattomuus johdu mistään kelpaamattomuudesta, päinvastoin. Olen erittäin nuorekas joka kohdasta. Ottajia löytyisi. Mutta puuttuu täysin oma kiinnostus asiaan. Enkä onneksi kärsi läheisriippuvuuksista enkä traumoista, jonka vuoksi vain ajautuisin omituisiin sairaisiin suhteisiin.