Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (416)

Vierailija
301/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hieman pulska nainen näyttäs olevan se kaikkein ronkelein. Sulhasehdokas on fiksun oloinen kaveri joka antaa tilaa joka ärsyttää vastapuolta. Nähdäkseni tässä tämä naispuolinen kaivaa itselleen saman kuopan mihin kertoi pudonneensa aiemminkin. 

Se hänen puolisonsa oli kyllä tosi rasittavan oloinen ja kaikkea muuta kuin sytyttävä. Että ei ole kyllä mitenkään ronkeli.

Vierailija
302/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te kommentoijat olette? Ja mikä on perhetaustanne?  Minusta Juho on täysin ok, jopa erittäin ok. Tunnen monia tuollaisia. Jämpti tyyppi. Yritysmaailmassa törmää tähän ihmistyyppiin. Olem tottunut tähän tyyliin jo  lapsuudenperheeni kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on huomaavainen, ystävällinen ja kaikinpuolin herrasmies. Kaikessa mitä hän sanoo, on ystävällinen pohjavire. Tulisin hyvin toimeen hänen kanssaan. Tykkään tällaisesta miestyypistä. Kiitos ei mitään kaoottisia häsläreitä mulle. Olen itsekin tarkka ja määrätietoinen. Joku veltto laiskiainen olis mulle kauhistus. 

Vierailija
304/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniä kyllä nyt harmittaa, kun Ollin kanssa ei mätsää. Kokoajan piilov*ttuilee, kun hänen kanssaan ei tehdä mitään jne. Kateellisena kuunteli ku Sanni kertoi treffeistä, sano että hänkin haluais.

Vierailija
305/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhossa on paljon hyviä ominaisuuksia kuten säntillisyys ja terve elämäntyyli. Se on myös se haaste mikä hänellä on sopivan parin löytämiseksi. Hän etsii nuorempaa, oletan että noin kolmenkympin molemmin puolin olevaa naista. Siinä iässä vielä bailuvaihde saattaa ola päällä tai lapsenteko alkaa olla mielessä. Tai molemmat. Juho nähdäkseni ei myöskään käytä alkoholia? Eikä halua enää lapsia. Tässä on siis se haaste. Kokemukseni mukaan hyvin harvoin tällainen onnistuu; apsolutistin maailma ja suhde juhlimiseen on harvoin ongelmaton ja mutkaton kun taas alholia nauttiva tyttöystävä näkee asian eri tavalla. Pitkässä juoksussa ei toimi, on nähty, enkä tarkoita mitään känni örvellystä vaan ihan arjen soljumista. Isompi este on tämä perheen perustaminen. Ps. Jos olen Juhon alkoholin käytöstä väärässä niin pahoittelut. Ps2. Apsolutismi ei ole mitenkään paha asia, analysoin sitä tässä vain omasta kokemuksestani. 

Vierailija
306/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Teemulla ei synny tästä ohjelmasta parisuhdetta, saataisiinko "Erä-Teemulle morsian" -ohjelma. Katsoisin mielelläni pitempäänkin ruudusta häntä.

Vierailija
307/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni, nyt rauhoitu!! 

Vierailija
308/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle pullukalle kaikki tuntuu olevan paskaa. Oma asenne ei kyllä paranna tilannetta -alkaa valjeta miksi tämä ongelmapesäke on tässä ohjelmassa. Toimii kuitenkin juuri niin miksi on aiemmin epäonnistunut ja ajautunut siksi esim tähän ohjelmaan. Tosin Olli on hämmästyttävän mitäänsanomaton passiivinen nörtti. 
Eräteemun pari on hermostunut kikattelija toista kertaa samassa formaatissa. Jokainen lauseen perään pieni tihi hiiJuhon tyttis, saa nähdä milloin alkaa tilitys tylsyydestä. 

Vierailija
309/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle pullukalle kaikki tuntuu olevan paskaa. Oma asenne ei kyllä paranna tilannetta -alkaa valjeta miksi tämä ongelmapesäke on tässä ohjelmassa. Toimii kuitenkin juuri niin miksi on aiemmin epäonnistunut ja ajautunut siksi esim tähän ohjelmaan. Tosin Olli on hämmästyttävän mitäänsanomaton passiivinen nörtti. 
Eräteemun pari on hermostunut kikattelija toista kertaa samassa formaatissa. Jokainen lauseen perään pieni tihi hiiJuhon tyttis, saa nähdä milloin alkaa tilitys tylsyydestä. 

Tartun nyt vaan tuohon Sanniin ja hermotuneeseen kikatteluun. Mä en siis muista ekalta kaudelta, et olis hermostuneesti kikatellut. Eikö se ollut vaa sellanen keskustelija. En kyllä sitä kautta nii tarkkaan edes seurannut. Mutta en mä nää mitenkään pahana asiana, mä voisin kuvitella et olisin ihan samanlainen ku kamerat kuvaa, on vähän jännittävää, uusia ja erikoisiakin tilanteita ehkä.

Vierailija
310/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartun nyt vaan tuohon Sanniin ja hermotuneeseen kikatteluun. Mä en siis muista ekalta kaudelta, et olis hermostuneesti kikatellut. Eikö se ollut vaa sellanen keskustelija. En kyllä sitä kautta nii tarkkaan edes seurannut. Mutta en mä nää mitenkään pahana asiana, mä voisin kuvitella et olisin ihan samanlainen ku kamerat kuvaa, on vähän jännittävää, uusia ja erikoisia

Tai on ihastunut? Vähintäänkin vaikuttunut? Se aiheuttaa joskus tuollaista hermostunutta kikattelua. Tästä parista vois tulla jotain <3

Vierailija
311/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että porukan kaksi henkisesti kypsintä on laitettu yhteen: Sanni ja Teemu.

Viime kaudella Sannista tuli jo fiksu vaikutelma, nyt on tullut iloinen puoli selvemmin esiin, mutta selvästi kykenee myös kunnon keskusteluihin.

Ihastuttava pari!!

Vierailija
312/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho - kaikkien naisten painajainen.  

Vierailija
313/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on tosiaan jo nähty. 

Eikö miehiä häiritse hermostunut hihittely?

Joidenkin naisten tyyppivika. On havaittavissa myös tummahiuksisella, joskin hän tekee sitä enemmän omissa puheklipeissään.

En ymmärrä. Ihan aluksi menee jännityksen piikkiin, mutta kun rutinoituu, pitäisi jo vaikuttaa normaalilta itseltään. 

Siis ovatko he oikeastikin tuommoisia?

Vierailija
314/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hieman pulska nainen näyttäs olevan se kaikkein ronkelein. Sulhasehdokas on fiksun oloinen kaveri joka antaa tilaa joka ärsyttää vastapuolta. Nähdäkseni tässä tämä naispuolinen kaivaa itselleen saman kuopan mihin kertoi pudonneensa aiemminkin. 

Niin, kyllähän tässä vaiheessa olis hyvä rennoin ja avoimin mielin tutustua eikä heti tyrmätä suorilta käsin, toki ei pidä näyttää olevansa kiinnostunut jos ei oikeesti nappaa. 

Vierailija
315/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te kommentoijat olette? Ja mikä on perhetaustanne?  Minusta Juho on täysin ok, jopa erittäin ok. Tunnen monia tuollaisia. Jämpti tyyppi. Yritysmaailmassa törmää tähän ihmistyyppiin. Olem tottunut tähän tyyliin jo  lapsuudenperheeni kautta. 

Jämpti on hyvä tiettyyn rajaan asti. Sen yli mennessään muuttuu kontrollifriikiksi, neuroottiseksi OCD:ksi.  Juho haluaa myös mielellään päättää kaikesta itse. Koska hänellä on "oikeus" ja hän "tietää".  Olisi kauheaa, jos kotona asuisi pirttihirmu, joka edellyttää kaiken olevan aina tiptop.

Toivottavasti saamme nähdä, millainen Juho on, kun tulee erimielisyyttä tai kumppani lipsuu Juhon asettamista normeista.

Vierailija
316/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä formaatti on kuin loivennettu versio ETA:sta Australian malliin. 

Toinen kausi on väistämättä erilainen kuin eka, kun osallistujat jo tietävät, että heillä on mahdollisuus tutustua molempiin treffiehdokkaisiin. Ja tietysti vielä kaikkiin muihinkin osallistujiin.

Siksi Jenni valitsi Ollin. Kun tiesi, että Pessi on tulossa tarjolle joka tapauksessa vähän myöhemmin. Saattaa olla käsikirjoitettuakin, draaman vuoksi.

Vierailija
317/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että porukan kaksi henkisesti kypsintä on laitettu yhteen: Sanni ja Teemu.

Viime kaudella Sannista tuli jo fiksu vaikutelma, nyt on tullut iloinen puoli selvemmin esiin, mutta selvästi kykenee myös kunnon keskusteluihin.

Ihastuttava pari!!

Onko osallistujista niin pahasti pulaa, että sama kilpailija taas mukana?! 

Ja käyttäytyy eri tavalla.

Olisiko kyseessä näyttelijä?

Vierailija
318/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on kyllä raskas ja tuo asenne että kaikki on paskaa ei anna hänestä kyllä ihmisenä mitään miellyttävää kuvaa. Ei edes vaikka sinänsä ymmärrän hänen tuhautumisensa, mutta kun aikuisen ihmisen pitäisi osata silti käyttäytyä. Ollikin varmasti syttyy puheliaammaksi ja varmemmaksi toisen tyyppisten ihmisten kanssa. 

Satu on söpö ja Juhokin nyt ekoja jaksoja vähän vähemmän kontrollifriikin oloinen. Ensivaikutelma vaan oli sen verran vahva hänestä, että katson koko ajan häntä hieman varauksella. Mutta pari viimeisintä jaksoa kun ovat touhunneet liikunnallisia juttuja on ollut ihan kivoja katsoa. 

Sanni ja Erä-Teemu ovat ihania katsoa! Etenkin Teemu on ihan tosi kuuma. 

Vierailija
319/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartun nyt vaan tuohon Sanniin ja hermotuneeseen kikatteluun. Mä en siis muista ekalta kaudelta, et olis hermostuneesti kikatellut. Eikö se ollut vaa sellanen keskustelija. En kyllä sitä kautta nii tarkkaan edes seurannut. Mutta en mä nää mitenkään pahana asiana, mä voisin kuvitella et olisin ihan samanlainen ku kamerat kuvaa, on vähän jännittävää, uusia ja erikoisia

Onhan Sannilla jo kokemusta formaatista ja kuvauksista. Minusta se teinimäinen hehkutus ja asunnon ihastelu oli tuotannon sanelemaa käyttäytymistä. 

Miettikää, että siellä olisi kyyninen, kyllästynyt osallistuja hapan ilme kasvoillaan odottamassa sulhon saapumista, 'jaa-a, taas tätä samaa, mut vedetään tää nyt läpi'.

Vierailija
320/416 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sanni on ihana! Ennemmin katson iloista ja nauravaista ihmistä, kuin kaikesta valittavana mutrusuuta. Ja ekalla kaudella Sannista nähtiin sellanen rauhallinen keskustelevampi puoli, nii mun mielestä ihan hyvä nähdä tällainen pirskahtelevampikin puoli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme