Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän rankkaa Tomille kun Caro tilittää kaiken myös Tinnan ja Tinon edessä. Miksi se piti keskustella tuossa? Tommoset pitäs kahden kesken! Tyyliin: se loppuu nyt tähän ja kaksi muuta ulkopuolista siinä paikalla. :(
Naiset on tuollaisia. Joko haluaa nöyryyttää julkisesti tai sitten turvallisempaa sanoa muiden seurassa.
Ei ole kun minä olen nainen itse ja kirjoitin tuon ekan kommentin. Pahaa teki Tomin puolesta. Juuri siksi sanoin, että nuo asiat puhutaan kahden kesken.
Ehkä olet poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko taas katsottu omia mielikuvitusjaksoja omassa päässä ja alettu vastailemaan omiin kommentteihin. No, menee se sunnuntai niinkin.
Ihan katsoin juuri jakson telkusta, ihan selkeä oli tuo kuvio. Juho sielä puolustelemassa heti itseään?
Hmm... en kyllä tuollaista nähnyt tapahtuvan. Juho suuttui? Eniten ärsytetty ja kiusattu, mutta säilytti rauhallisuutensa ihailtavasti joka tilanteessa. Aikamoista tulkintaa siellä joku säveltää.
Ärsytetty ja kiusattu? Sitä Juho tuossa viimeksi on.
Lähtee nyt menemään tolleen, ei ole aikuisen toimintaa tollanen lapsellinen kiukuttelu.
Koko ajan tulonsa jälkeen, Heidi on luetellut asioita, joit
Juho ei itse antanut edes mahdollisuutta Heidille. Ei sekään ollut reilua toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän rankkaa Tomille kun Caro tilittää kaiken myös Tinnan ja Tinon edessä. Miksi se piti keskustella tuossa? Tommoset pitäs kahden kesken! Tyyliin: se loppuu nyt tähän ja kaksi muuta ulkopuolista siinä paikalla. :(
Naiset on tuollaisia. Joko haluaa nöyryyttää julkisesti tai sitten turvallisempaa sanoa muiden seurassa.
Ei ole kun minä olen nainen itse ja kirjoitin tuon ekan kommentin. Pahaa teki Tomin puolesta. Juuri siksi sanoin, että nuo asiat puhutaan kahden kesken.
Ehkä olet poikkeus?
Ei hän ole. On moni muukin nainen samaa mieltä.
Juho ei itse antanut edes mahdollisuutta Heidille. Ei sekään ollut reilua toista kohtaan.
Niin ja Tomi ei antanut mahdollisuutta Tinnalle, Vilma ei antanut mahdollisuutta Jonille, Sanni ei antanut mahdollisuutta S-Teemulle ja Jenni ei antanut mahdollisuutta kummallekaan ehdokkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Tomi ei antanut mahdollisuutta Tinnalle, Vilma ei antanut mahdollisuutta Jonille, Sanni ei antanut mahdollisuutta S-Teemulle ja Jenni ei antanut mahdollisuutta kummallekaan ehdokkaalle.
Vertaat asioita,joita ei voi keskenään edes verrata.
Joillai oli ihastumista takana, Juholla ei ollut.
Jennikin jopa yritti. Kovasti yritti tulla toimeen.
Juho heitti lusikat heti nurkkaan ku vähän tulee vastamäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidinkään toiminta reilua ollut kun hän alkoi heti pommittamaan Juhoa kuinka vääriä asioita hän oli kysellyt ja kuinka olisi pitänyt tehdä. Aivan oma syy kun ei saanut mahdollisuutta. Arvelen ettei kovinkaan moni halua edes tutustua toiseen jos käytös on tyyliin minä olen oikeassa ja minun tapani tehdä ja sanoa on oikein, niinkuin Heidi teki.
Jos mies olisi roikkunut noin kiinni ja tyrkyttänyt itseään ja vaatinut läheisyyttä kuten Heidi teki, olisi jo #metoo -kampanjat käynnissä, lehtiotsikot kirkuisivat häirintäsyytöksiä ja paikalle vaadittaisiin vähintään poliisit.
Juho aivan asiallisesti vain totesi ettei tunne mitään Heidiä kohtaan. Varmaan oli viettelykeinonsa kokeillut kun joutui kyselemään eikö mikään sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Erä-Teemun ja Sannin parisuhteesta olis tullut mitään, kun toinen asuu Järvenpäässä ja toinen Kuopiossa. Sanni oli joo 3 viikkoa Kuopiossa lomallaan, mutta entä jatko. Eihän tuollainen etäsuhde tule pidemmän päälle toimimaan vaikka kuinka soiteltais päivittäin. Miettikää nyt. Eikä Sannikaan kovin innostuneelta vaikuttanut Kuopioon takaisin muutosta. Pitää olla todella ihastunut toiseen ja olla lähikuukausina valmis muuttumaan lähemmäs toista, muuten juttu vähitellen kuihtuu, näin se vaan on.
Eikös Sanni tee etätöitä? Ainakin osittain? Eli sikäli voisi viettää välillä pidennettyä viikonloppuja Kuopiossa? Ei kai se Teemullakaan ole pakko olla kotipaikkakunnalla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Juho aivan asiallisesti vain totesi ettei tunne mitään Heidiä kohtaan. Varmaan oli viettelykeinonsa kokeillut kun joutui kyselemään eikö mikään sytytä.
Niin, Heidihän pakkasi tavaransa ja läksi kotiinsa kun tuli torjutuksi. Kokonaan loppuajaksi pois, ei vain hetkeksi. Otti koville jäädä kakkoseksi Satulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Heidihän pakkasi tavaransa ja läksi kotiinsa kun tuli torjutuksi. Kokonaan loppuajaksi pois, ei vain hetkeksi. Otti koville jäädä kakkoseksi Satulle.
Heidi tottunut saamaan seksillä viimeistään kaiken haluamansa. Nyt olikin mies kaikilla tavoin viehättyneempi toisesta naisesta. Ei kestänyt kun ei saanut määrättyä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidinkään toiminta reilua ollut kun hän alkoi heti pommittamaan Juhoa kuinka vääriä asioita hän oli kysellyt ja kuinka olisi pitänyt tehdä. Aivan oma syy kun ei saanut mahdollisuutta. Arvelen ettei kovinkaan moni halua edes tutustua toiseen jos käytös on tyyliin minä olen oikeassa ja minun tapani tehdä ja sanoa on oikein, niinkuin Heidi teki.
En havainnut tälläistä toimintaa. Mitäköhän unta sä oot nähnyt? Kenellä tässä on omat kuvitelmat tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tottunut saamaan seksillä viimeistään kaiken haluamansa. Nyt olikin mies kaikilla tavoin viehättyneempi toisesta naisesta. Ei kestänyt kun ei saanut määrättyä kaikkea.
Joku mies Heidin syyksi koittaa kääntää tätä. Sori muttei onnistu. Yritä toki. Teen omat päätelmäni ja niissä Juho on lapsellinen ja vähintään outo vaatimuksissaan.
Miksei voi vaan olla kiltti toista kohtaan? Sanoa nätisti jos ei kiinnosta tai kiinnostaa? Kohdella toista hyvillä käytöstavoilla? Olla perusterve ihminen siinä miten on muiden ihmisten kanssa? Jos se ei onnistu, olisko sitten suoraan vaan parempi olla yksin hakematta mitään? En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että elämästä pitää tehdä väkisin vaikeaa. En jaksais tuommosta mitä tämäkin ohjelma näyttää nyt.
Juu-u, Juho ei antanut Heidille mu naa ja Heidi suuttui ja lähti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Juu-u, Juho ei antanut Heidille mu naa ja Heidi suuttui ja lähti kotiin.
Miehen logiikalla näin. Reps.
Taisi olla Heidi liikaa Juhon käsiteltäväksi, eli Juho tarvitsee naisen joka on kaikesta kiltisti vaan samaa mieltä ja tekee kaiken samoin kuin hän. Muu ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla Heidi liikaa Juhon käsiteltäväksi, eli Juho tarvitsee naisen joka on kaikesta kiltisti vaan samaa mieltä ja tekee kaiken samoin kuin hän. Muu ei käy.
Kauhean rutiineihin sidottu ihminen. Mahtaa olla rankkaa elää noin tarkkojen sääntöjen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En havainnut tälläistä toimintaa. Mitäköhän unta sä oot nähnyt? Kenellä tässä on omat kuvitelmat tapahtumista.
Katso uudelleen jakso jossa kolmannet osapuolet saapuvat. Siinä Heidi luettelee kuinka vääriä kysymyksiä Juho on esittänyt kun on.kysynyt heräämisaikoja jne. Heidi oli tuntenut olevansa työhaastattelussa ja oli loukkaantunut kysymyksistä ja olisi itse kysellyt aivan eri asioita. Aika pitkä ripitys oli.
Molemmat Teemut kovan luokan pelimiehiä..