Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (292)

Vierailija
281/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho vaikuttaa tuotannon palkkaamalta näyttelijältä. Ei kai kukaan voi olla tollanen oikeesti? 

Salkareihin sopisi. Mutta vaikka kukaan ei käyttäydy saati puhu, kuten salkkareissa niin kyllä tuollaisia itseään täynnä olevia geelitukkia kyllä löytyy oikeassa elämässä.

Vierailija
282/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa erä-teemun ig 😍 Oiskohan se vielä sinkku

Ei viitsi laittaa, kun on näköjään mennyt yksityiseksi 🙃

Nyt onkin hyvä hetki alkaa vähentää sitä Temutusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juho haluaa nimenomaan nuoremman naisen, kun hänellä itsellään on lapsiluku täynnä? Etsisi jonkun eläkeikäisen muorin, joka herää jo ihan luonnostaan neljältä kolistelemaan kattiloita hänen kanssaan. Eläkeläisten rytmihän on just tuollainen, että silmät painuu kiinni jo klo 19 illalla ja aamulla herätään varhain. Erittäin harva nuori nainen tuollaista elämää haluaa.

Jep, mutta kun ei niitä pysty kontrolloimaan.. : )

Eiköhän tossa ole kyse ulkonäöstä. Nuorekkaalle miehelle kuuluu nuori nainen.

Jokainen mies saa kyllä ihan itse päättää, minkälainen nainen hänelle kuuluu. Luotiinhan nainen tähän maailmaan nimenomaan miestä varten.

Jokainen saa toki päättää, mutta tuollainen alentava nainen on miehen kylkiluusta -logiikka on ihan kivikaudelta ja nimenomaan tuosta satukirjasta opittu. Ei ole enää tätä päivää.

Vierailija
284/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi tatuointinaisiin edes pitkällä tikullakaan.

Harjan varrella voisi kyllä vähän tönäistä, että eivät ajaudu liian lähelle. ja kyllä jos joku ihmettelee, niin tämä olisi aina välillä ollut tarpeellista..

Vierailija
285/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juho haluaa nimenomaan nuoremman naisen, kun hänellä itsellään on lapsiluku täynnä? Etsisi jonkun eläkeikäisen muorin, joka herää jo ihan luonnostaan neljältä kolistelemaan kattiloita hänen kanssaan. Eläkeläisten rytmihän on just tuollainen, että silmät painuu kiinni jo klo 19 illalla ja aamulla herätään varhain. Erittäin harva nuori nainen tuollaista elämää haluaa.

Jep, mutta kun ei niitä pysty kontrolloimaan.. : )

Eiköhän tossa ole kyse ulkonäöstä. Nuorekkaalle miehelle kuuluu nuori nainen.

Jokainen mies saa kyllä ihan itse päättää, minkälainen nainen hänelle kuuluu. Luotiinhan nainen tähän maailmaan nimenomaan miestä varten.

Jokain

Samoja ihmisiä ollaan edelleen ja samat säännöt pätee yhä! Ei sitä luomisjärjestystä voi punavihreäksi ideologiaksi muuttaa.

Vierailija
286/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua oksettaa se ajatus, että nelikympinen, kahden löhes aikuisen lapsen isä etsii itseään selkeästi nuorempaa naista.

Nelikymppinen mies ei ole missään mielessä vielä vanha, eikä yli kolmekymppinen nainen ole miiiiiiissää mielessä enää nuori, joten eipä ainakaan tuossa voida puhua mistääm varsinaisesta ikäerosta. Miehen kuuluu olla muutenkin aina se suhteen vanhempi osapuoli, joten siltä osin tuo menee täysin oiken ja voisi tuo ero olla paljon suurempikin.

Tämä! Perinteinen ja toimivaksi havaittu kaava on, että naisen iän tulee olla puolet miehen iästä+7-vuotta, eli nelikymppiselle miehelle selleinen 27v. ja yleensäkin alle ainakin alle 30v. nainen on juurikin sopivan ikäinen. nuorempikin toisin erittäin hyvin sopii ja menee, harva mies siitä ainakaan valittamaan alkaa ;)

Vierailija
287/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mua jäi vaivaamaan, että milloin ja miten näille sinkuille on etsitty/ löydetty nämä kaksi ehdokasta? Mä en ainakaan ole nähnyt missään ilmoituksia asiasta. Tietääkö joku kuinka tuo on tehty? Kun miettii sitä viime kautta ja miten pettynyt se yksi mies oli naisen ulkonäköön, niin eihän nuo ehdokkaatkaan ole sitten nähneet edes kuvia paria etsivistä sinkuista. Tosiaan jäi nyt häiritsemään. 

