Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3028)

Vierailija
2941/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemut keksivät itse omat lisänimensä Sannin pyynnöstä. Lusikan nurkkaan heittäminen ei tarkoita luovuttamista vaan kuolemista.

Vierailija
2942/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho ei itse antanut edes mahdollisuutta Heidille. Ei sekään ollut reilua toista kohtaan.

Ei Heidinkään toiminta reilua ollut kun hän alkoi heti pommittamaan Juhoa kuinka vääriä asioita hän oli kysellyt ja kuinka olisi pitänyt tehdä. Aivan oma syy kun ei saanut mahdollisuutta. Arvelen ettei kovinkaan moni halua edes tutustua toiseen jos käytös on tyyliin minä olen oikeassa ja minun tapani tehdä ja sanoa on oikein, niinkuin Heidi teki.

En havainnut tälläistä toimintaa. Mitäköhän unta sä oot nähnyt? Kenellä tässä on omat kuvitelmat tapahtumista.

Katso uudelleen jakso jossa kolmannet osapuolet saapuvat. Siinä Heidi luettelee kuinka vääriä kysymyksiä Juho on esittänyt kun on.kysynyt heräämis

Oikeus olla erimieltä. Saa olla erimieltä. Mutta se lienee tässä se juuriongelma olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho ei itse antanut edes mahdollisuutta Heidille. Ei sekään ollut reilua toista kohtaan.

Niin ja Tomi ei antanut mahdollisuutta Tinnalle, Vilma ei antanut mahdollisuutta Jonille, Sanni ei antanut mahdollisuutta S-Teemulle ja Jenni ei antanut mahdollisuutta kummallekaan ehdokkaalle. 

Vertaat asioita,joita ei voi keskenään edes verrata.

Joillai  oli ihastumista takana, Juholla ei ollut.

Jennikin jopa yritti. Kovasti yritti tulla toimeen.

Juho heitti lusikat heti nurkkaan ku vähän tulee vastamäkeä.

Jennikö yritti 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2944/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Tomi ei antanut mahdollisuutta Tinnalle, Vilma ei antanut mahdollisuutta Jonille, Sanni ei antanut mahdollisuutta S-Teemulle ja Jenni ei antanut mahdollisuutta kummallekaan ehdokkaalle. 

Jennikö yritti 🤣🤣🤣🤣🤣

Kyllä. Täysin epäsopiva ihminen mutta silti ei lähtenyt menemään. Kuten joku muu teki.

Vierailija
2945/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemut keksivät itse omat lisänimensä Sannin pyynnöstä. Lusikan nurkkaan heittäminen ei tarkoita luovuttamista vaan kuolemista.

Tarkoittaa myös luovuttamista.

Vierailija
2946/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennikö yritti 🤣🤣🤣🤣🤣

Kyllä. Täysin epäsopiva ihminen mutta silti ei lähtenyt menemään. Kuten joku muu teki.

Jenni kesti ku mies

Vierailija
2947/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu-u,  Juho ei antanut Heidille mu naa ja Heidi suuttui ja lähti kotiin.

No sinä se et kaunistellut. Se oli siinä. 

Vierailija
2948/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennikö yritti 🤣🤣🤣🤣🤣

Lähtihän se Heidikin, suuttui kun Juhoa ei kiinnostanut. Enkä ihmettele kun katsoo Satua ja Heidiä.

Vierailija
2949/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne kanatkin hautovat m unan päällä. Ilman m unaa ei ole minkäänlaista kanaa. 

Vierailija
2950/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidinkään toiminta reilua ollut kun hän alkoi heti pommittamaan Juhoa kuinka vääriä asioita hän oli kysellyt ja kuinka olisi pitänyt tehdä. Aivan oma syy kun ei saanut mahdollisuutta. Arvelen ettei kovinkaan moni halua edes tutustua toiseen jos käytös on tyyliin minä olen oikeassa ja minun tapani tehdä ja sanoa on oikein, niinkuin Heidi teki.

Juholla oli jo ihana nainen asuinkumppanina kun paikalle marssi konflikteja tyhjästä rakentava dramaqueen. 

Ihmisen käytös herättää joko halun tutustua  tai pahimmillaan pelottaa samantien kauemmas. Aniharva halua - tai edes pystyy - tutustumaan ihmiseen, joka on ilkeä ja hyökkäävä heti alkuun. Jos Heidi olisi ollut mukava ja ns. normaalit käytöstavat omaava ihminen, varmasti Juho olisi tutustunut häneenkin mielellään ihan aidosti ja antanut hänelle mahdollisuuden. Heidi on kyllä todella erikoinen ja harvinaisen hankalan oloinen tapaus. 

Vierailija
2951/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho ei halua rikkoa rutiineja. Se karsii kyllä paljon naisista pois. Jos on todella omiin kaavoihinsa kangistunut, niin ei kaikki tuohon kyytiin sovi, sopiiko sitten kukaan?

Vierailija
2952/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarkoita. Kyllä jos lusikka on kolahtanut kerran nurkkaan niin perä rei jästä kasvaa jo vahvasti horsmaa. 

Vierailija
2953/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat Teemut kovan luokan pelimiehiä..

voivat olla kovia pelimiehiä, mutta kovan luokan ehkä ei

kovan luokan pelimies ei toimi noin amatöörimaisesti

Vierailija
2954/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurettavia nimiä nämä salama teemut 😑

Perä Teemu ja suihkari Teemu... on kyllä naurettavia nimiä 

nuo olis ollut paljon asiallisemmat

Vierailija
2955/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho ei halua rikkoa rutiineja. Se karsii kyllä paljon naisista pois. Jos on todella omiin kaavoihinsa kangistunut, niin ei kaikki tuohon kyytiin sovi, sopiiko sitten kukaan?

Sopiiko myöskään hyvin boheemille ihmiselle? On paljon ihmisiä, joille on tärkeää rutiinit ja toisaalta toista ääripäätä ja kaikkea siltä väliltä. Useimmille löytyy kumppani, jos muuten on hyvä tyyppi ja kykenee rakastavaan ihmissuhteeseen. 

Vierailija
2956/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarkoita. Kyllä jos lusikka on kolahtanut kerran nurkkaan niin perä rei jästä kasvaa jo vahvasti horsmaa. 

Kokeilin ihan tätä. Heitin lusikan nurkkaan mutta ei näy horsmaa ja tässä olen. Taidat olla väärässä.

Vierailija
2957/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennikö yritti 🤣🤣🤣🤣🤣

Tosiaan, Heidihän lähti menemään, eikä palannut, kun tuli torjutuksi

Vierailija
2958/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin, sitähän tuolla useimmat akat kyttää. Onneksi on viisaita miehiä!

Vierailija
2959/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaa defenssiä nyt ilmassa joten on joku mies tai jopa kyseinen henkilö itse.

Syyttää vahvasti naista kaikesta. Kuten profiiliin sopii.

Vierailija
2960/3027 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin, sitähän tuolla useimmat akat kyttää. Onneksi on viisaita miehiä!

Viisas? En käyttäisi sitä termiä, enemmän neuroottinen ja pakkomielteinen. Pakko-oireinen jopa. Narsistinenkin.