Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (415)

Vierailija
361/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kun tuotanto leikkasi tuon yhden kivan naisen parisuhdehaaveeksi kaupassa käynnin. Ainakin viisi juttua  siitä haaveesta, miten käydään yhdessä kaupassa....

Olen varma, ettei hän tarkoittanut sitä niin isoksi asiaksi. 

Jos ei hänellä (oliko Vilma) tärppää ohjelmassa, niin hän voisi laittaa Tinderin profiiliin: 

Hakusessa mukava kauppakaveri, jossa on vähän Kimi Räikköstä. 

Vierailija
362/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin tylsiä ja seksi ttömiä pareja että melkein nukahti. Miten voi ollakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kun tuotanto leikkasi tuon yhden kivan naisen parisuhdehaaveeksi kaupassa käynnin. Ainakin viisi juttua  siitä haaveesta, miten käydään yhdessä kaupassa....

Olen varma, ettei hän tarkoittanut sitä niin isoksi asiaksi. 

Jos ei hänellä (oliko Vilma) tärppää ohjelmassa, niin hän voisi laittaa Tinderin profiiliin: 

Hakusessa mukava kauppakaveri, jossa on vähän Kimi Räikköstä. 

Onko tämän naisen mies se, jolla on kamalan iso pää? Ja se kampaus ei yhtään korostakaan asiaa.. 

Vierailija
364/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee kenestäkään paria. 

Vierailija
365/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennikö se itse tänne kirjoittelee Ollin haukkumiskommentteja vai joku kaverinsa? Tarpeetonta alkaa Ollille mitään diagnooseja keksimään tai häntä syyttelemään. Fiksu, rauhallinen ja sivistynyt kaveri tuntuu olevan. Korkeakoulutettu, kunnollinen työ ja luottamustehtäviä. Muitten osallistujien kanssa keskustelu ja hauskanpito sujui vaivatta, kehuivat Ollia.

Ei taida löytyä Ollista syy miksi Jennin seurassa ei pysty olemaan oma iitsensä.

Vierailija
366/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee kenestäkään paria. 

Ja silti kaikki osaavat, yhtä lukuunottamatta, käyttäytyä asiallisesti ja kohdella toisiaan kunnioittavasti

Vierailija
367/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä tankotanssija-Satu ruotsinkielinen? Puhetyyli ja tietyt äänteet on sen kuuloisia. Suloinen tyttö.

Vierailija
368/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia pareja. Erä-Teemu on niin hot ja siinä parissa ehkä eniten potentiaalia.

Satu upea ja fiksu. mutta kumppaninsa aivan täysi neurootikko, jonka kanssa ei kyllä varmaan kukaan voi elää rauhassa. Miksi hän on lähtenyt ohjelmaan? Kävin kerran treffeillä samanlaisen tyypin kanssa, huh kuinka joustamatonta menoa.

Olli on niin söpö, todella ihana tyyppi monella tapaa. Mutta siinä vain kaksi ääripäätä osunut yksiin. 

Vierailija
369/415 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti keskustellaan jo +jaksoista, no mä katon ilmaisversion tahtiin ja siihen tahtiin kommentoin.

Vähän mietityttää et kauhistuuko Caro jossain kohtaa Tomin etenemistahtia. Ja alkaako jarrutella. 

Jenni ja Olli on kyllä vaan jotenkin todella eritahtinen pari, en nää että sopivat mitenkään yhteen. Oikeastaan edes kaverimielessä. 

Erä-Teemu on kyllä jotain todella harvinaista herkkua Suomen rakkausrealityissä! Vähän rakastuin ku asteli rauhallisen itsevarmasti pieni pilke silmäkulmassa asuntoon. Heistä parina Sannin kanssa vielä paha sanoa mitään.

Vierailija
370/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuin naispuolinen Juho. Ihan yks yhteen En tiedä, sopisinko yhteen hänen kaltaisensa kanssa, mutta ymmärrän häntä kyllä täysin. Oma puolisoni on mukautuvainen, eikä hänelle ole tärkeää, miten asiat esim. kotona tehdään, joten saan päättää. Joo, kyllä on parempi, ettei meillä juhoilla ole toista juhoa kumppanina. 

Vierailija
371/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennikö se itse tänne kirjoittelee Ollin haukkumiskommentteja vai joku kaverinsa? Tarpeetonta alkaa Ollille mitään diagnooseja keksimään tai häntä syyttelemään. Fiksu, rauhallinen ja sivistynyt kaveri tuntuu olevan. Korkeakoulutettu, kunnollinen työ ja luottamustehtäviä. Muitten osallistujien kanssa keskustelu ja hauskanpito sujui vaivatta, kehuivat Ollia.

Ei taida löytyä Ollista syy miksi Jennin seurassa ei pysty olemaan oma iitsensä.

En ole Jennin kaveri, mutta kieltämättä tuli heti katsoessa mieleen, että tuo Olli on varmaan kirjolla. Niin monta vastaavaa henkilöä tuntenut.