Mä mietin, että onko jossain vain etsitty osallistujia yleisesti deittiohjelmaan, eivätkä hakijat tiedä yhtään millaiseen ohjelmaan päätyvät.

Sitä vain mietin, kun tuo yksi nainen oli jo toista kertaa valitsemassa, niin hänhän tietää saavansa lopulta molemmat miesvaihtoehdot saman katon alle? En usko että hän ei tajua, että jaa tämä on taas tämä sama kaava. 

Vierailija
288/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tähän ohjelmaan löydetään näitä itseään täynnä olevia minä minä tyyppejä?! Tuo makuuhuone juttu. Ei tarvitse olla herrasmies, mutta ihan perus asioita muiden huomioon ottaminen ja alkeellisia käytöstapoja pitäisi löytyä sen verran, että asiasta keskustellaan yhdessä kumpi nukkuu kummassa makuuhuoneessa!!! Voi olla ettei sillä toisella ole väliä kummassa nukkuu, vaan asiasta kuuluu sopia ja kysyä myös se mitä toinen haluaisi. 

Mulla hajoaa kasetti tän omaan napaan tuijottavan äijän kanssa! Kauhea kakkaläjä koko ukko!

Eivätköhän tositelkkariohjelmiin ja ylipäätään julkisuuteen hakeutuvat ihmiset lähtökohtaisesti ole aika itsekeskeisiä ja huomionhakuisia. 

Vierailija
289/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kuinka tällä osa aikaista työtä tekevällä juholla on varaa näyttää lihaksikkaalta?

Osa aikaisesta työstä saa jotain 1500-2000 euroa. Ei se ole paljoa. 

Höpö höpö. Osa-aikainen lähihoitajakaan ei saa noin vähää, ja Juho on kumminkin joku koordinaattori eli vähän paremmin koulutettu. 

Vierailija
290/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: No on kyllä päässä vikaa jos ihmisen iloisuus ja kikatus haittaa :D Uskomatonta! Mutta vauva-palstan kirjoittajat ei petä koskaan, pohjanoteeraukset löytyy täältä. 

Niinpä! Miehet pitävät iloisista ja nauravaisista naisista. Hyväntuulisuus ja avoimuus kauniistaa ketä vain sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
291/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: No on kyllä päässä vikaa jos ihmisen iloisuus ja kikatus haittaa :D Uskomatonta! Mutta vauva-palstan kirjoittajat ei petä koskaan, pohjanoteeraukset löytyy täältä. 

Niinpä! Miehet pitävät iloisista ja nauravaisista naisista. Hyväntuulisuus ja avoimuus kauniistaa ketä vain sukupuolesta riippumatta. 

--

Samaa mieltä! Just näin. Hyväntuulisuus ja avoimuus nimenomaan kaunistaa myös ketä tahansa. Myös luonteesta, prioriteeteista tai ulkonäöstä riippumatta. 

Vierailija
292/292 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mua jäi vaivaamaan, että milloin ja miten näille sinkuille on etsitty/ löydetty nämä kaksi ehdokasta? Mä en ainakaan ole nähnyt missään ilmoituksia asiasta. Tietääkö joku kuinka tuo on tehty? Kun miettii sitä viime kautta ja miten pettynyt se yksi mies oli naisen ulkonäköön, niin eihän nuo ehdokkaatkaan ole sitten nähneet edes kuvia paria etsivistä sinkuista. Tosiaan jäi nyt häiritsemään. 

Mä mietin, että onko jossain vain etsitty osallistujia yleisesti deittiohjelmaan, eivätkä hakijat tiedä yhtään millaiseen ohjelmaan päätyvät.

Sitä vain mietin, kun tuo yksi nainen oli jo toista kertaa valitsemassa, niin hänhän tietää saavansa lopulta molemmat miesvaihtoehdot saman katon alle? En usko että hän ei tajua, että jaa tämä on taas tämä sama kaava. 

Olen aikoinaan käynyt tinder-deiteillä muutamankin tyypin kanssa jotka ovat kertoneet, että eri tosi-tv deittailuformaatin tuottajat ovat lähestyneet heitä tinderin kautta, että olisivatko kiinnostuneet osallistumaan ohjelmaan.  Tulee mieleen esim tämä Olli joka selkeästi on kirjolla, että jos tuottajat ovat lähestyneet häntä vain profiilin kuvien perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä