Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (416)
Miten Maikkarilla on varaa tähän formaattiin, kun Eta on ajettu kaikin tavoin niin minimaaliseksi kuin mahdollista?
Eikö Etalla enää riittänyt katsojia eli mainostulot jäi pieniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua oksettaa se ajatus, että nelikympinen, kahden löhes aikuisen lapsen isä etsii itseään selkeästi nuorempaa naista.
Nelikymppinen mies ei ole missään mielessä vielä vanha, eikä yli kolmekymppinen nainen ole miiiiiiissää mielessä enää nuori, joten eipä ainakaan tuossa voida puhua mistääm varsinaisesta ikäerosta. Miehen kuuluu olla muutenkin aina se suhteen vanhempi osapuoli, joten siltä osin tuo menee täysin oiken ja voisi tuo ero olla paljon suurempikin.
Tämä! Perinteinen ja toimivaksi havaittu kaava on, että naisen iän tulee olla puolet miehen iästä+7-vuotta, eli nelikymppiselle miehelle selleinen 27v. ja yleensäkin alle ainakin alle 30v. nainen on juurikin sopivan ikäinen. nuorempikin toisin erittäin hyvin sopii ja menee, harva mies siitä ainakaan valittamaan alkaa ;)
Hirvee homma vaihtaa sitä vaimoa koko ajan.
Luulin kaiken tämän hehkutuksen takia, että Erä-Teemu ois jokin todellinen sexymau, ja vielä mitä. Ihan hykertelin innostuksesta, kun tiesin, että nyt hänen kasvonsa paljastetaan. Pettymys seurasi. Hyvin valjut piirteet, en oikein enää edes muista minkä näköinen hän edes oli, vaikka juuri hänet minulle paljastettiin. Harrastuksensa samoilu ja pituus oletettavasti lisäävät hänen "viehättävyyttään". Tylsää, ei oikein ketään hyvännäköistä mukana sekoittamassa pakkaa pelkästään ulkonäkönsä voimalla.
"Perinteinen ja toimivaksi havaittu kaava on, että naisen iän tulee olla puolet miehen iästä+7-vuotta, eli nelikymppiselle miehelle selleinen 27v. ja yleensäkin alle ainakin alle 30v. nainen on juurikin sopivan ikäinen. nuorempikin toisin erittäin hyvin sopii...."
Nii-in, saattaa olla "perinteinen kaava", joka on miesten unelmissa, mutta harva 27-vuotias lähtee tähän kuvioon mukaan. Sepä se ongelma onkin näistä nuorista naisista haaveileville. Viime kaudellakin oli tällainen haaveilija, mutta ei edennyt parisuhteeksi saakka. Tavis Teuvot kun ei ole mitään Renny Harlineja.
Perinteinen kaava on, että nainen on n. 2 v nuorempi. Perinteiset kaavat unelmissa ja käytännössä ovat ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Luulin kaiken tämän hehkutuksen takia, että Erä-Teemu ois jokin todellinen sexymau, ja vielä mitä. Ihan hykertelin innostuksesta, kun tiesin, että nyt hänen kasvonsa paljastetaan. Pettymys seurasi. Hyvin valjut piirteet, en oikein enää edes muista minkä näköinen hän edes oli, vaikka juuri hänet minulle paljastettiin. Harrastuksensa samoilu ja pituus oletettavasti lisäävät hänen "viehättävyyttään". Tylsää, ei oikein ketään hyvännäköistä mukana sekoittamassa pakkaa pelkästään ulkonäkönsä voimalla.
Erä-Teemu ei ole ulkoisesti minunkaan makuun (ei tosin tarvikaan olla) ja mullakin oli korkeammat odotukset kommenttien perusteella. Hän on pitkä ja (ehkä liiankin) perinteisellä tavalla hyvännäköinen, niin kait sellainen on joillekin seksikäs ja kuuma. Hyvin käyttäytyvän ja suht järkevän oloinen mies, varmaan sekin on voinut vaikuttaa suitsuttaviin kommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erä-Teemu ei ole ulkoisesti minunkaan makuun (ei tosin tarvikaan olla) ja mullakin oli korkeammat odotukset kommenttien perusteella. Hän on pitkä ja (ehkä liiankin) perinteisellä tavalla hyvännäköinen, niin kait sellainen on joillekin seksikäs ja kuuma. Hyvin käyttäytyvän ja suht järkevän oloinen mies, varmaan sekin on voinut vai
Mun mielestä Erä-Teemun kohdalla nimenomaan sellanen olemus ja rauhallinen itsevarmuus lisää viehättävyyttä. Kaikki miten ihminen puhuu ja käyttäytyy vaikuttaa siihen miten ihmisen näkee ulkoisestikin. Ja ei sillä mun mielestä Erä-Teemu on ihan komea noin muutenkin :D
Sanni on minusta ihanan oloinen! Aidon oloinen ja nyt selvästi ihastunut, enkä toki ihmettele. Tuo, että hänen innostuneisuutensa ja iloisuutensa tuomitaan, kertoo kyllä enemmän niistä kommentoijista.
True-fani täällä spekuloimassa. Katsoin ekan jakson teaserin uudestaan ja yritin sieltä poimia jotain kommentteja tai hetkiä tulevista jaksoista.
Vilma sanoo itkuisena että en jaksa enää yrittää. Mun mielestä kuulosti myös Vilman häneltä joka sanoi, et se tuli sillon eteen kun vähiten odotti. Joku nainen puhuu että en jaksa kun mies kiukuttelee ku joku v*tun pikkukakara. Mutta tästä äänestä en saanut kiinni. Oliko Sanni ja Teemu halaamassa, ja Sanni sanoo itkuisena että en halua enää olla täällä(??) Oli minun mielestä myös Sannin ääni, joka sanoi että on sellaset tosi voimakkaat ihastumisen tunteet.
Ei nää nyt mitään kerro, mut mun mielestä mielenkiintoista pohtia et mihin nää viittaa
Juho on kyllä erikoinen. Haluaa nukkua yksin ja kaiken mahdollisen, jopa naisen matkalaukun purun, pitää tapahtua Juhan haluamassa tahdissa. Viikonloput pitää elää aina hiljaisella mummorytmillä. Jos nainen olisi noin neuroottinen ja vaativa, niin leimattaisiin heti naputtajaksi ja paljon pienemmästäkin.
Vähän tulee fiilis, että nainen kuin nainen olisi oletusarvoisesti aina vähän tiellä, vähän vääränlainen, sotkuinen ja liian äänekäs Juholle.
Mihin Juho tarvitsee kumppania? Eikö hän voisi vain pokailla ulkomaan reissuilla naisia, kun on kerta aina matkakuume, ei tarvitsisi miettiä, miten nainen sopeutuisi kodin tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hieman pulska nainen näyttäs olevan se kaikkein ronkelein. Sulhasehdokas on fiksun oloinen kaveri joka antaa tilaa joka ärsyttää vastapuolta. Nähdäkseni tässä tämä naispuolinen kaivaa itselleen saman kuopan mihin kertoi pudonneensa aiemminkin.
Joo ei kyllä tolla vartalolla ja rasvoittuneella naamalla pitäs olla kriteerit puolisosta vähän alempana.. Tässä kohtaa, kun ei edes miellyttävä luonne pelasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hieman pulska nainen näyttäs olevan se kaikkein ronkelein. Sulhasehdokas on fiksun oloinen kaveri joka antaa tilaa joka ärsyttää vastapuolta. Nähdäkseni tässä tämä naispuolinen kaivaa itselleen saman kuopan mihin kertoi pudonneensa aiemminkin.
Joo ei kyllä tolla vartalolla ja rasvoittuneella naamalla pitäs olla kriteerit puolisosta vähän alempana.. Tässä kohtaa, kun ei edes miellyttävä luonne pelasta
Rumasti sanottu, mutta Jennin oma käytös on valitettavasti ollut sellaista, että ehkä jopa ansaitsee tämän.
Toivottavasti Jenni osaa ohjelman jälkeen tarkastella omaa käytöstään
Vierailija kirjoitti:
Jenni valitti siitäkin, kun Olli tekee oma-aloitteisesti kotitöitä. :D
Olli voi olla myötäilijä, joustava tai vieraskorea. Harva ihminen kumminkaan pyrkii heti näyttämään hankalimpia puoliaan ja vänkäilemään ventovieraan kanssa. Ja joskus joistakin pikkuasioista ei aina vaan ole vahvaa mielipidettä, ja onko sitten hyvä jos pariskunnalla on joka asiasta vänkäily ja kädenvääntö.
Minä ja exäni muistutaan Jenniä ja Ollia.
Olli on hämmästyttävän paljon exäni kaltainen koulutusta ja ulkonäköä myöten. Parisuhteen dynamiikka aivan samanlainen, että nainen puhuu ja päättää ja mies tekee ja kulkee perässä.
Meidän tapauksessa en itse koskaan julkisesti arvostellut miestä. Yritin vakuutella muille, että hyvin meillä menee ja kehuin miehen kiltteyttä.
Lopulta erosimme, mutta uskon, että molemmille jäi hyvät muistot suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Juho - kaikkien naisten painajainen.
Ei minun ainakaan, voisin hyvinkin nauttia elämästä hänen kanssaan, aamulla lenkille kun toinen menee salille, matkustelua jne. Hänen kanssaan tulisi kokeiltua uusia aktiviteetteja, vauhdikasta elämää.
Jahas, Juho the Grand Old Man tuli taas palstalle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumasti sanottu, mutta Jennin oma käytös on valitettavasti ollut sellaista, että ehkä jopa ansaitsee tämän.
Toivottavasti Jenni osaa ohjelman jälkeen tarkastella omaa käytöstään
Valitettavasti Jenni taitaa kuulua heihin, jotka analysoivat sujuvasti sen toisen maan rakoon, mutta itsekritiikkiä ei löydy murentakaan.
Juu ei kiitos tuolle Juholle. Aivan kuin veljeni. Tarkat rutiinit ja säännöt. Todella huono tekemään kompromissejä, kaikki pitäisi tehdä hänen tyylillä. Luulee olevansa rento tyyppi mutta loppupelissä aika tylsä ja niuho. Veli on minulle rakas mutta hän on mitä on. Hän on itse tyytyväinen elämäänsä joten ei siinä mitään väärää ole. Mutta jos aletaan puhumaan parisuhteista niin siinä tulee ongelmia koska hän näkee vain itsensä.
Naiset tuntuvat kiinnostuvan hänestä mutta parisuhteet eivät vain kestä. Täytyisi ehkä olla samanlainen "kontrollifriikki" mutta tuskin kahta samanlaista mahtuu saman katon alle. Tälläiset vibat Juhostakin tulee.
Juhosta vielä se että hänellä on kyllä nuorehko tyyli mutta kyllä hän näyttää ihan 40-vuotiaalta. Ja jotenkin nuo tarkat rytmit yms. tekee hänestä enemmän setämäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juho - kaikkien naisten painajainen.
Ei minun ainakaan, voisin hyvinkin nauttia elämästä hänen kanssaan, aamulla lenkille kun toinen menee salille, matkustelua jne. Hänen kanssaan tulisi kokeiltua uusia aktiviteetteja, vauhdikasta elämää.
Juho kun vielä tajuaisi katsella itselleen urheilullisen nelikymppisen, niin elämä hymyilisi. Juho, luovu noista nuorista naisista ja ota rinnallesi sporttinen nelikymppinen velanainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas niin että ruman läskin pitää tyytyä vaan huonoon suhteeseen.
Ai että tuo Satu on kuuma ja myös oikein mukavan oloinen. Ansaitsee parempaa kun Juho. Kyllä itse Juhona yrittäisin ainakin muuttaa persoonaa, kun on noin pätevä nainen osunut kohdalle. Toki Juho taitaa aittamatta olla liian vanha Satulle.