Vierailija
372/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Jennin kaveri, mutta kieltämättä tuli heti katsoessa mieleen, että tuo Olli on varmaan kirjolla. Niin monta vastaavaa henkilöä tuntenut.

Ja taas, millä kirjolla nämä diagnoosia tekevät itse ovat? Jos on epäsopiva pari niin jokaisen käytös muuttuu. 

Vierailija
373/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho on huomaavainen, ystävällinen ja kaikinpuolin herrasmies. Kaikessa mitä hän sanoo, on ystävällinen pohjavire. Tulisin hyvin toimeen hänen kanssaan. Tykkään tällaisesta miestyypistä. Kiitos ei mitään kaoottisia häsläreitä mulle. Olen itsekin tarkka ja määrätietoinen. Joku veltto laiskiainen olis mulle kauhistus. 

Samaa mieltä, hänhän sanoi, että on enemmän järjestyksen ja siisteyden kannalla, eikä siedä, että kotona on sotkuista ja tavaraa/vaatteita pitkin poikin, minusta erittäin hyvä ominaisuus, olen itsekin aika pedanttinen, mutta en kuitenkaan mikään kireäpipo, vaikka haluankin paikkojen olevan järjestyksessä.

Vierailija
374/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas, millä kirjolla nämä diagnoosia tekevät itse ovat? Jos on epäsopiva pari niin jokaisen käytös muuttuu. 

Eiköhän jokaisen normaalin sivistyneen ihmisen käytös muutu, kun joutuu olemaan samassa tilassa Jennin kaltaisen ihmisen kanssa, joka keskeyttää toisen jokaisen lauseen parin sanan jälkeen kiukkuisin syytöksin ja vaatimuksin. Miten on naisihmisestä tullut noin aggressiivinen ja uhkaava käytökseltään.

Yhteisillanvieton jälkeen Olli viritteli keskustelua veikkauksiin keistä saattaisi tulla pari ja perusteli ihan osuvin huomioin, Jenni kertoi ettei ollut kiinnittänyt huomiota kuin omaan epäreiluun fiilikseensä ja passkaan oloonsa.  Automatkalla seuraavaan tapaamiseen Jenni kertoo haluavansa istuttaa Sannin ja Teemun esittääkseen kysymyksiä ja saadakseen vastauksia heidän tilanteestaan:

"Mä todella toivon, että nyt kaikki riisutaan ja sit jos ei riisuta ni mä pakotan riisumaan et se on vaihtoehto, ett kivan kautta vai ruvetaanko vähän painostamaan"

Vierailija
375/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on jollain kirjolla, erittäin epätyypillistä käytöstä. Ei kuule eikä näe kuin itsensä. Tehnyt pikkutarkan vaatimuslistan kumppanilleen. Suunnitellut kaiken etukäteen. Ei osaa sopeutua tilanteisiin. Ylikorostuneet tunnereaktiot. Etukäteen mietityn oloisia tilanteeseen sopimattomia kommentteja isommassa porukassa.

Vierailija
376/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vaan aloin pohtimaan että kenethän se Jenni haluais riisua noin hirveällä innolla.

No ei vaan, on kyllä melko tahditonta ja hyökkäävä käytöstä. Ei mitään hienovaraisuutta ketään kohtaan.

Vierailija
377/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollihan on ihan tyypillinen analyyttinen rauhallinen insinööri. Ei millään tavoin vaikuta olevan kirjolla. 

Jenni luulee olevansa jotain, mikä saa pitkät, tummat ja tatuoidut miehet kuolaamaan hänen peräänsä. Miesihanne on sellainen, mitä hän saa kyllä "metsästää" kauan. Hän tarvitsee todella vahvan persoonan omaavan, omaa napaansa tuijottavan itsekkään miehen. Hyvät tavat ei taida tällaiselle miehelle kuulua...

Vierailija
378/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni voisi miettiä omaa ulkonäköään ja etenkin luonnettaan ja miettiä mitä hyvää kukaan hänestä saa irti. En välittäisi olla edes hänen tuttavansa, koska jo käytös on niin itsekästä ja epämiellyttävää.

Vierailija
379/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson tätä ohjelmaa lähinnä seuratakseni Ollia ja Jenniä. Jenni on erikoinen tyyppi ja harmittaa Ollin puolesta, millaista tykitystä hän saa osakseen. Miksei Jenni voi ottaa asennetta, että he tutustuvat ihan vaan kavereina? +jaksossakin eilen Jenni valitti, kun "me ei tehdä yhdessä mitään". No eikös hän voi itse järjestää ohjelmaa/tekemistä?

Vierailija
380/415 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sillä jennillä ole lapsiakin? kuvitteleeko hän olevansa joku 'hyvä saalis'???? Delulu haloo.

ulkonäöllisesti ihan samaa tasoa oleva pari, mutta ilmeisesti jenni pettynyt kun ei ollutkaan 'itsestään huolehtiva tumma tatuoitu' alfauros, wtf??? onko jenni itse 'itsestään huolehtiva' alfanaaras lol....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi