Ymmärtävätkö teidän kisut puhetta?
Mun kisu ymmärtää oman nimensä, mutta ei paljon muuta: Sitä ei taida kiinnostaa. :3
Kommentit (15)
Tietysti ymmärtää ja osaa vastatakin. Ja minä ymmärrän hänen puhettaan.
Kissavihaaja loukkaantuu ketjusta! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtää. Mutta se on sitten eri asia että totteleeko se 😄
Miten elukka ymmärtäisi meidän puhetta kun emme mekään ymmärrä elukan puhetta. Johon samaan Sanan hokemiseen eläin voi yhdistää jonkun tapahtuman , mutta ei tiedä mitä sana tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ymmärtää ja osaa vastatakin. Ja minä ymmärrän hänen puhettaan.
Joomeidäkin kissa vastaa että "Hyvää humenta" , kiitospaljon, tuo sitä kalaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni
Mitä tarkoittaa suomeksi : miaauu ,tai mooouuu.....????
Meidän kissa on sen verran omapäinen, niinkuin kai kaikki kissat, että välillä tuntuu, ettei halua edes omaa nimeään tunnistaa. Mutta sen tietää, kun sanon tietyllä äänenpainolla, että mennäänkö syömään, silloin kipittää keittiöön ruokakippojen viereen.
Kissoja harmittaa kun ihmiset ovat niin hidasälyisiä etteivät ymmärrä kissojen komentoja xD
Ymmärtää ja ymmärtää myös olla paljastamatta sen, että ymmärtää.
Ymmärtää tiettyjä sanoja mitä niillä tarkoitetaan. Ja itselläänkin on "sanoja" esim. lempilelulle ja ruoalle on omat äänteensä, jotka toistuu aina samana.
Vierailija kirjoitti:
Kissoja harmittaa kun ihmiset ovat niin hidasälyisiä etteivät ymmärrä kissojen komentoja xD
Juttelin joskus kissallemme niin, että toistin sen äännähdykset. Siis jos kissa sanoi "Gurr", vastasin sille "Gurr". Kissa katsoi minua sellaisella ilmeellä, että mikähän aivoton papukaija tuokin on.
Kyllä lähtee kun karjaisee: Häivy!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähtee kun karjaisee: Häivy!
Miksi olet niin ilkeä eläimelle? Taidat olla niitä ihmisiä joista kukaan ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin joskus kissallemme niin, että toistin sen äännähdykset. Siis jos kissa sanoi "Gurr", vastasin sille "Gurr". Kissa katsoi minua sellaisella ilmeellä, että mikähän aivoton papukaija tuokin on.
Teit kissan mielestä jotain tosi noloja kielivirheitä.
Ymmärtää. Mutta se on sitten eri asia että totteleeko se 😄