Mitä mieltä ihmisistä joilla vielä kymmenenkin raskauskiloa jäljellä vaikka lapsi 2kk?
Kommentit (39)
Todellakin, kuka voi enää 2 kk jälkeen kantaa tuollaista raskauskilomäärää... Ja kenelle ylipäänsä tulee noin paljon kiloja raskausaikana.
Hui, onneksi ei kuulu minun tuttavapiiriini.
Ja esikoisenki on viel ja hän jo yli 2v
että miten raskauskiloja voi jäädä puoleksikin vuotta? Ettäkö turvotuksen positumuinen ottaa niin kauan? Muuhan jää laitokselle?
Seuraavat 5-6 lähti parin kuukauden sisällä itsestään mutta loput piti ihan laihduttamalla laihduttaa. Aloituspainossa oli kun lapsi oli 6kk. Ei siis laihduttanut se kuuluisa imetyskään. Eli tasan ei käy onnen lahjat, valitettavasti... Lieneekö tuokin yksilöllistä???
mitä 2kk jälkeen on jäljellä on ihan itse suuhun laitettu.
Entä jos kiloja tuli yli 20. Silloinhan se äiti on saanut yli puolet jo tiputettua!
ihana aloitus ap, tällä saat muakavn kipakan keskustelun aikaan. :)
siis selvääkin selvempi provo, et oikeasti ihmettele tuota.
tekee vain sen noin 7kg, turvotusta tulee normaalisti pari kiloa. Mutta se loppu, se tulee niistä pienistä herkkupaloista...
Että onpas välinpitämätön ja saamaton kun ei viitsi itsestään huolehtia!
Ensin antaa itsensä lihoa eikä viitsi laihduttaa.
Lapsihan ei niitä kiloja tuo vaan syönti ja laiskottelu, turvotus lähtee itsestään lapsen synnyttyä!
kuuluvaa painonnousua jos paino nousee vaikkapa 20kg? Eiköhän siinä ole kertynyt jo ihan silkkaa läskiäkin.
Väitän että vain harva lihoaa tuon n. 9 kiloa (lapsivesi, vauva, istukka, turvotus)
Kyllä mun tuttavapiirissä tuollainen 15-17 kiloa on ollut ihan keskimääräinen painonnousu...
Ja tosiaan, mulla ei ollut ikinä ongelmia sokerin kanssa ja nykyisin olen ihan normaalipainoinen.
8
kiloja tuli + 20kg. Kaikki lähtivät kuitenkin noin 5kk:n aikana. Ensin hieman reippaammin ja muutamat viimeiset parin kuukauden aikana. Mukana silkkaa läskiäkin mutta normaalioloissa olenkin hoikka.
Silti kaikki on aina lähtenyt pois, nyt lapsi 5kk eikä enää ylimääräistä missään.
Mulla tuli +20kg, viikossa -15kg, loput 5 kg puolessa vuodessa vaikka söin kuin hevonen, imetys ja valvominen on kuluttavaa puuhaa.
Läski pysyy kauan, muut raskauskilot hupenee nopsaan ;-)
suuri painonnousu, mutta lihosmista se on. ärsyttää että niin moni ajattelee sen kuuluvan automaattisesti raskausteen.
Olipas meillä samanlaiset viestit samaan kellonaikaan :D
t.19
Laitokselle jäi 5-6kg, loput lähti noin kuukaudessa,pelkän imetyksen voimalla.
mulla kiloja kertyi myös tuo 20+ ja lähtivät vasta vuoden sisällä hitaasti mutta varmasti. Tehokkaimmin kilot alkoivat karista niihin aikoihin kun lapsi rupesi liikkumaan. Tuon mitättömän 2 kk jälkeen vasta 7 kiloa oli pudonnut.
kuukaudessa-kahdessa onkin ihan raskauden tuoman turvotuksen yms. aiheuttamaan, mutta väitänkin, että 10kg vielä 2kk päästä on jo LÄSKIÄ. ap
mulla niitä kiloja yli 10 vaikka kuopus täyttää kesällä 2v.